کریسمس در کیو برای دهمین سال بازگشت

مسیر نور جشن اصلی بریتانیا به باغ‌های کیو در لندن خیره‌کننده بازمی‌گردد و اینستالیشن‌های جادویی جدید را برای دهمین سالگرد کریسمس امسال به ارمغان می‌آورد. چهارشنبه 16 نوامبر 2022 – یکشنبه 8 ژانویه.

از زمان افتتاحیه مسیر کریسمس در سال 2013، این رویداد منحصر به فرد و مشهور جهانی راه را برای نمایش های جشن در سراسر کشور در هر زمستان هموار کرده است و مسیرهای نورانی را به عنوان یکی از محبوب ترین جشن ها در آستانه کریسمس تثبیت می کند. نمایشگاه امسال که ده سال از مسیر اصلی جشن در باغ‌های کیو در لندن می‌گذرد، مجموعه‌ای از موارد دلخواه فصلی را در کنار نصب‌های نوری جدید مسحورکننده به نمایش می‌گذارد. برنامه ریزی بیش از یک سال قبل شروع می شود تا اطمینان حاصل شود که این جشن از طبیعت در شب، چشم انداز طبیعی باورنکردنی کیو را برای بازدیدکنندگان در هر سنی زنده می کند.

ساندرا بوترل، مدیر بازاریابی و شرکت تجاری در باغ گیاه‌شناسی رویال، کیو، می‌گوید: «کریسمس در کیو همیشه جادویی است، اما امسال حتی خاص‌تر است زیرا ما ده سال از این مسیر نوری شگفت‌انگیز را جشن می‌گیریم. ما بی صبرانه منتظر بازگشت بازدیدکنندگان به باغ ها هستیم تا بازگشت تاسیسات نوری بسیار دوست داشتنی خود را در کنار اضافات جدید هیجان انگیز تجربه کنیم که همگی از مجموعه های باورنکردنی کیو الهام گرفته اند. کریسمس در کیو به‌عنوان اولین مسیر نورانی جشن در نوع خود، واقعاً یک مکان دیدنی فصلی است که شبیه سایرین نیست.»



منبع