کشاورزان در حال ایجاد تجربیات عمومی برای سود و لذت هستند

فرانک آرنوسکی با همسرش پاملا در حین انجام کار فارغ التحصیلی در زمینه پرورش هلو در تگزاس A&M آشنا شد. پاملا در حال مطالعه پراکندگی جغرافیایی گیاهان بود. در سال 1990، خانواده آرنوسکی که با عشق به طبیعت و کشاورزی مرتبط بودند، یک قطعه زمین در بلانکو، تگزاس خریدند و به ماجراجویی کشاورزی خود پرداختند. سی سال و چهار بچه بعد، کسب و کار آنها به ایجاد انواع گل های فصلی از جمله، همانطور که پاملا می گوید، “همه بومی قاره آمریکا از جمله گل همیشه بهار، Supercrest Celosias، Pampas Plume Celosias، Sunflowers، Zinnias و Gomphrena” شکوفا شد. گل های دیگر عبارتند از snapdragons، iris و static.

مزرعه آنها به 88 هکتار افزایش یافته است و آنها همچنین 16 هکتار دیگر را در مینه سوتا برای گل صد تومانی های اواخر فصل در ماه های گرم تگزاس کشت می کنند.

مقاله کامل را در www.flowerpowerdaily.com بخوانید.



منبع علاوه بر این، همانطور که فرانک با افتخار می گوید، آنها اولین کسانی بودند که گل های محلی را با نام های خود روی بسته بندی به بازار عرضه کردند تا از کیفیت و یکپارچگی اطمینان حاصل کنند. آنها با فروش به HEB، یک فروشگاه زنجیره ای مواد غذایی، آن را برچسب “تازه از کشور تگزاس هیل” گذاشتند.

هنگامی که سازمان‌دهندگان معتبر آمریکایی رشد تجربه محبوب خود را از Field to Vase برای افزایش آگاهی در مورد فضل و نبوغ شکوهمند کشاورزان گل ایالات متحده راه‌اندازی کردند، واضح بود که کدام مزرعه در ردیف ستاره‌های آنها قرار می‌گیرد: مزرعه خانوادگی آرنوسکی در تگزاس.