کشاورزان کنیایی به تنوع بخشیدن به مجموعه خود ادامه می دهند

IFTEX 2023 روشن است و هنگام قدم زدن در راهروهای شلوغ، تنوع زیاد گل ها توجه را به خود جلب می کند.

افیا اطلاعات بیشتر:
IFTEX
www.iftex.org



منبع

و انواع همه به خوبی در غرفه های بسیاری در IFTEX که این هفته برگزار می شود ارائه شده است. این در درجه اول نمایشی است که تولیدکنندگان و خریداران را به هم متصل می کند، اما بسیاری از تامین کنندگان باغبانی نیز از این فرصت برای شبکه سازی استفاده می کنند و در مورد امکانات پرورش گل در شرق آفریقا اطلاعات بیشتری کسب می کنند.

ایوان چلگات و کریستوفر کولای از سیان. در طول چند سال گذشته، آنها مجموعه گل های خود را افزایش دادند و به یک فروشگاه یکپارچه تبدیل شدند. و با گل رزهای اسپری به عنوان محصول اصلی خود، منتظر فصل عروسی در تابستان هستند.

Deliflor سالهاست که گل داوودی خود را به کشاورزان کنیایی عرضه می کند و اکنون برای اولین بار در IFTEX به نمایش گذاشته شده است. Jan Willem Scheeve و Lejla Begovic از Delidlor انواع مختلفی از مجموعه خود را ارائه می دهند و در کنار سری Vespa ایستاده اند، که از جمله مگنوم و سری Zembla (در رنگ های مختلف موجود است) برای کشت در آفریقا و سایر کشورها بسیار محبوب هستند. .

همی لیندنبویم، هیلا لاتی، دورون لوی و هارل کادوری از گادوت. آنها بازار کنیا را با بسیاری از محصولات پس از برداشت عرضه می کنند و محصولاتی که برای باز کردن ژیپسوفیلا استفاده می شوند، بیشترین استفاده را در این کشور دارند. یکی از محصولات جدید آنها TOG STAR 90 SC است که یک محصول پس از برداشت در برابر بوتریتیس در گل رز است.

آنات موش، شومولیک بن هاروش و استر کانیریا از دانزیگر. در کنیا، محصولات پیشرو این پرورش دهنده اسرائیلی هنوز هم ژیپسوفیلا Xlence، سری لیمونیوم Safora و Green Dragon هستند. و البته سری رزهای Senti خود را (در پشت عکس) آوردند.

روز پرمشغله در IFTEX

در سال‌های گذشته، تعداد بیشتری از تولیدکنندگان گل رز شروع به تنوع بخشیدن به مجموعه خود با افزودن محصولات جدید کردند. آلسترومریا، گل داودی، هایپریکوم، گچپسوفیلا، لیمونیوم و بسیاری دیگر به نمایش گذاشته شده است.

اما چرا این تنوع؟ یکی از دلایل، علاوه بر گسترش ریسک، این است که روز به روز تولیدکنندگان بیشتری شروع به صادرات مستقیم به مشتریان خود کرده‌اند و بنابراین می‌خواهند مجموعه‌ای وسیع‌تر را ارائه دهند یا به عبارت دیگر تبدیل به یک فروشگاه تک‌نظامی شوند.

مشتاق کسب اطلاعات بیشتر در مورد صنعت گل کنیا و آنچه در IFTEX به نمایش گذاشته می شود؟ با ما همراه باشید زیرا در روزهای آینده به روز رسانی های بیشتری را به اشتراک خواهیم گذاشت و روز دوشنبه، گزارش تصویری سنتی خود را منتشر خواهیم کرد.