کشاورزان گل روستایی سونوما مدعی نعمت پاییز هستند

لارکین که یک هکتار گل رز باغی و سایر شکوفه ها را در مزرعه B-Side در پتالوما پرورش می دهد، تنها یکی از گروهی از کشاورزان گل فروش است که چهره صنعت گل بریده محلی را تغییر می دهد، صنعتی به ارزش 4 میلیون دلار در سال 2020. پرورش دهندگان سونوما رهبرانی در حمایت از استفاده از گل های محلی با رشد پایدار هستند – جنبشی که اصطلاحاً «مزرعه به گلدان» نامیده می شود.

کشاورزان-گل‌فروشان Sonoma در حال گسترش دامنه شکوفه‌های خود هستند و راه‌های جدیدی برای حمایت از کسب‌وکارهای کوچک یکدیگر ایجاد می‌کنند. و آنها شاهد تغییر واقعی در فراگیر بودن صنعت نیز هستند. جود کرافورد که با شریک زندگی خود دیل اسمیت در مزارع زنا در سانتا روزا کشاورزی می‌کند، می‌گوید: «من عاشق این واقعیت هستم که مردم خیلی از یکدیگر حمایت می‌کنند. “اگر من با سوسک های خیار در تاج خروس خود مشکلی داشته باشم، می توانم با کشاورزان دیگر تماس بگیرم تا بفهمم چه باید بکنم.”

زوئی هیچنر، که برنامه گل را در مزرعه فرانت ایوان هلدزبورگ، یکی از بزرگترین مزارع شهرستان، اجرا می کند، توضیح می دهد که کشاورزان محلی برای همکاری و جامعه ارزش قائل هستند. او می‌گوید که احساس فراوانی وجود دارد، این که تجارت کافی برای دور زدن وجود دارد. می‌توانم به مشتری بگویم، می‌توانم نیمی از سفارش شما را پر کنم، و به شما توصیه می‌کنم به سایر تولیدکنندگان هم بروید.»

مقاله کامل را بخوانید: www.sonomamag.com



منبع

لنی لارکین، کشاورز و گل‌فروش، می‌گوید که مهاجرت به کشاورزی به عنوان شغل دوم پاسخ بسیاری از سؤالات زندگی او بود. من هرگز چیزی را دوست نداشتم که عاشق گلها باشم. من هرگز اینقدر مجذوب نشده بودم.» او می گوید. «پرورش گل باعث شد که سرعتم را کاهش دهم و بیش از هر کاری که انجام داده‌ام در لحظه حضور داشته باشم. در مورد تمرکز حواس صحبت کنید.»