کشف کنید که چگونه AP Bloom با گل ها یک طبیعت بی جان می سازد

هنرمند گل الکساندر از AP ​​Bloem به اشتراک می‌گذارد که چگونه می‌توانید قطعه امضای او، یک طبیعت بی‌جان گلی را خودتان بسازید. با کمک برنامه گام به گام او، یک طبیعت بی جان ایجاد می کنید که شما را با هیبت ساکت می کند.

خودتان یک طبیعت بی جان گلی بسازید
درست مانند نقاشان، گل فروشان هم امضای خود را دارند. شما هم همینطور! و زیبایی این طبیعت بی جان این گل این است که می توانید آن را به یک نمایشگاه معتبر تبدیل کنید که کاملاً مطابق سلیقه شماست. آیا گل‌هایی را با رنگ‌های روشن انتخاب می‌کنید یا آن را ساکت و بی‌صدا نگه می‌دارید؟ و آیا برای خود یک طبیعت بی جان درست می کنید یا آن را به کسی که دوستش دارید تقدیم می کنید؟ همانطور که اسکندر می گوید: “همه می توانند یک طبیعت بی جان بسازند. همه چیز مربوط به داستانی است که می خواهید بگویید و لحظه ای که می خواهید آن را بگویید.

آنچه برای یک طبیعت بی جان گلی نیاز دارید

  • فوم گلی زیست تخریب پذیر (واحه)
  • خزه تخت
  • گلدان یا گلدانی که با طبیعت بی جانی که در ذهن دارید مطابقت دارد
  • گل های انتخابی شما با ساقه های بلند مانند ادریسی، کوکب، لاله، ارموروس، ساندرسونیا، گلوریوزا، ویستریا، آفتابگردان و گل صد تومانی
  • گل های انتخابی شما با ساقه هایی که محکم و به راحتی کوتاه می شوند، مانند گل داوودی، گل رز و رودودندرون

هنرمند گل AP Bloem
الکساندر علاقه زیادی به هنر گل دارد و دارای خدمات کامل گل فروشی AP Bloem در قلب آمستردام است. الکساندر و تیم بین المللی او متشکل از هنرمندان، طراحان و عکاسان گل هایی را برای هر سبک و مناسبتی خلق می کنند. هدف او این است که با هر خلق گلی داستانی تعریف کند و می‌خواهد با استفاده از دنیای شگفت‌انگیز گل‌ها، مشتریان را تشویق کند که همین کار را انجام دهند.

مقاله کامل را در: www.funnyhowflowersdothat.co.uk بخوانید



منبع