“کمپانول هایی با مزایای پایدار مورد تقاضا هستند”

به گفته باستروپ، روند روشنی به سمت گیاهان پایدارتر وجود دارد. “به عنوان مثال، تمرکز بر روی زنگ های بزرگ و باز گل است که به راحتی برای زنبورها و سایر حشرات قابل دسترسی است. با توسعه گونه های سالم تر و سخت تر، ما همچنین نیاز خود را به محصولات حفاظت از محصول در سال های اخیر به نصف کاهش داده ایم. در حال حاضر، ما در حال کار هستیم. روی گونه‌های جدیدی که برای رشد به نور کمتری نیاز دارند، که به نوبه خود نیاز انرژی ما را برای محصولات اولیه کاهش می‌دهد.”


کلاس باستروپ
Gartneriet PKM A/S

تلفن: +45 2710 7808.
ایمیل: [email protected]
www.pkm.dk



منبع

اگرچه آنها در تمام طول سال در داخل خانه شکوفا می شوند، فصل کامپانولا با شروع فصل گرمتر دوباره شروع می شود. لاندگارد، یک تعاونی تولیدکننده بازاریابی در آلمان، گزارش می دهد که پرورش دهندگان در حال حاضر روند واضحی را به سمت گونه های پایدارتر و اندازه گلدان های کوچکتر مشاهده می کنند. این گل‌های زنگوله بیشتر به صورت مینی در گلدان‌های 5.5 سانتی‌متری یا در سایزهای 10.5 کاشته می‌شوند و بسته به آب و هوا می‌توان آن‌ها را از اسفند و فروردین در فضای باز کاشت.

و وقتی در PKM در مورد روز مادر صحبت می کنند، تا اینجا خوشحال هستند. “روز مادر تاکنون خوب پیش می رود. تقاضای امسال مانند سال های دیگر است و فروش خوب است؛ ما کاملاً رزرو شده و فروخته شده ایم. تا اینجا بسیار عالی است. امیدواریم ادامه یابد.”

Gartneriet PKM A/S با یک گلخانه 100000 مترمربعی، تحت مدیریت Anett Madsen و پسرش پول، متخصص در تولید Campanula، Rhipsalidopsis، Gentiana، Helleborus، Lavendula، Thymus، Crassula و Berry Bux برای تجارت است. بازارهای خرده فروشی و DIY در آلمان، فرانسه و اسکاندیناوی. این گیاهان با نام تجاری “Fairytale Flowers®” به بازار عرضه می شوند. Claes Bastrup که به عنوان مدیر فروش در PKM نیز مسئول فروش است، توضیح می دهد: “تقاضا برای کامپانولا بسته به کشور کاملاً متفاوت است. به طور کلی، ما در حال حاضر شاهد افزایش تقاضا برای اندازه های ارزان تر و کوچکتر هستیم.”

برای اطلاعات بیشتر:
لندگارد
www.landgard.de


کلاس باستروپ، آنت مدسن، استین جنسن و مری تسفامیکل.

این گیاه سال‌هاست که محبوب بوده است، و این را نیز Claes Bastrup، مدیر فروش Gartneriet PKM A/S در اودنسه، دانمارک تأیید کرده است. در طی 8 تا 10 سال گذشته، ما سالانه حدود 8 میلیون کمپانولا تولید کرده ایم.

لندگارد می گوید که کامپانولا برای بخش سبز همه کاره است – چه در کاشت در فضای باز، چه در قطعات کار داخلی و چه به عنوان بخشی از ارائه محصولات جلب توجه. بنابراین، برای روز مادر، کمپانولاها در مفهوم فروش “Super Mom” ​​خود به خوبی نمایش داده می شوند. رنگ‌های روشن گل‌های زنگوله کاملاً با ظاهر کمیک مفهوم مطابقت دارد – کمپانولای جذاب را به یک چشم‌گیر حتی بزرگ‌تر تبدیل می‌کند.