کمپین اسکرچ پیکالا خریداران را در کانون توجه قرار می دهد

انتظار می رود مفهوم گیاه پیکالا از هفته 10 سال آینده دوباره در دسترس باشد. اکنون می توان سفارشات را ثبت کرد. برای اطلاعات بیشتر به www.picalla.com مراجعه کنید.



منبع
پاتریک ون گیست (نوویفلورا) سمت چپ و لارس ون اسپرونسن (موتررا) سمت راست، هر دو با ماتییس ون دن تاپ در تصویر


چپ مارکو گیت (گروتکس) و ماتییس ون دن تاپ از بژافلور. راست گروین ون در ویور (Waterdrinker) با دوباره Matthijs van den Top.

علاوه بر مارکو، برندگان دیگری نیز وجود داشتند. Gerwin van der Vijver از Waterdrinker با جایزه اول کنار رفت. او برنده پکیج هلندی مستر در رستوران ورمیر شد. جایزه دوم به پاتریک ون گیست از نوی فلورا رسید که کتاب سالگرد یوهانس ورمیر را دریافت کرد و جایزه سوم به لارس ون اسپرونسن از موتررا رسید که بلیت‌های موزه رایکسئوم را دریافت کرد.

در پایان ماه مارس، Dümmen Orange و Bejafleur به طور مشترک مفهوم گیاه پیکالا را معرفی کردند. به دنبال آن مسابقه اسکرچ برگزار شد که مارکو گیت از گروتکس اینترنشنال برنده شد. مارکو با بازدید از موزه پیکاسو برنده یک سفر شهری دونفره به بارسلون شد. او گفت: “من قبلاً در مورد مفهوم گیاه پیکالا هیجان زده بودم، و اکنون با این سفر هنری زیبا، حتی بیشتر از این.

Picalla یک مفهوم گیاهی برای گیاهان کوچک Calla (8 سانتی متر) است. بازار گلدان های کوچک در سال های اخیر رونق گرفته است. با این حال، رشد گیاهان کوچک Calla آسان نیست. Bejafleur در سال های اخیر در این زمینه تخصص داشته است.