کنفرانس مطبوعاتی IPM برای برگزاری یک پنل مملو از سخنرانان

چه آنالوگ یا دیجیتال – منتظر مشارکت شما هستیم و از شما می خواهیم که از طریق این لینک ثبت نام کنید.

برای اطلاعات بیشتر:
IPM Essen
www.ipm-essen.de



منبع

شرکت و ثبت نام
این نشست خبری به صورت حضوری و همچنین به صورت پخش زنده برگزار خواهد شد. اگر نمی توانید در آن شرکت کنید، دسترسی شما به پخش زنده را کمی قبل از رویداد برای شما ارسال می کنیم.

انواع گیاهان جدید، فناوری نوآورانه و ایده‌های فروش مد روز برای خرده‌فروشی سبز: پس از وقفه‌ای به دلیل همه‌گیری، IPM ESSEN سرانجام از 24 تا 27 ژانویه 2023 در Messe Essen بازخواهد گشت. سفارش تنظیم روند و پلت فرم شبکه برای صنعت سبز جهانی راه حل هایی را برای چالش های فعلی ارائه می دهد. تولید پایدار، بسته بندی، و تدارکات گیاهان، درختان شهری آینده، و مفاهیمی برای ارتقای تنوع زیستی تنها تعدادی از موضوعاتی است که نمایشگاه بین المللی تجارت برجسته خواهد کرد. کشور شریک امسال بریتانیای کبیر با فرهنگ و سنت چشمگیر خود در باغبانی است.

این پنل شامل اولیور پی کوهرت، مدیر عامل مسه اسن خواهد بود. Eva Kahler-Theuerkauf، رئیس انجمن باغبانی نوردراین-وستفالن و رئیس هیئت مشورتی نمایشگاه تجاری IPM ESSEN. کلاوس گوتز، رئیس Fachverband deutscher Floristen – Bundesverband (FDF); و یورگن مرتز، رئیس Zentralverband Gartenbau (ZVG). پت فلین، مدیر انجمن باغبانی تجاری بریتانیا (CHA) و دکتر الیزابت ورهام، رئیس فناوری کشاورزی در وزارت تجارت بین‌الملل بریتانیا، به عنوان نمایندگان کشور شریک صحبت خواهند کرد.

پس از کنفرانس مطبوعاتی، مانفرد هافمن، مدیر خلاق FDF، روندهای گل‌شناسی را برای سال 2023 ارائه خواهد کرد. همچنین می‌توانید از غرفه‌داران ما محصولات منتخب و نوآوری‌های نمایشگاهی را انتظار داشته باشید، در میان چیزهای دیگر، یک گلدسته گلدسته کاملاً جدید از شرکت Cultivaris و همچنین یک CO²- ذخیره زغال چوب آلی گیاهی از شرکت جوان Wundergarten که باعث کاهش کوددهی و آبیاری و در عین حال افزایش عملکرد می شود.