کیفیت و تصفیه آب آبیاری



منبع

کیفیت و تصفیه آب آبیاری جزو برنامه جدید گواهینامه بهداشت گیاهی حرفه ای محسوب می شود که در ژوئیه 2022 راه اندازی شد. این برنامه توسط دانشگاه فلوریدا UF IFAS Extension (UF گلخانه آموزش آنلاین) و توسعه برنامه گل و گیاه دانشگاه ایالتی میشیگان (MSU Online College of) پشتیبانی می شود. دانش) برای مشتریان گلخانه ای که چندین دوره موجود از دو برنامه را با موفقیت به پایان رساندند.

برای اطلاعات بیشتر:
UF/IFAS
www.ifas.ufl.edu

تفسیر آزمایش های کیفیت آب برای آبیاری محصولات گلخانه ای و نهالستانی، انتخاب فن آوری های مناسب تصفیه آب و طراحی یک سیستم تصفیه و نظارت بر آب. کیفیت و تصفیه آب آبیاری آخرین دوره آموزشی برنده جایزه گلخانه آنلاین است که توسط دانشگاه فلوریدا IFAS Extension ارائه شده است. این دوره پیشرفته برای پرورش دهندگان با تجربه یا مدیران فنی طراحی شده است. دروس به زبان های انگلیسی و اسپانیایی ارائه می شود و توسط اساتیدی از شش دانشگاه در ایالات متحده تدریس می شود.

این دوره از 14 نوامبر تا 16 دسامبر 2022 (بدون کلاس در هفته شکرگزاری) برگزار می شود. هزینه 249 دلار آمریکا برای هر شرکت کننده است، با 20٪ تخفیف در صورت ثبت نام پنج نفر یا بیشتر. تمام مطالب دوره کاملاً آنلاین و در هر زمانی از روز در دسترس است و شامل ویدئوهای از پیش ضبط شده، یک تابلوی گفتگوی تعاملی با اساتید دکترا و آزمون‌ها می‌شود. دو ماژول جدید هر هفته در طول دوره فعال می شود، در مجموع 8 ماژول آموزشی. آموزش با سرعت و زمان خود شما در چهار هفته دوره انجام می شود، با تعهد زمانی معمولی حدود 6 ساعت در هفته. برای ثبت نام اینجا را کلیک کنید (http://hort.ifas.ufl.edu/training/).