کیفیت پایین آب باعث افزایش نیروی کار، انقباض محصول، هزینه های شیمیایی و از دست رفتن تاریخ کشتی می شود.

این کار در اوایل دهه 1940 در زیرزمینی با یک گل فروشی و یک هدیه برای اختراع شروع شد و یک راه حل باغبانی به نام 400 Water Breaker را توسعه داد. امروزه یکی از بزرگترین تامین کنندگان باغبانی در آمریکای شمالی است و ردپای آنها در خارج از این قاره نیز در حال افزایش است. این شرکت Dramm است که در مورد آن صحبت می کنیم. نه سال پیش، آنها واحد تجاری ویژه DRAMMwater را راه اندازی کردند تا به کشاورزان در زمینه مشکلات رو به رشد پیرامون آب کمک کنند. کرت بکر، معاون اجرایی رئیس جمهور به ما می گوید: «با کمیاب شدن آب، بازیافت می شود و برای استفاده مجدد نیاز به تمیز کردن مناسب دارد. از زمان شروع، ما این توانایی را ایجاد کرده‌ایم که به کشاورزان در مورد تمام نیازهای آبی خود، نه فقط درمان، کمک کنیم.»

از Dramm در IPM Essen در پایه 3C52 دیدن کنید.

در این نمایشگاه، آنها چندین محصول جدید به ارمغان می‌آورند، و طی چند سال گذشته، به دلیل شیوع ویروس و فشار بیماری، توجه ویژه‌ای به ابزارهایی شده است که گلخانه‌های تمیز و عاری از ویروس را تضمین می‌کنند. به عنوان مثال، FOAM8L، یک فوم تراکمی که یک فوم غنی و هوادهی تولید می کند که به آرامی در طول زمان تجزیه می شود و زمان تماس بیشتری را می دهد، و TracFOG، محصول pulsFOG، که به سرعت مواد شیمیایی را به عنوان مه اعمال می کند. ابر بسیار ریز قطرات به اعماق تاج گیاه نفوذ می کند و تمام سطوح را می پوشاند و کنترل عالی آفات و بیماری های گلخانه ای را تضمین می کند.

مراسم برش روبان پارسال اطلاعات بیشتر در مورد آن را اینجا بخوانید.

مجموعه گسترده ای از ابزار
شرکت Dramm که هنوز متعلق به خانواده است و اداره می شود، از ایالات متحده سرچشمه می گیرد و پایگاه مشتریان قوی ای در آنجا ایجاد کرده است. امسال، تیم Dramm نیز در IPM آینده یافت می‌شود و مانند سال‌های قبل از همه‌گیری، سال گذشته نیز در GreenTech حضور داشتند. کورت می‌گوید: «از آنجایی که محصولات ما اخیراً به‌شدت دوباره وارد بازار اروپا شده‌اند، بسیاری از تولیدکنندگان از عمق خط ما و بسیاری از ابزارهای آبیاری مختلف ما بی‌اطلاع هستند. بسیار فراتر از یک پیشنهاد استاندارد، ما طیف وسیعی از ابزارها را با الگوها و نرخ‌های جریان متفاوت برای تمام مراحل رشد و انواع گیاهان ارائه می‌دهیم.



منبع

کرت می‌گوید: با رشد کسب‌وکار گلخانه‌ای و افزایش آن، مدیریت آب اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. “کیفیت پایین آب مسئول کار بیشتر، انقباض محصول، هزینه های شیمیایی و تاریخ های گمشده کشتی است. DRAMMwater برای تمرکز بر ارائه راه حل هایی برای مشکلات مدیریت آب که باغبانی با آن مواجه است تشکیل شده است. ما در فیلتر کردن و تمیز کردن، و همچنین پمپاژ، ذخیره سازی، جمع آوری و مدیریت سیستم های آب شما.”

تیم با Dramm در GreenTech 2022

با توجه به رشد کسب و کار آنها و گسترش مداوم تیم، این شرکت کار بر روی یک دفتر مرکزی و تسهیلات تولیدی جدید را آغاز کرد. در ماه دسامبر، مراسم جشن روبان بریدن با بسیاری از دوستان و اعضای جامعه محلی برگزار شد.