“گامی به سوی آینده ای سبزتر”

برای اطلاعات بیشتر:
پونته ترزا
www.pontetresa.com



منبع

Ponte Tresa به عنوان یک شرکت دارای گواهینامه کربن خنثی، مشتریان و شرکا را تشویق می کند تا به جنبش به سمت اقتصاد کم کربن بپیوندند. این شرکت قویاً معتقد است که مشاغل نقشی حیاتی در رسیدگی به چالش های زیست محیطی ایفا می کنند و تلاش می کند تا در خط مقدم تلاش های پایداری در صنعت باشد. Ponte Tresa از همه سهامداران دعوت می کند تا شیوه های سازگار با محیط زیست را اتخاذ کنند و راه هایی را برای کاهش ردپای کربن خود بررسی کنند، زیرا با هم می توانند تأثیر قابل توجهی داشته باشند.

Ponte Tresa، یک شرکت اکوادوری متعلق به سوئیس که در سال 1985 تأسیس شد، با خوشحالی اعلام می کند که گواهینامه رسمی خود را به عنوان کربن خنثی اعلام می کند. این نقطه عطف نشان دهنده تعهد تزلزل ناپذیر Ponte Tresa برای کاهش اثرات زیست محیطی آن و بر عهده گرفتن مسئولیت انتشار کربن است. با این دستاورد، این شرکت موقعیت خود را به عنوان یک رهبر در شیوه های پایدار در صنعت مستحکم می کند.

تعهد بی‌طرفی کربن Ponte Tresa بخشی از طرح‌های پایداری گسترده‌تر آن است که شامل کاهش مصرف انرژی، بهینه‌سازی لجستیک حمل‌ونقل، ترویج بازیافت و کاهش زباله، و پذیرش شیوه‌های نوآورانه سازگار با محیط زیست در سراسر زنجیره تامین می‌شود. با انتخاب همکاری با Ponte Tresa، مشتریان می توانند مطمئن باشند که هر محصول یا خدمات دریافتی به آینده ای سبزتر و پایدار کمک می کند.