گراف بریدینگ و رویال ون زانتن برای تامین “دیپلادنیا/ماندویلا” شریک شدند

پول گراف، مدیر عامل Graff Breeding، افزود: “همکاری بین Royal Van Zanten و Graff Breeding نشان دهنده یک هم افزایی کامل از ارزش ها و تخصص است. با پیوستن به نیروها، ما می توانیم فرصت های جدید را باز کنیم، در تولید گیاه جوان دیپلادنیا/ماندویلا نوآوری کنیم و به ارمغان بیاوریم. زیباترین و سالم ترین گیاهان جوان برای مشتریان در سراسر جهان. ما با هم تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا شروعی عالی برای مشتریان/شریک های خود ایجاد کنیم.”

تصمیم برای پیوستن به نیروها ناشی از شباهت های قابل توجه در ارزش های اصلی و فلسفه های تجاری مشترک رویال ون زانتن و گراف بریدینگ است. با تعهدی تزلزل ناپذیر به کیفیت، نوآوری و پایداری محیطی، این مشارکت Qdeville تلاش خواهد کرد تا آینده کشت دیپلادنیا/ماندویلا را شکل داده و بهبود بخشد. مشتریان می توانند انتظار قلمه های بدون ریشه با کیفیت گیاهان دیپلادنیا/ماندویلا را داشته باشند که با سلامت، قدرت و عملکرد منحصر به فرد آنها مشخص می شود.

جوست کوس، مدیر اصلاح و توسعه، در مورد مشارکت استراتژیک، ابراز هیجان کرد و اظهار داشت: “ما خوشحالیم که این سفر متحول کننده را با Graff Breeding آغاز می کنیم. ما با هم استانداردهای تولید و توزیع گیاهان جوان را بازتعریف خواهیم کرد و تعیین خواهیم کرد. یک پارادایم جدید در صنعت دیپلادنیا/ماندویلا. تعهد و اشتیاق مشترک ما به کیفیت و پایداری تضمین می‌کند که مشتریان محصولات استثنایی را دریافت می‌کنند که انتظارات آنها را برآورده می‌کند.”

Graff Breeding و Royal Van Zanten برای عرضه قلمه‌های باکیفیت Dipladenia/Mandevilla – Qdeville® شریک هستند. رویال ون زانتن تولید کننده قلمه های بدون ریشه و ریشه دار برای تولیدکنندگان در سراسر جهان خواهد بود.

جوست کوس، مدیر پرورش و توسعه، پرورش ون زانتن، مارتن گوس، مدیر کل، پرورش وان زانتن، با جیکوب، رئیس بخش فروش در گراف بریدینگ، و پل گراف، مدیر عامل گراف بریدینگ.

برای اطلاعات بیشتر:
پرورش گراف
graff-breeding.com



منبع

Royal Van Zanten، ارائه‌دهنده پیشرو گیاهان جوان و قلمه‌ها، و Graff Breeding، یک پرورش‌دهنده معروف در محصولات مدیترانه‌ای، از اعلام همکاری استراتژیک خود با تمرکز بر ارائه بهترین قلمه‌های Dipladenia/Mandevilla (Qdeville) به مشتریان در سراسر جهان هیجان‌زده هستند. . همکاری بین دو شرکت نشان دهنده نقطه عطف مهمی در پیگیری رضایت مشتریان Qdeville و کیفیت ثابت است.