گرم نگه داشتن 200 هکتار گلخانه در ماه های زمستان

چگونه گلخانه مترولینا 200 هکتار گلخانه را در ماه های زمستان گرم نگه می دارد؟ مدیر عملیات مارک لیکینز در این ویدیوی زیر که آنها در صفحه فیس بوک خود منتشر کردند، کل فرآیند را توضیح می دهد.

برای اطلاعات بیشتر:
گلخانه های مترولینا
www.metrolinagreenhouses.com



منبع آنها چوب را به صورت محلی تهیه می کنند، آن را در محل خرد می کنند و در انباری به مساحت 4 جریب ذخیره می کنند که می تواند تا یک ماه خرده چوب را در خود جای دهد. هر دیگ می تواند 8 مگاوات انرژی تولید کند. به عبارت دیگر، تقریباً 57000 گالن گاز طبیعی برای تولید یک مگاوات انرژی – و 450000 گالن برای تولید 8 مگاوات انرژی لازم است. در هر روز دیگ های زیست توده تقریباً 7 میلیون گرم می شوند. گالن آب برای پمپاژ در گلخانه‌ها و گرم نگه داشتن گیاهان. یک تیم 5 نفره لازم است تا این دیگ‌ها را با بالاترین راندمان 24 ساعته در حال کار کنند.

ما مطمئناً در حال حاضر به آن نیاز نداریم، اما هنگامی که دمای شبانه به حدود 50 درجه فارنهایت در حدوداً سپتامبر کاهش می یابد، ما به فکر روشن کردن چهار دیگ بخار زیست توده چوبی خود می افتیم. دیگ‌ها سالانه به طور متوسط ​​40000 تن چوب می‌سوزانند که حدود 2000 بار تریلر ضایعات چوبی از جنگل‌داری محلی و صنایع ساختمانی را می‌سوزانند. به یک محل دفن زباله ختم می شود.”