گروه خانه گل جذب شده توسط شتاب دهنده نیوچیپ


گروه Flower’s House اعلام کرد که برای پیوستن به گروه معتبر برنامه سری A Newchip Accelerator استخدام شده است. گروه Flower’s House قصد دارد هر مرحله از زنجیره تامین را یکپارچه کند و تمام POS ها را مثلثی کند تا تجربه مشتری اول از طریق تلفن همراه را ارائه دهد. این امر ناکارآمدی ها، تاخیرها و ادعاهای کیفیت را که در حال حاضر در زنجیره گل جهانی وجود دارد، کاهش می دهد. در حال کار است یک برنامه تلفن همراه برای فروش همه گل ها برای دلالان، عمده فروشان و گلفروشان. ابتدا در ایالات متحده و کانادا، سپس در سراسر جهان.

به گفته این شرکت، خدمات فناوری مالی و محصولات سواد مالی برای رفع نیازهای فوری صنعت برای امتیازدهی اعتباری جایگزین و دسترسی به خدمات مالی به برنامه اضافه خواهند شد. رویکرد صنعت به امور مالی به‌طور مشهور منسوخ شده است و بسیاری از مشتریان برای دسترسی به محصولات به وام‌های فروشگاهی یا کارت‌های اعتباری شخصی متکی هستند. به همین دلیل، این شرکت در حال دیجیتالی کردن اعتبار B2B BNPL فعلی خود برای مشتریان قدیمی و ایجاد یک امتیاز اعتباری جایگزین برای مشتریان جدیدی است که خرده‌فروشان گل ثبت شده هستند.

“ما بسیار هیجان زده هستیم که بخشی از این برنامه 6 ماهه را با مربیان باورنکردنی تشکیل می دهیم. ما هیجان زده هستیم که ببینیم آینده با این همکاری جدید چه خواهد داشت.” مدیر عامل و شریک لوئیس کاداوید اظهار نظر کرد. او همچنین افزود که “هیچ چیز مهمتر از رفاه مالی مشتریان ما نیست. به طوری که در صورت نیاز، آنها می توانند به محصولات خریداری کنید و یا به منابعی که برای رشد تجارت خود نیاز دارند دسترسی داشته باشند.” Cadavid گسترش جهانی این شرکت را رهبری کرده است.

برای اطلاعات بیشتر:
گروه خانه گل
[email protected]
www.flouwershousegroup.com



منبع