گروه Boal اهداف ESG را تیز می کند

برای اطلاعات بیشتر:
گروه BOAL
تلفن: + 31 (0) 174 316 100
[email protected]
www.boalgroup.com



منبع

آدری پولز، مدیر عامل گروه BOAL، از امتیاز بالاتر خوشحال است: “معلوم است که من بسیار مفتخرم که توانسته ایم استراتژی ESG خود را به طور موثر در فرآیندهای تجاری خود ادغام کنیم و تعهدات پایداری خود را انجام دهیم. ارزیابی ریسک ESG Morningstar Sustainlytics راهنمایی محکمی را به ما ارائه می دهد، و ما را به چالش می کشد تا تمام حوزه های سال گذشته را بهبود بخشیم. پایداری، انسجام اجتماعی و شفافیت. همه بخش‌های گروه شرکت‌های ما متوجه شده‌اند که تنها از طریق اقدام جمعی می‌توانیم واقعاً تغییر ایجاد کنیم. و چقدر شگفت‌انگیز است که برای تلاش سخت خود پاداش بگیریم؟ این به رسمیت شناختن تلاش‌های ما است، و مهم‌تر از آن، تلاش‌های ما به جهانی بهتر برای نسل‌های آینده کمک خواهد کرد.»

Stefan Eggers، مدیر ESG گروه BOAL، مشتاق تاثیر رتبه‌بندی ESG در BOAL و همچنین بر مشتریانش از نظر محدوده 3 است: “اهدافی که ما برای خود به عنوان یک سازمان تعیین کرده‌ایم جاه‌طلبانه هستند. اکنون می‌توانیم نشان دهیم که تقریباً به تمام اهداف سالانه ESG دست یافته‌ایم، که به این معنی است که کارکنان ما از اهداف اصلی ما نیز آگاه هستند. با این رتبه بندی، مشتریان ما می دانند که با استفاده از محصولات و خدمات ما، می توانند تاثیر مثبتی بر محصول نهایی که تحویل می دهند داشته باشند. در مورد یک باغدار سبزی، این نه تنها به معنای کاهش ردپای CO2، به عنوان مثال، گوجه فرنگی است، بلکه تاثیر مثبتی بر تنوع زیستی در محیط نزدیک آنها دارد.

دستیابی به اهداف
با رتبه بندی جدید و بالاتر، گروه BOAL در بین تقریبا 16000 سازمان، جایگاه 29 را در سراسر جهان به خود اختصاص داده است و آن را به شرکتی با امتیاز برتر در بین تمام شرکت های هلندی تبدیل می کند. این دومین رتبه‌بندی ریسک ESG، که توسط Morningstar Sustainalytics اعطا شد، نشان می‌دهد که BOAL در تعریف یک استراتژی ESG واضح با اهدافی که اجرای آن چالش‌برانگیز و واقع‌بینانه است، موفق بوده است.

گروه BOAL برای دومین سال متوالی به رتبه ریسک Morningstar Sustainalytics ESG دست یافته است.