گروه Syngenta از رشد فروش در سه ماهه اول خبر می دهد

گروه Syngenta به رشد قوی خود در چین ادامه داد. فروش MAP گروه Syngenta چین 62 درصد رشد کرد و به 1.1 میلیارد دلار رسید زیرا تعداد مراکز MAP با 124 افزایش نسبت به سال قبل به 638 مرکز رسید. میانگین فروش هر مرکز نسبت به سال قبل 29 درصد افزایش داشته است. با ارائه MAP، کشاورزان می توانند شیوه های کشاورزی را به طور پایدار مدرن کنند و در عین حال کیفیت محصول و سود دهی مزرعه را افزایش دهند.

گروه Syngenta امروز نتایج مالی سه ماهه اول سال 2023 را اعلام کرد. فروش در سه ماهه اول 2023 9.2 میلیارد دلار بود که 0.3 میلیارد دلار یا 3 درصد (+8٪ در CER)، در مقایسه با سه ماهه اول قوی 2022 افزایش داشت. سه ماهه اول 2023 EBITDA 1 درصد (+9 درصد در CER) نسبت به سال قبل به 1.9 میلیارد دلار افزایش یافت.

گروه به حفظ قیمت های بالاتر برای کمک به جبران هزینه های بالاتر ادامه داد. رشد بازار بذر همچنان قوی است در حالی که بازار علف‌کش‌های غیرانتخابی حفاظت از محصول کند شده است زیرا موجودی‌ها از طریق زنجیره تامین کاهش می‌یابد.

همه واحدهای تجاری همچنان از تقاضا برای محصولات و خدمات نوآورانه بهره مند می شوند که باعث افزایش عملکرد می شود و از روش های کشاورزی احیاکننده برای مبارزه با تغییرات آب و هوا، افزایش سلامت خاک و حفظ تنوع زیستی و کیفیت آب حمایت می کند.

راه حل های دیجیتالی این گروه در 226 میلیون هکتار در سطح جهان با تقاضای زیاد کشاورزان در بازارهای کلیدی به کار گرفته شده است.



منبع

همه واحدهای تجاری به جز آداما، که به ویژه تحت تأثیر فروش پایین کسب‌وکارهای غیرکشاورزی در ایالات متحده و چین بود، رشد داشتند. حاشیه سود EBITDA برای گروه 20.2 درصد بود.

رشد کسب‌وکارهای حفاظت از محصولات گروه Syngenta در مقایسه با سه ماهه فوق‌العاده قوی در دو سال گذشته کندتر بود. قیمت ها نسبت به سال قبل بالاتر بود و به جبران افزایش هزینه ها کمک کرد. Syngenta Seeds به شتاب قوی خود ادامه داد و رشد فروش دو رقمی ناشی از افزایش قیمت در تمام مناطق را که هزینه‌های بالاتر را جبران می‌کرد، ارائه کرد.