گلدان های گیاهی سفارشی و مارک دار – “متمایز کننده مورد نیاز”

در حالی که خرید آنلاین اکنون بر بازار خرده‌فروشی تسلط دارد، و غول‌هایی مانند آمازون محصولات گیاهی زنده را به نسل جوانی که ترجیح می‌دهند همه خریدهای خود را از طریق اینترنت انجام دهند می‌فروشند، بسیار مهم است که بدانیم مشتریان چگونه در مکان‌های آجری خرید می‌کنند. به مواد کاشت

مارشال دیرکس، مدیر بازاریابی برای برندگان اثبات شده®، می‌گوید: «برای برندگان اثبات‌شده، این کار در سال 2001 آغاز شد. من معتقدم که برخی از شرکت‌های دیگر نیز در این زمان از ظروف مارک دار استفاده می‌کردند، اما این عمدتاً خرده‌فروشان یا تولیدکنندگان بود که سعی داشتند برند خود را انجام دهند. Proven Winners مسلماً اولین کسی بود که پیام‌های واقعی مصرف‌کننده را در پشت یک بسته مارک تجاری گنجاند.

گلدان‌های گیاهی سفارشی و مارک‌دار وقتی در جامعه دیده می‌شوند، بیشتر از برند شما حمایت می‌کنند و دامنه آن را گسترش می‌دهند، زیرا صاحبان خانه‌های مسکونی حیاط‌های جلویی و گلدان‌های تزئینی یا املاک تجاری را در گذرگاه‌ها و محیط‌ها تزئین می‌کنند. علاوه بر این، آنها فرصتی برای ارائه آموزش و اطلاعات به طور مستقیم بر روی ظرف فراهم می کنند – موضع برند شما را به عنوان یک متخصص صنعت مستحکم می کند.

BrandingMag.com می گوید: “برندینگ به شناسایی یک محصول و تمایز آن از سایر محصولات و خدمات کمک می کند.”

چگونه گلدان های گیاهی سفارشی و مارک می توانند کمک کنند
گلدان های گیاهی سفارشی و مارک دار تاثیرگذارترین عامل تمایز بازاریابی برای تجارت شما هستند. آنها می توانند طرح های رنگارنگی داشته باشند که از استانداردهای برندینگ شما پشتیبانی می کنند و اغلب بر خرید مصرف کننده با این تصور که محصولات شما به دلیل ارزش درک شده بیشتر از سایرین در بازار برتری دارند، تأثیر می گذارد.

اریک بانک، نویسنده تجاری می‌گوید: «بسیاری از صنایع محصولاتی را می‌فروشند که اساساً مشابه محصولاتی هستند که توسط رقبا می‌فروشند. این محصولات کالا هستند – آنها با محصولات شرکت های دیگر قابل تعویض هستند و عمدتاً بر اساس قیمت برای مشتریان رقابت می کنند. یک صنعت صرفاً به این دلیل کالا محور نیست که شرکت های موجود در صنعت مواد خام از نوع کالایی مانند نفت، فولاد یا لاستیک را خریداری می کنند. در عوض، توانایی تمایز محصولات از محصولات رقبا مشخص می کند که آیا این صنعت مبتنی بر کالا است یا خیر.

اما دیرکس به ما یادآوری می‌کند که «محصول همچنین باید گیاهی با کیفیت باشد. گفته می شود، ظروف مارک دار می توانند به آرایش یک محصول یا ارزشمندتر جلوه دادن آن کمک کنند. با این حال، پیامی که بسته‌بندی منتقل می‌کند – و توانایی خرده‌فروشان برای سرمایه‌گذاری بر این – باید توسط بافت وسیع‌تری از ارزشی که برند ارائه می‌کند پشتیبانی شود. قرار دادن یک گیاه در یک ظرف مارک آسان بخش است و می تواند به تمایز یک گیاه از گیاه در گلدان سیاه کمک کند – اما ایجاد ارزش بخش سخت آن است.

برای تولیدکننده کالا، زمانی که مصرف کنندگان به طور مداوم در اطراف مراکز باغ و فروشگاه های بزرگ خرید می کنند و در جستجوی بهترین قیمت های موجود از مجموعه گزینه ها هستند، وفاداری به نام تجاری (و مزایای همراه با آن) تقریبا غیرممکن است که همه آنها در بازار به فروش می رسند. همان ظروف پلاستیکی مشکی علاوه بر این، با حاشیه‌های سود کم، پرورش‌دهنده باید به صرفه‌جویی در مقیاس (مزایایی که شرکت‌ها در صورت کارآمد شدن تولید به دست می‌آورند) دست یابد و هزینه‌ها را در یک بازار بی‌رحمانه برای رقابت پایین نگه دارد.

چرا مصرف کنندگان به برندها وفادار هستند؟
طبق گزارشی که توسط MarketingLand انجام شد، وقتی از او پرسیده شد: “دلیل اصلی وفاداری شما به یک برند چیست؟” پاسخ ارائه شده توسط 55٪ از پاسخ دهندگان این بود: “من عاشق محصول(ها) هستم.” در اینجا دلایل دیگری وجود دارد که نیاز به گلدان های گیاهی سفارشی و مارک را در عملیات رشد شما برجسته می کند.

  • برندها تمایل به ایجاد آرامش دارند، به خصوص اگر نتایج ثابت و تجربه مثبتی را ارائه دهند – به مصرف کنندگان اجازه می دهد به این نتیجه برسند که نام تجاری قابل اعتماد است.
  • برندها با کاهش شلوغی و کمک به مصرف کنندگان در یافتن آنچه که در یک میدان شلوغ به دنبال آن هستند، در زمان تصمیم گیری صرفه جویی می کنند.
  • برندها با حذف احتمال ناامید شدن مصرف کننده، ایمنی را ارائه می دهند. علاوه بر این، برندها با اجازه دادن به مصرف کنندگان برای تبدیل شدن به حامیان برند بر اساس یک تجربه ثابت و مثبت از برند، دلیلی برای اشتراک گذاری ارائه می دهند.

72 درصد از مصرف کنندگان آمریکایی می گویند تصمیم خرید آنها تحت تأثیر طراحی بسته بندی است که می بینند. ظرفی که گیاه شما در آن پرورش داده شده است (“بسته بندی”) و نحوه ارائه برند شما به مشتریان کمک می کند تا به طور ناخودآگاه به مشتریان اطلاع دهید که محصول شما متفاوت است و کیفیت و ارزش بیشتری دارد.

در مقاله‌ای در Inc.com آمده است: «به یاد داشته باشید، بسته‌بندی محصول شما برای ارتباط با هدفی است: برند شما چیست و برای مشتری شما چه معنایی دارد. این فرصت را برای ایجاد یک اثر ماندگار در قفسه و در ذهن مشتریان خود از دست ندهید. گلدان های سفارشی و مارک دار به پرورش دهندگان این امکان را می دهد که این کار را در خرده فروشی انجام دهند.

هنگام خرید درختان، درختچه‌های زینتی، گیاهان و گل‌ها، مصرف‌کنندگان می‌خواهند قبل از خرید کالا را ببینند و لمس کنند – که با خرده‌فروشان اینترنتی امکان‌پذیر نیست. افزودن مواد گیاهی به یک منظره در فضای باز یک فرآیند بسیار شخصی و احساسی است، بنابراین مراکز باغ و خرده فروشان هنوز هم می توانند با موفقیت مشتریان را به صورت دسته جمعی جذب کنند.



منبع

گلدان های گیاهی سفارشی و مارک دار، چاپ شده با طرح های رنگارنگ و اطلاعات مفید برای باغبانان امروزی، در سراسر آمریکای شمالی در حال افزایش است. محبوبیت آن‌ها را می‌توان به دانشی نسبت داد که تولیدکنندگان، خرده‌فروشان و باغبانان در مورد اهمیت برندسازی و چگونگی تأثیر آن بر خرید و در نتیجه بر فروش اتخاذ کرده‌اند.

به طور کلی، وفادار بودن به یک برند به مکان فیزیکی آسان‌تر است. مراکز باغ محلی و خرده‌فروشان شاهد برخی از بالاترین وفاداری‌های تجاری و مصرف‌کننده هستند که از مجموعه متنوع و متناسب با منطقه، دانش محصول و خدمات مداوم مشتری قدردانی می‌کنند.

اما برای تولیدکنندگانی که برای مصرف‌کنندگان خانگی کشت می‌کنند، ارائه گیاهان در ظروف پلاستیکی سیاه – درست مانند هر پرورش‌دهنده دیگری که با آنها رقابت می‌کنید – تفاوت چندانی با گیاهان شما در بازار شلوغ و رقابتی فزاینده ندارد. ناتوانی در تشخیص گیاهان خود از رقبا، محصول شما را به عنوان یک کالا در بازار دسته بندی می کند.

به طور ناگهانی، توانایی تمایز گیاهان خود از سایرین امروزه به یک ضرورت در صنعت سبز تبدیل شده است و گلدان های گیاهی سفارشی و مارک راه حل هستند.

آلینا ویلر، مشاور و نویسنده برندینگ می‌گوید: «هویت برند به شناسایی، تشدید تمایز می‌افزاید و ایده‌ها و معنای بزرگ را قابل دسترس می‌سازد. برندها پیام آور اعتماد هستند. مشتریان با مارک هایی که قابل تشخیص و آشنا هستند، اطمینان پیدا می کنند. یک استراتژی برند عالی، بلوک اصلی یک استراتژی تجاری خوب است. ما برندهای پیشرو در صنعت را با پیام های منسجم و معتبر می سازیم. ما از ابزارهای برندسازی منسجم استفاده می کنیم و با مشتریان شما به روشی واضح و تاثیرگذار ارتباط برقرار می کنیم.

چرا برندها مهم هستند
مصرف کنندگان به طور فزاینده ای برای برندها ارزش قائل هستند. برندسازی 100 سال پیش بسیار محدود بود اما امروزه رواج بیشتری یافته است. دیرکس می افزاید: محصولات عمومی نشان دهنده حقارت هستند. زمانی که یک برند برای مصرف کنندگان معنی داشته باشد، بسته بندی مارک بسیار مهم تر است. ایجاد ارزش مصرف کننده به مقدار قابل توجهی زمان، پول و تلاش نیاز دارد.