گلدان گل رز با ایکس فاکتور

برای اطلاعات بیشتر
گل رز برای همیشه
رزا اسکلوند
T: +45 51 57 19 90
[email protected]
www.roses-forever.com


خط آزمایش تابستان 2022 هر سال برای آزمایش در راه است

دامنه گسترش یافته
طیف رزهای Infinity به تازگی با Yellow Infinity گسترش یافته است، علاوه بر انواع شناخته شده White Infinity، Princess of Infinity، King of Infinity، و Pink Infinity، Queen of Infinity.



منبع

ایکس فاکتور چیست؟
به گفته روزا اسکلوند، پرورش دهنده Roses Forever، رزهای Infinity، گل رزهای X-factor هستند. بنابراین، X-factor انواع این سری چیست؟ رزا توضیح می دهد: “رزهای اینفینیتی رزهای گلدانی لوکس با گلهای بزرگ و بسیار بادوام هستند که تا 3 هفته دوام می آورند. با این حال، چیزی که رزهای اینفینیتی را واقعاً محبوب می کند این است که رشد آنها آسان است و زمان کشت فقط 9 تا 10 سال است. هفته‌ها. در طول سال‌ها، آنها به طور فزاینده‌ای محبوب شده‌اند و اکنون به یک سریال مشهور جهانی تبدیل شده‌اند.”


سری Love Forever در گلدان های 10 – 14 سانتی متری و با

راهنمای دانش و پرورش دهندگان
Roses Forever سالها تجربه در زمینه پرورش گل رز دارد و دانش لازم را برای راه اندازی و نگهداری تولید گل رز و همچنین قلمه های راه اندازی ارائه می دهد. “این برای همه جا از اسکاندیناوی تا آفریقای جنوبی و از ایالات متحده آمریکا تا چین است.”


در جهت عقربه‌های ساعت: کاسه King of Infinity 21 سانتی‌متری، کاسه Princess of Infinity 21 سانتی‌متری، قابلمه New Yellow Infinity 14 سانتی‌متری، و قابلمه White Infinity 10.5 سانتی‌متری.

اهداف پرورش
هنگام پرورش انواع گل رز جدید، روزا بر روی نکات زیر تمرکز می کند.

  • کشت آسان در چند هفته
  • رشد فشرده طبیعی
  • گل های بزرگ بادوام 5-6 سانتی متر Ø
  • فروش آسان رنگ و شکل گل

آنها همچنین یک «راهنمای رشد دهنده» آنلاین ارائه می دهند که می تواند به صورت روزانه مورد استفاده قرار گیرد. “این شامل دانش در مورد کشت گل رز با بیش از 30 سال تجربه است.”

IPM Essen
مشتاق دیدن این و تعداد بیشتری از رزهای رز برای همیشه، از غرفه آنها در IPM Essen در اسن، آلمان، Hall1.C36 از 24 تا 27 ژانویه بازدید کنید.

به دنبال محصول جدیدی برای رشد در گلخانه خود هستید؟ گل رز گلدانی چطور؟ در نمایشگاه IPM Essen که در ژانویه 2023 برگزار می‌شود، Roses Forever مجموعه گل‌های گلدانی و به‌ویژه سری Infinity و Love Forever خود را به نمایش می‌گذارد، از جمله انواع جدیدی که برای اولین بار به نمایش گذاشته می‌شوند.

سریال عشق برای همیشه
در سریال Love Forever، سریالی که از رنگ های زیادی تشکیل شده است، تنوع قرمز جدیدی اضافه شده است، رزا ادامه می دهد. این سری همچنین شامل گل رز است که در گلخانه های با دمای پایین تر قابل کشت است و معمولاً در گلدان های 10 تا 14 سانتی متری و با نور مصنوعی / LED رشد می کند. “همانطور که گفتم، چندین گونه از آن ها را می توان در دمای پایین تر و در نتیجه نور اضافی کمتر کشت کرد، که امروزه مزیت بزرگی برای پرورش دهندگان است.”


چهار گل رز کلاسیک بی نهایت.

همه گل‌های گل رز جدید برای انتخاب یک سال تحت آزمایش گلخانه‌ای قرار می‌گیرند و فقط واریته‌هایی که امکان کشت کوتاه دارند ادامه پیدا می‌کنند و به طور گسترده آزمایش می‌شوند.»