گلزارهای کارلزباد در اول مارس شکوفا می شوند

ادامه مطلب را در 10news.com بخوانید



منبع

امسال، The Flower Fields رویدادهای جدیدی مانند کارگاه مدیتیشن و شفای صدا، کارگاه طراحی گل و Toddler and Me Yoga Story Time با موضوع گیاهان و گیاهان را معرفی خواهد کرد.

موضوع این رویداد، “رنگارنگ زندگی کنید”، بازدیدکنندگان را از طریق رنگین کمان غول پیکر Tecolote Ranunculus، گلی که به دلیل “شکوفه های بزرگ و دو گلبرگ که در بالای ساقه های بلند و صاف قرار می گیرند” معروف است، دعوت می کند. 55 هکتار به عنوان پس زمینه ای خیره کننده عمل کرده است که بازدیدکنندگان را در شکوه گل ها غرق می کند.

شکوفه‌های مخروطی در شهرستان سن دیگو که به نام میدان‌های گل در کارلزباد شناخته می‌شوند، قرار است در روز چهارشنبه اول مارس بازگشایی شوند.

فرد کلارک، مدیر کل مزارع گل در مزرعه کارلزبد می گوید: «بازدیدکنندگان نمی توانند در اینجا لبخند نزنند. “ما قبل از هر چیز، یک مزرعه کار پایدار هستیم و هر بهار، The Flower Fields بازدیدکنندگان ما را دعوت می کند تا از طریق رنگین کمان ما، رنگارنگ زندگی کنند. این افتخار متمایز ماست که به عنوان پس زمینه ای چند رنگ برای بسیاری از افراد خدمت کنیم. سفرهای خانوادگی، قرارهای عاشقانه، و حتی خواستگاری و عروسی. ما مشتاقانه منتظر همه خاطرات در حال ساخت سال 2023 هستیم.”