“گلهای بزرگ این پاسیو/رزهای باغی توجه من را جلب کرد”

Devry Greenhouses که در اوایل دهه 1930 تأسیس شد، مجموعه وسیعی از گیاهان، از جمله گیاهان بستر، سبدهای آویزان، گل رز پاسیو، درختچه‌ها و درختچه‌های پرچین را پرورش می‌دهد و آنها را در خرده‌فروشان و مراکز باغ در سرتاسر آمریکای شمالی توزیع می‌کند. محصولات آنها در چندین مکان در کانادا رشد می کنند – یکی در آلبرتا و دو در بریتیش کلمبیا. فضای کل تولید بیش از 800 هکتار (300+ هکتار) را پوشش می دهد. شرایط آب و هوایی در این منطقه با هلند قابل مقایسه است.

تقاضای توسعه
Acker از تقاضا تا کنون بسیار راضی است. “در حال حاضر، ما در حال تولید 30000 گیاه هستیم و تقریباً همه آنها فروخته شده اند (توجه داشته باشید برای Eddy: در اینجا تنظیم شده است زیرا ما مقداری در دسترس داریم). گل‌ها یکی از USP‌های این محصول هستند و می‌توانیم خیلی زود رنگ بگیریم و ارسال گل‌های رز جوانه‌دار و گل‌دار را در ماه مه و به مناسبت روز مادر آغاز کنیم. در مجموع، ما واکنش‌های بسیار مثبتی را از خرده‌فروشان و مدیران محصولاتشان دریافت می‌کنیم، اما حتی ایمیل‌هایی را از مصرف‌کنندگانی دریافت می‌کنیم که از انواع آن راضی هستند و در مورد کشت سوال می‌پرسند.»

جرمی آکر، مدیر مهدکودک در DeVry Greenhouses، وقتی در مورد گل رز پاسیو/باغی Select Breeding صحبت می‌کند، می‌گوید: «این یک محصول کاملاً جدید برای بازار آمریکای شمالی است و تقاضا و پتانسیل آن بالا است. در IPM Essen در سال 2020، گل های بزرگ این گیاهان توجه او را به خود جلب کرد و او تیم خود را متقاعد کرد که آنها را در گلخانه های خود در کانادا آزمایش کنند. پس از آزمایش های موفقیت آمیز به تدریج تعداد گیاهان را افزایش دادند و در حال حاضر 30000 گیاه در حال تولید هستند.

چرا این گل رز پاسیو؟
“گلهای بزرگ و مقاومت خوب گیاه. این همان چیزی است که امروزه مردم به دنبال آن هستند و هنگام بازدید از IPM Essen در سال 2020، گل های بزرگ این گل رز پاسیو/باغی توجه من را جلب کرد. من بلافاصله خواستم درباره این گیاه بیشتر بدانم و نمی توانستم صبر کنم تا آن را در محل ما آزمایش کنم. ما ابتدا آزمایش این رقم را با تولید 7000 گیاه آغاز کردیم و سال بعد، آزمایش را به 20000 گیاه افزایش دادیم. و به نظر می رسد که گیاهان در گلخانه های خود به خوبی رشد می کنند. در بالای گل‌های بزرگ، گیاهان فشرده هستند، از بهار تا پاییز گل می‌دهند، مقاومت خوبی در برابر سرما دارند (حتی در باغ من 20- درجه سانتیگراد را تحمل کردند) و مقاومت به بیماری دارند. هنگامی که گیاه قطع می شود، هر سال به همان شکل رشد می کند.

تورم و تقاضا
در طول همه‌گیری، فروش گیاهان از سقف عبور کرد زیرا مردم به جای بیرون رفتن و تعطیلات، شروع به سرمایه‌گذاری در تزئین خانه‌ها و باغ‌های خود کردند. امسال، اما، علاوه بر این واقعیت که مردم می توانند دوباره بیرون بروند، تورم ممکن است باعث شود مردم کمتر برای گیاهان هزینه کنند. و Acker می بیند که خرده فروشان به آن واکنش نشان می دهند. “به نظر می رسد آنها با محصولات و خطوط جدید در مجموعه خود دقت و انتخاب بیشتری دارند. انتظار نمی رود که گیاهان بستر به این شدت آسیب ببینند، زیرا آنها خریدهای فوری هستند. برای گل رز پاسیو/باغ، آکر هنوز امید زیادی دارد. همانطور که گفتم، مطمئناً جایی در بازار برای چنین گل های رز تأثیرگذاری وجود دارد، و ویژگی ها برای بسیاری از مصرف کنندگان جذاب است. در سال‌های آینده بر اساس تقاضا، تولید را افزایش خواهیم داد.»


از چپ به راست: راجویر پراشر- سرپرست پرورش دهنده، جرمی آکر – مدیر نهالستان

برای اطلاعات بیشتر
DeVry Greenhouses Ltd.

جرمی آکر، مدیر مهد کودک
تلفن: 1.604.794.3874 x 251
ایمیل: [email protected]
www.devrygreenhouses.com



منبع