گلهای فصلی در مراسم تاجگذاری همسر پادشاه و ملکه

جشن تاج گذاری نقطه عطفی برای جنبش جهانی پرورش گل است. این نشان می‌دهد که گل‌های محلی و فصلی به همان اندازه که در دسته‌ گل‌های عروس، مراسم تشییع جنازه یا گلدان‌های خانه دیده می‌شوند، شایسته دیده شدن در مناسبت‌های دولتی هستند.

در آماده‌سازی برای این رویداد، گل‌های اعضای مزرعه با هم متحد شدند تا سطل‌هایی از گل‌های تازه بریده شده و شاخ و برگ را به مراکز جمع‌آوری محلی که توسط داوطلبان سرنشین می‌شوند، انتقال دهند. از مرکزها، گلها به مزرعه گل گلاسترشایر جو رایت و وندی پل، رئیس مشترک گلهای مزرعه رفتند. در اینجا، گل ها مرتب شده و برای سفر خود به کلیسای وست مینستر آماده شدند، جایی که توسط شین و تیمش ترتیب داده شدند.

گیل هاجسون، موسس و اکنون رئیس افتخاری گل‌های مزرعه می‌گوید: «به نظر می‌رسد که پرورش گل به سن رسیده است و من نمی‌توانم به گل‌های مزرعه افتخار کنم. یک دهه پیش، به ما گفته شد که گل‌های ما فقط برای بستن شیشه و مربا هستند، بنابراین دیدن آن‌ها در کلیسای وست مینستر که توسط شین کانولی، یک طراح گل مشهور بین‌المللی طراحی شده است، لحظه‌ای بسیار خاص خواهد بود. ما هفته‌ها را صرف برنامه‌ریزی و تصور گل‌هایمان در یک محیط تاریخی بسیار رسمی کرده‌ایم. باورنکردنی است که فکر کنیم گل هایی که همین چند روز پیش در مزرعه من در یورکشایر رشد می کردند، اکنون در ساختمانی با اهمیت ملی در چنین مناسبت مهمی در معرض دید جهانیان قرار می گیرند.



منبع

گل ها در هماهنگی با فصول طبیعی، در فضای باز و در چند تونل در مزارع گل، بخش ها، باغ های برش و باغ های دیواری رشد کرده اند. از آنجایی که هر طرح شرایط رشد و آب و هوایی منحصر به فرد خود را دارد، نمایش بیش از 4500 ساقه در کلیسای وست مینستر، ملیله گلی منحصر به فرد بهار در بریتانیا را نشان می دهد.

گل‌ها و شاخ و برگ‌های فصلی از سراسر بریتانیا به کلیسای وست مینستر رسیدند، پیش از مراسم تاجگذاری پادشاه و همسر ملکه در 6 می. گل ها توسط Flowers from the Farm، یک انجمن غیرانتفاعی که از پرورش دهندگان صنعتگر گل های شاخه بریده حمایت می کند، با شاخ و برگ های انجمن سلطنتی باغبانی (RHS) در High Altar ارائه شده است. این در یک بیانیه مطبوعاتی از کاخ باکینگهام، که توسط LM Flower Fashion Productions در اختیار ما قرار گرفت، اعلام شد.

پرورش دهندگان در Pembrokeshire و Snowdonia برای این مناسبت تاریخی لاله ها، ranunculus و azaleas را انتخاب کرده اند و ساقه های دنباله دار پیچ امین الدوله معطر در Buckinghamshire و یاس معطر در Lincolnshire بریده شده است. شاخه های گیلاس زینتی از نورفولک و گال، جارو و دانه های برف در کورنوال آمده اند.

از جزیره اسکای تا سواحل کورنوال، و از کوه های اسنودونیا تا توبرمور در ایرلند شمالی، بیش از 120 گونه گل توسط بیش از 80 عضو گل از مزرعه در زمین های کشاورزی، بخش ها و باغ های برش در سراسر این منطقه رشد کرده است. چهار کشور بریتانیا

کوایر
دو مجموعه گل از گل‌های فصلی بریتانیا در دو طرف کوایر، اطراف ورودی تئاتر تاج‌گذاری، جایی که اکثر خدمات در آنجا انجام می‌شود، قرار خواهند گرفت. پالت رنگ متاثر از طلاهای غنی، بورگوندی، بنفش، صورتی و قرمز محراب عالی و سنگفرش Cosmati، و همچنین ردای ایالت و املاک اعظم آنها بوده است. این چیدمان‌ها شامل جهنم‌های مورد علاقه پادشاه، که در سوراخ دکمه‌های اعلیحضرت برای مراسم عروسی اعلیحضرت در سال 2005 ظاهر شد، پیچ امین الدوله، لاله‌ها، راننکولوس، شکوفه، یاس و آکویلژیا که نماد باستانی روح‌القدس است، خواهد بود. با شاخ و برگ رزماری، توس، خلیج و فندق، و جارو وحشی که در جزیره اسکای رشد کرده است.

قبر جنگجوی گمنام
گل‌های تازه بهاری که نمادی از یادبود هستند، قبر جنگجوی ناشناس را قاب‌های قبر جنگجوی ناشناخته می‌سازند که در علفزار رنگارنگ گل‌های وحشی بریتانیایی که روی دعوت‌نامه‌های نقاشی شده با دست برای تاج‌گذاری اعلیحضرت دیده می‌شود، منعکس می‌شود. اینها شامل شاخه های رزماری، خلیج برای فضیلت، زنگ آبی و فراموشکار برای تداوم عشق، نرگس برای جوانمردی، گل گاو زبان، یاس بنفش برای خاطرات جوانی، و زنبق دره و گل گوش است که هر دو در دسته گل عروسی اعلیحضرت ظاهر شدند. در سال 2005

محراب عالی
شاخه های بریده شده از درختچه های گلدار و درختان پنج باغ انجمن سلطنتی باغبانی در سراسر جزایر بریتانیا، محراب عالی را زینت خواهند داد، از جمله شاخه هایی از جفت درخت راش داویک که توسط ملکه الیزابت دوم و شاهزاده فیلیپ، دوک ادینبورگ در RHS Wisley کاشته شده است. 1978. در میان شاخ و برگ های فصلی نیز شکوفه های سیب خرچنگ، آملانشیر، کاملیا، آسر، فندق، رودودندرون و آزالیا در کنار راش بریده شده از یک خوشه باستانی از درختان در RHS Bridgewater قرار خواهند گرفت که ملکه ویکتوریا از آن بازدید می کرد.

گل از مزرعه
بنابراین، گل‌های مزرعه چگونه گل‌ها را تهیه می‌کنند و اجرای آن چگونه بود؟ “در چند ماه گذشته، ما از نزدیک با طراح گل شین کانولی کار کرده ایم تا زیبایی، شادی و تنوع شکوفه های فصلی در بریتانیا را به این مناسبت تاریخی بیاوریم. بیش از هشتاد کشاورز گل به نمایندگی از هر چهار کشور بریتانیا از اینورنس و نورفولک تا اسنودونیا، کورنوال و توبرمور در ایرلند شمالی بیش از 120 گونه مختلف از پیازهای بهاری، چند ساله، شکوفه و شاخ و برگ را برای جشن ها برش داده اند.”

جو رایت، فلاورز از رئیس مشترک مزرعه، می‌گوید: «ما خوشحال و مفتخریم که در این رویداد تاریخی شرکت می‌کنیم، که گل‌های بریتانیایی و پرورش دهندگان کوچک مقیاس را در مرکز صحنه قرار می‌دهد. همکاری با Shane Connolly در طراحی و با Flowers از اعضای مزرعه از همه گوشه های بریتانیا برای به نمایش گذاشتن زیبایی و تنوع غنی محصولات این فصل بسیار لذت بخش بوده است.

در میان این ترتیبات، هله‌بورها و فندق برداشت‌شده در مزرعه‌ای در جزیره اسکای، شکوفه‌های سیب، مهر سلیمان و سرخوشی از پرثشایر، سیب خرچنگ از آبردین شایر و آکویلژیا و صداقت از مزارع یورکشایر قرار دارند.

یاس و گل دیواری از توبرمور در ایرلند شمالی، ranunculus، نرگس “چشم قرقاول”، زنبق دره، clematis، فراموش من و زنگ آبی از سامرست و لاله های تاریخی از Wiltshire وجود خواهد داشت.

پس از تاج گذاری، تمام گل ها و شاخه ها به فرشتگان گل اهدا می شود، یک موسسه خیریه که کاملاً توسط داوطلبانی اداره می شود و گل ها را از رویدادها به دسته ها و ترتیباتی تبدیل می کند تا با خانه های مراقبت، آسایشگاه ها، پناهگاه ها و سایر اعضای آسیب پذیر جامعه به اشتراک بگذارند. همسر ملکه حامی فرشتگان گل است.

این ترتیبات که توسط Shane Connolly و Co طراحی شده است، منعکس کننده علاقه عمیق اعلیحضرت به دنیای طبیعی و اشتیاق مشترک آنها به باغبانی است و بهترین مناطق حومه بریتانیا را در بهار با الهام از غنای وست مینستر ابی به نمایش می گذارد. گل ها و شاخ و برگ ها با استفاده از تکنیک های پایدار، بدون استفاده از پلاستیک های یکبار مصرف یا فوم گل چیده می شوند.

درب بزرگ غربی
در Great West Door of Westminster Abbey، یک جفت سرخدار بلند با علفزار وحشی و گل گاو، پامچال و بنفشه کاشته می‌شود. پس از تاج گذاری، سرخدارها در باغ جدید تنوع زیستی در ساندرینگهام، که برای عموم باز خواهد بود، به عنوان یک یادآوری ماندگار از روز کاشته خواهند شد.

شین کانولی می‌گوید: «افتخار از من برای طراحی و هماهنگی گل‌ها برای تاج‌گذاری اعلیحضرت پادشاه و ملکه، برجسته‌ترین نقطه کار من است. اما من می خواستم گل ها در مرکز صحنه باشند، نه طرح. آنها باید احساسات روز را منعکس می کردند و از خاک بریتانیا بودند. ادای احترام طبیعی به پادشاه و ملکه طبیعت دوست. گلهای مزرعه و RHS این ایده را ممکن ساخته است. آنها پرورش دهندگانی هستند که در هماهنگی با خاک و فصول سال کار می کنند تا گل هایی تولید کنند که منعکس کننده بهترین باغبانی و پرورش گل بریتانیا باشد. شور و شوق و فداکاری تک تک کشاورزان و باغبانان گل فروتنانه بوده است. با هم کار می کنیم تا زیبایی ساده طبیعت را به کلیسای وست مینستر به عنوان هدیه ما به پادشاه و ملکه جدید بیاوریم.