گل رز پس از 6 ماه آماده برداشت شد و به طور متوسط ​​در هر بوته 10 ساقه تولید کرد.

Lijiang Qize در ابتدا با جیفی تماس گرفت زیرا آنها به دنبال یک بستر تجدید پذیر برای رشد محصولات گل بریده خود بودند. Jiffy Growbags از چند جهت سازگار با محیط زیست هستند:

  • بستر بدون ذغال سنگ نارس حاوی 100% زغال سنگ زغال سنگ نارس زیست تخریب پذیر دارای گواهی RHP است که یک جایگزین تجدید پذیر برای ذغال سنگ نارس است.
  • کیسه های رشد در مصرف انرژی کارآمد هستند و نسبت به محیط های رشد خنثی مانند پشم سنگ یا پرلیت به حرارت کمتری نیاز دارند.
  • آنها استفاده مقرون به صرفه آب و کود را تسهیل می کنند.
برای اولین بار برای چین، شرکت توسعه کشاورزی لیجیانگ کیزه از 60000 کیسه ریز برای پرورش گل رز ساقه بلند استفاده کرد. آقای Shi Hongzheng از Lijiang Qize، یک پرورش دهنده چینی گل رز و گل نیلوفر، می گوید: رزهای کیمبرلی ما پس از شش ماه به طور متوسط ​​10 ساقه در هر بوته تولید کردند.

باخت اندک
Lijiang Qize از یک سیستم ناودانی در گلخانه های خود استفاده می کند و کیسه های رشد امکان قرار دادن بسیار کارآمد گل رز را فراهم می کند. با هشت گیاه در هر کیسه رشد، هر کدام تهویه بهتر و نور بیشتری نسبت به محلول قبلی خود دریافت کردند.

آقای شی می گوید: «ما 100 درصد از آب و کود خود را دوباره استفاده می کنیم. Lijiang Qize که در استان یوننان واقع شده است، قبلاً یک گلخانه 50000 متر مربعی دارد و در حال حاضر در حال ساخت گلخانه دیگری برای گسترش عملیات گل بریده خود است.

در نتیجه گل رز در شش ماهگی با تلفات بسیار کمی آماده برداشت شد. در واقع، لیجیانگ کیزه یک محصول سپر روی دستان خود داشت: به لطف جیفی فینس گروبگ، گیاهان هر کدام به طور متوسط ​​10 ساقه تولید کردند.

آقای شی خاطرنشان می کند: “به طور معمول پنج تا هفت روز طول می کشد تا کیسه های رشد به ظرفیت کامل گسترش یابد.” اما اگر عجله دارید، اضافه کردن آب بیشتر به سرعت بخشیدن به کار کمک می کند.



منبع

“با نگاهی به محصولات دیگر ما، نسبت جوانه زدن نیز بسیار بالا است، بنابراین جیفی گروبگ برای افزایش عملکرد ما بسیار مفید است.”

حمل آسان و آماده استفاده
یک مزیت مهم برای عملیات در این اندازه این است که جیفی گرو بگ به صورت خشک و فشرده ارسال می شود و حمل و نقل و نگهداری آنها را آسان می کند.

لیجیانگ کیزه متوجه شد که کیسه‌های ریزگرد باعث صرفه‌جویی در نیروی کار می‌شوند، زیرا آماده‌سازی آن‌ها بسیار آسان بود. قبل از استفاده نیازی به شستن یا درمان نعناع نیست – فقط سوراخ های از پیش برش خورده را باز کرده و قطره چکان های آبیاری را وارد کنید. نتیجه یک بستر بسیار اسفنجی است که نشان دهنده تخلخل عالی پر از هوا است.