گل فروشی مالزیایی با دسته گل های خود به گل های ناخواسته فرصتی دوباره برای زیبایی می دهد

مقاله کامل را در www.vulcanpost.com بخوانید.



منبع مانند گل فروشی های معمولی، استودیو Flawer همه چیز در مورد ایجاد چیدمان های گل زیبا است. اما برخلاف بسیاری از گل‌فروشان که به گل‌های کاملاً پررنگ با برگ‌های براق و گلبرگ‌های براق‌تر افتخار می‌کنند، استودیوی فلاور زیبایی را در نقص یا نقص جستجو می‌کند.

همه اینها طبق گفته موسس استودیو Flawer، Shayne است. جالب اینجاست که خودش همیشه زیبایی را اینطور نمی دید. او با مدرک کارشناسی ارشد در روابط عمومی، در ابتدا در صنعت برنامه ریزی رویداد بود، جایی که از چیدمان های گل به وفور استفاده می شد. او در آن زمان زیاد به آنها اهمیت نمی داد، و تنها پس از اینکه برنامه ریزی رویداد را کنار گذاشت، شروع به یادگیری در مورد چیدمان های گل کرد.

یکی از دوستان شاین که در آن زمان در ایپو زندگی می کرد، میزبان یک بازار فروش بود. شاین برای حمایت از او تصمیم گرفت غرفه ای بگیرد. از شانس و اقبال، غرفه ای که او گرفت درست در کنار ورودی بود. شاین اعتراف کرد: «اما در آن زمان، من نمی دانستم چه چیزی را بفروشم. با نگاهی به روندهای فعلی، او تصمیم گرفت کاری با گل های کوچک انجام دهد. از آنجا، او یک حساب اینستاگرام راه اندازی کرد.

از این رو نام، Flawer. نام چینی آن نیز معنای عمیق تری دارد. این بازی که 變態美 (Biàn tài měi) نامیده می شود، یک بازی با کلمات است که به تغییر ادراک و نگرش در مورد زیبایی اشاره دارد، به طوری که حتی زمانی که در تاریک ترین لحظات خود هستید، می توانید زیبایی را در همه چیز از جمله گل های ناخواسته ببینید.