گل های شاخه بریده اونسیدیوم تحت حمل و نقل آزمایشی استاتیک موفقی قرار می گیرند

تایوان یکی از بزرگترین صادرکنندگان Oncidium به ژاپن است که هر سال تقریباً 20 میلیون قطعه از طریق اقیانوس یا حمل و نقل هوایی وارد می شود. در حالی که مقرون به صرفه تر از حمل و نقل هوایی است، حمل و نقل اقیانوس می تواند در معرض تاخیرهای غیرمنتظره ناشی از ازدحام بندر باشد. در عین حال، اگر حجم کل حمل و نقل هوایی بالا باشد، یافتن ظرفیت صادرات گل از طریق این روش می تواند مشکل ساز باشد.

اونسیدیوم – که گاهی اوقات به عنوان ارکیده خانم رقصنده یا ارکیده پروانه ای شناخته می شود – ارکیده های داخلی و گل فروشی محبوب هستند، در درجه اول به دلیل اسپری های عظیم گل ها که اغلب ده ها شکوفه فردی را حمل می کنند.

هدف از این آزمایش بارگیری گل ها در ظروف سردخانه مجهز به فناوری Daikin Active CA برای مدت زمان حمل و نقل بسیار طولانی تر از معمول بود. بازده محموله خوب پس از مدت زمان ترانزیت طولانی تر به عنوان بخشی از آزمایش استاتیک، به طور بالقوه بازارهای صادراتی جدید و دورتری را برای صادرکنندگان تایوانی Oncidium باز می کند.

ادامه مطلب را در ajot.com بخوانید



منبع

انجمن صادرات گل و گیاه تایوان و موسسه تحقیقات کشاورزی تایوان در آزمایش ثابت فناوری Daikin Active CA برای صادرات گل های شاخه بریده Oncidium از تایوان همکاری کرده اند. Daikin Reefer یک تامین کننده پیشرو در راه حل های تبرید و کنترل آب و هوا برای کانتینرهای بار است. Daikin Reefer که مقر آن در ژاپن است، یک واحد تجاری از بخش تبرید جهانی ارائه‌دهنده تبرید، تهویه مطبوع و کنترل آب و هوا است، Daikin Industries, Ltd.