گل ها و گیاهان در ارائه 2Dezign در Christmasworld می درخشند

پس از 3 سال غیبت به دلیل کووید، کریسمس دوباره در فرانکفورت آم ماین آلمان برگزار شد. امسال مجدداً گل و گیاه در نمایشگاه و به ویژه در معرفی 2Dezign جای گرفتند. مردان 2Dezign، Rudi Tuinman و Pascal Koeleman یک بار دیگر یک صفحه نمایش الهام بخش ایجاد کردند که سخت افزار را با گل ها و گیاهان تازه ترکیب می کند. این دو نفر بیش از 10 سال است که این کار را برای دنیای کریسمس انجام می دهند و هر سال موضوع متفاوت است. موضوع امسال “دکوراسیون نامحدود” با شعار “پایین به زمین” بود.

ویترین و دکوراسیون مغازه نقش برجسته ای در محل فروش دارند. بنابراین، رودی و پاسکال در 800 مترمربع دوباره تزئینات، مفاهیم و ایده‌های الهام‌بخش را با انواع محصولات از غرفه‌داران مختلف ارائه کردند و گل‌های شرکت گل‌های پرفیوم، دنیای اسپری رز و بارندسن و گیاهانی از آرندشوو در این ارائه گنجانده شد.

دنیای کریسمس
www.christmasworld.messefrankfurt.com



منبع امسال Christmasworlde همزمان با Ambiente برگزار شد که در آن، در مجموع، 4561 شرکت در 352950 متر مربع به نمایش گذاشتند. بیش از 154000 نفر از 170 کشور مختلف از نمایشگاه مشترک بازدید کردند. در مورد نمایشگاه کنجکاو هستید؟ همکاران ما از Wonen360 در نمایشگاه حضور داشتند و گزارش تصویری تهیه کردند. برای گزارش تصویری اینجا کلیک کنید.

در سال 2024، جهان کریسمس دوباره در فرانکفورت آم ماین برگزار می شود، سپس از 26 تا 30 ژانویه.


رودی و پاسکال

برای اطلاعات بیشتر:
2 دیزاین
www.2dezign.nl


کارولین هاکمن و یان دی بوئر از بارندسن.

“آنچه در آینده برای یک فضای خرید آرام نیاز داریم، رنگ های روشن و گرم و خاکی است” این رویکرد این دو خلاق بود که آنها در کریسمس ورلد از 3 تا 7 فوریه 2023 متوجه شدند. “مردم مشتاق وقت گذراندن هستند. بیرون از خانه در طبیعت در کوهستان یا کنار دریاچه برای فرار از شلوغی زندگی روزمره و وضعیت پرتنش خبری. با ارائه ویژه خود “پایین به زمین” آنها را به مرکز زمین می بریم و آنها را با عناصر مسحور می کنیم. رودی می گوید و رنگ های طبیعت.

سنگ‌ها، شن‌ها، سنگ‌ها، گیاهان یا گل‌ها و همچنین رنگ‌های خاکی مانند بژ، شتری، آجری، قهوه‌ای یا تراس نقش اصلی را ایفا خواهند کرد. طلا و مس ظاهر کریسمس را فراهم می کنند. و برای تزئینات، چاپ، یا گل، یک پرتقال تازه اضافه می شود. برای مشتریان در POS، این می تواند فضای خرید دلپذیری را در ویترین و طراحی مغازه ایجاد کند که آنها را تشویق به کشف و خرید دوباره کند.