گونه های مهد کودک Terra Nova به عنوان برندگان برتر در UGA Trial Gardens شناخته شدند


دو گونه از مهدکودک های Terra Nova در “سه برنده برتر” باغ آزمایشی در دانشگاه جورجیا (UGA) شناخته شدند. اژدهای طلایی Crocosmia Nova® و Echinacea Sundial™ «Pink» تولیدکننده جهانی در «تور گیاهی جنوبی» UGA Trial Garden در نمایشگاه‌های صنعتی و عمومی 2023 به نمایش گذاشته شد.

Crocosmia Nova’ Gold Dragon’ به دلیل “حضور باشکوه و قدرتمندش” امتیاز عالی پنج از پنج را دریافت کرد. این گیاه چندساله با توقف نمایشی زیبایی و قدرت را با شکوفه های ستاره مانند و طولانی مدت و عادت رشد کامل و راست می تاباند. “

“مدیران آزمایشی، تولیدکنندگان نهایی و خرده فروشان تحت تاثیر اسپری قوس دار از شکوفه های طلایی طلایی و انبوه تاج های با رشد سریع آن قرار گرفته اند که کاملاً در بسترهای مختلط، کرانه های آفتابی یا حاشیه ها نمایش داده می شود. این گیاه از ژوئن تا اکتبر شکوفا می شود و دارای تنوع است. از کاربردهای ویژه، از جمله اینکه یک مرغ مگس خوار و جذب کننده گرده افشان موثر است.”

ساعت آفتابی اکیناسه ترا نوا “صورتی” نیز به افتخار اندازه، شکل و رنگ خود به رتبه پنج از پنج دست یافت. این واریته دارای شکوفه‌های 5 اینچی با چشم‌های سبز زمردی است که به شکل مخروطی صورتی پر جنب و جوش و گلبرگ‌های حبابی-صمغی-صورتی طاق‌دار هستند.

ساعت آفتابی “صورتی” عادت رشد کوتاه و منشعب از پایه دارد، با ساقه های سفت و عمودی که ظاهری کامل را نشان می دهد و آن را برای ظروف، تخت های مخلوط، کاشت های انبوه، حاشیه ها و جلوی تخت ها ایده آل می کند. این واریته از ژوئن تا اکتبر شکوفا می شود و نیاز به مصرف کم آب دارد و گل بریده زیبایی را به وجود می آورد.

چاک پاولیچ، مدیر توسعه محصولات جدید در مهدکودک ترا نوا، گفت: «کل تیم مهدکودک ترا نوا از کسب دو جایزه در باغ‌های آزمایشی UGA امسال هیجان زده هستند. “باغ های آزمایشی UGA یکی از معتبرترین رویدادهای باغبانی است، و ما از نمایش گیاهان خود در اینجا برای صنعت و عموم مردم افتخار می کنیم و لذت می بریم.”

گونه های برنده جوایز مهد کودک Terra Nova به رکورد عملکرد قوی این شرکت در UGA Trial Gardens می افزاید. در سال 2021، مرجان داغ بگونیا دیستار به عنوان یکی از گیاهان متمایز آگوست 2021 شناخته شد. واریته‌های بگونیا نقره‌ای «Treasure»، «Agastache Poquito®» کره زرد و Artemisia Makana™ «نقره‌ای» به‌ترتیب به‌عنوان «گیاه ممتاز»، «انتخاب صنعت» و «انتخاب مردم» در این محاکمه شناخته شدند. باغ‌ها در سال 2019. «زرد کره‌ای» نیز در همان سال در «جایزه شهر کلاسیک» UGA جایزه Trial Gardens را دریافت کرد.

Trial Gardens در UGA در پردیس جنوبی دانشگاه جورجیا در آتن، جورجیا واقع شده است. این باغ ها 400 گونه را در سال 2023 از شرکت های بزرگ پرورش دهنده و باغ های گیاه شناسی در سراسر جهان آزمایش کردند. بیشتر بیاموزید: www.ugatrial.hort.uga.edu

برای اطلاعات بیشتر
مهد کودک ترا نوا
[email protected]
www.terranovanurseries.com



منبع