گیاهان گرین وود در مسیری هستند که تا پایان سال 2023 عاری از ذغال سنگ نارس می شوند

در طول سال جاری، Greenwood Plants بسیاری از شیوه‌های پایدار پیشگامانه را معرفی کرده است که به هدف بلندمدت آن برای رسیدن به خالص صفر کمک می‌کند و نقشی در تأثیر مثبت بر تغییرات آب و هوا ایفا می‌کند. این شامل استفاده کارآمد از منابع، کاهش ضایعات، حمایت از تنوع زیستی و هدف برای خنثی شدن کربن است.

افزایش رسانه‌های رشد بدون ذغال سنگ نارس همه حوزه‌های کسب‌وکار را پوشش می‌دهد، مانند برنامه جدید رشد قراردادی آن به نام «Watch It Grow» که اکنون کاملاً بدون ذغال سنگ نارس ارائه می‌شود، و مرکز فروش تجاری جدید آن، Greenwood Choice، که دارای آن است. منطقه اختصاصی عاری از ذغال سنگ نارس برای نمایش پیشنهادات با کیفیت بالا به مشتریانی که بازدید می کنند. این منطقه در سال جدید گسترش خواهد یافت.

یکی از بزرگترین تعهدات گرین وود انتقال به محیط کشت 100% بدون ذغال سنگ نارس تا پایان سال 2023 است، پیش از مقررات صنعت پیش بینی شده برای منع استفاده از پیت برای تولیدکنندگان تجاری. گرین‌وود آزمایش‌های گسترده‌ای را از اوایل سال 2022 انجام داده است و در حال پیشرفت عالی به سمت هدف خود است، زیرا از هر چهار گیاه در گرین‌وود، یک گیاه در حال حاضر در محیط‌های رشد بدون ذغال سنگ نارس در سراسر نهالستان‌هایش گلدان می‌شود. آزمایش‌های گرین‌وود شامل بررسی انواع جدیدی از محیط‌های رشد برای حمایت از تولید سالانه بیش از شش میلیون گیاه است. آزمایش‌ها به تیم تولید این امکان را می‌دهد که ترکیب را تغییر دهند تا سطح pH و مواد مغذی و ساختار درست را به دست آورند و همچنین برنامه‌های آبیاری را تغییر دهند.

رهبری
گلن دیونیش، مدیر عامل، می‌گوید: «دستیابی به رهبری پایداری یک تمرکز اصلی برای ما است. “برای کمک به ما در دستیابی به این چشم انداز، ما متعهد هستیم که با توقف استفاده از ذغال سنگ نارس به سبزترین شکل ممکن رشد کنیم، کاملاً کربن خنثی شویم و یک سهامدار فعال در جوامع و محیط های محلی باشیم.”

برای اطلاعات بیشتر:
انجمن صنایع منظر بریتانیا
www.bali.org.uk



منبع