یک سیستم نوآورانه ایتالیایی برای مدیریت محصولات هیدروپونیک

برنامه های از پیش پیکربندی شده حتی به کم تجربه ترین تولیدکنندگان نیز به لطف برنامه هایی که در آن پارامترها را تنظیم می کنید، اجازه می دهد تا بیشترین بهره را از کشت خود ببرند، و Nido تغذیه محصول را به گونه ای انجام می دهد که با کمترین ورودی، محصول را به حداکثر می رساند.

نسخه جدید Nido One V2 با قابلیت جابجایی از 10 تا 10 هزار لیتر آب به زودی وارد بازار می شود. “این راه حل نهایی برای اتوماسیون کشاورزی است. با توانایی آن در مدیریت کوددهی، آب و هوا و دستگاه های گلخانه ای، بهینه سازی کشت را آسان و دقیق می کند. Nido One V2 با قابلیت نصب در چند دقیقه، هر محصول موجود را به یک سیستم خودکار تبدیل می کند، جلسه ای استانداردهای کشاورزی 4.0.”

Nido One V2 با هر سیستم هواپونیک هیدروپونیک بسته با حوضه آب 10 تا 10000 لیتر سازگار است. برخلاف کود دهی سنتی خطی، Nido One V2 مستقیماً به مخزن محلول غذایی متصل می شود و به لطف سنسورهای pH و EC دیجیتال، دائماً و کیفیت آب را دقیقاً تنظیم می کند.”

“این با هر سیستم هیدروپونیک موجود سازگار است. برای هر محلول خارج از سایت ایده آل است و محدوده بهینه محلول مغذی سیستم هیدروپونیک را کنترل و حفظ می کند، و هم pH و هم کودهای شیمیایی را مدیریت می کند. این سیستم برای کودهای کوچک تا متوسط ​​مناسب است. گلخانه‌هایی با مساحت 1 تا 4000 متر مربع.” Nido srl در کاتولیکا، در استان ریمینی، ایتالیا مستقر است.

سیستم مدیریت خودکار ما را می توان تنها در چند دقیقه با حفاری دو سوراخ در مخزن محلول مغذی نصب کرد تا گلخانه به صورت خودکار و متصل به هم ارتقا یابد. آندریا کارلونی، مدیر شرکت Nido srl، که یک سیستم مدیریت لقاح بر اساس سادگی و کارایی تولید می‌کند، می‌گوید: سیستم ما به دلیل سادگی، کارایی و هزینه کم در مقایسه با سایر فناوری‌های موجود در بازار متمایز است.

مارتینا چیجو و آندریا کارلونی در نمایشگاه تجاری Novelfarm اخیر

Nido دارای یک برنامه وب نوآورانه است که تجزیه و تحلیل تمام پارامترهای کشت و نتایج را ارائه می دهد و آن را از طریق تلفن های هوشمند قابل کنترل می کند.

برای اطلاعات بیشتر:
آندره آ کارلونی
Nido srl
[email protected]
[email protected]
www.nidopro.com



منبع