یک هفته در Compton Garden Flowers

سارا ویلسون، بنیانگذار Compton Garden Flowers، ما را در یک هفته در اواخر نوامبر در مزرعه گل خود می برد. سارا و همسرش باب در دهکده کامپتون داندو مزرعه داری می کنند که بین بات و بریستول یافت می شود.


اعضای FFTF منطقه جنوب غربی در طرح سارا.

برای کاهش مصرف پلاستیک، استفاده از بلوک های خاکی را به جای گلدان آغاز کرده ایم. در گذشته برای کاشت بذر از آنها استفاده می کردیم و امسال نیز برای پیوند نهال آزمایش می کنیم. آنها برای چیزهایی مانند خشخاش که از اختلال ریشه رنج می‌برند ایده‌آل هستند، زیرا بلوک‌ها را می‌توان مستقیماً پس از بلوغ نهال‌های رشد کرده در آنها کاشت – احتمالاً در ماه فوریه، زیر یک تونل کاترپیلار. در ضمن در گلخانه زمستان گذرانی می کنند.

نوامبر ماهی است که شما واقعاً متوجه روزهای کوتاهتر می شوید. با این وجود، گلخانه‌ها و تونل‌های من پر از نهال‌هایی هستند که در اوایل پاییز کاشته شده‌اند، برخی از آنها در چند هفته آینده کاشته می‌شوند، برخی باید در زمستان نگهداری شوند – اما همه به حداکثر نور روز نیاز دارند. بنابراین یکی از اولین کارهای این هفته این است که از شسته شدن پوست پلی تونل و شیشه گلخانه ها اطمینان حاصل کنید و هرگونه کثیفی، گرد و غبار و جلبک را که باعث کاهش نور روز می شود، پاک کنید.

جمعه و شنبه
جمعه همه چیز در مورد آماده شدن برای اولین کارگاه تاج گل کریسمس است که در روز شنبه برگزار می شود – اولین کارگاه از شش کارگاهی که در سه هفته آینده برگزار خواهیم کرد. دیدن اینکه مشتریان ما چه خلاقیت های زیبایی می سازند همیشه سرگرم کننده است و این یک راه جشن دوست داشتنی برای شروع فصل کریسمس است.


بلوک های خاک راهی برای کاهش زباله های پلاستیکی – و در نهایت، صرفه جویی در فضا و هزینه هستند.

یکشنبه
به خودمان قول یک روز آرام می دهیم! ما هنوز بیرون می رویم و بررسی می کنیم که همه چیز در گلخانه ها و پلی تونل درست است. سپس یک قدم زدن سریع در اطراف میدان، رسیدگی به هر گونه مشکل فوری و پیگیری با مدیر است. اما در اصل امروز فقط از کمی استراحت و آرامش لذت می بریم و به هفته آینده فکر می کنیم. #کارم را دوست دارم

پنج شنبه
دوباره باران می بارد و واقعاً کاملاً سیل آسا است! ما منتظر تحویل انبوه کمپوست فردا بودیم، اما مسیر از طریق میدان در حال حاضر کاملاً باتلاق است، و ما نگران هستیم که وسیله نقلیه ممکن است گیر کند، بنابراین باید تحویل را تا هفته آینده به تعویق بیندازم – ارزش آن را ندارد. خطر. این یک نمونه معمولی از بهترین برنامه‌هایی است که باید تغییر کنند: کشاورزان گل همیشه باید با آب و هوا هماهنگ باشند و مطابق با آن سازگار شوند.

ما همچنین از جعبه های قارچ قدیمی استفاده و دوباره استفاده می کنیم. این‌ها برای بلوک‌های خاکی فوق‌العاده هستند زیرا ۳۸ بلوک بزرگ در هر سینی قرار می‌دهید، و با استفاده از حمام آب، آبیاری بسیار آسان است – یک غوطه‌ور شدن سریع، و کار تمام می‌شود. این یکی دیگر از ایده‌های نابغه‌ای بود که من از یکی از گل‌های عضو مزرعه گرفتم!

چهار شنبه
گلخانه مملو از نهال هایی است که در اوایل پاییز کاشته شده اند و ranunculus از قبل جوانه زده اند. کارهای امروزی شامل خراش دادن زیاد (عمدتاً نهال خشخاش) و آماده کردن انگل برای تونل چندگانه است – که در آخر هفته کاری خواهد بود.

ملاقات‌های ما فرصتی فوق‌العاده برای اطلاع از اخبار یکدیگر، به اشتراک گذاشتن ایده‌ها، تعویض دانه‌ها/گیاهان و به طور کلی داشتن یک مزاحمت قدیمی خوب است. امروز ناامید نشد. مکالمات ما، مثل همیشه، بسیار متنوع بود – از نحوه مدیریت آفات و بیماری ها گرفته تا تأثیرات تغییرات آب و هوا، از نحوه مدیریت بار کاری و عاقل ماندن تا نحوه بازاریابی کسب و کارمان، فریاد زدن با صدای بلند و افتخار در مورد محصول با کیفیت بالا. همه ما متعهد به ارائه هستیم.

برای اطلاعات بیشتر:
گل از مزرعه
www.flowersfromthefarm.co.uk

دوشنبه
خوب، امروز صبح کاملاً بارانی است، اما صادقانه بگویم، من مشکلی ندارم! آنقدر تابستان خشک بوده که زمین برای بهبودی نیاز به چند هفته باران واقعا خوب دارد. در نهایت، پاییز شروع به ارائه هوای بسیار سردتر می کند – که کمی تسکین دهنده است زیرا به این معنی است که زمان زیادی از کاشت پیازهای لاله نمی گذرد. لاله ها قبل از کاشت به یک دوره هوای سرد نیاز دارند که در حالت ایده آل حدود شش هفته است. بنابراین من فکر می کنم که من در نزدیکی کریسمس امسال کاشته شود!

من همیشه با انرژی و هیجان از این جلسات دور می شوم تا راه های جدید کار را کشف کنم و ایده های جدید را عملی کنم. یکی از ایده‌های امروزی که من اتخاذ کرده‌ام، قرار دادن حلقه‌های پرزدار اضافی در پلی تونل است تا از یخ زدگی محصول شمعدانی برگ معطر ما جلوگیری کند (به جای اینکه فقط به پلی تونل برای محافظت تکیه کنیم: سال گذشته، من بیشتر قلمه‌های شمعدانی برگ معطر خود را از دست دادم).



منبع

تأخیر در تحویل به این معنی است که من نمی‌توانم تخت‌های کوکب را به عنوان “ایمن زمستانی” به پایان برسانم. اینجا در غرب کشور، زمستان های ما معمولاً کاملاً ملایم است و ما خوش شانس هستیم که زهکشی خوبی در بسترهای برش داریم، بنابراین اکثر غده های کوکب خود را در زمین رها می کنیم. آنها به یک لایه خوب از کمپوست در بالا نیاز دارند تا سطح محافظتی به آنها بدهد – اما این فقط باید صبر کرد! با این حال، من می توانم با کاشت آن انگل ها در پلی تونل ادامه دهم – حداقل در آنجا خشک است!

سهشنبه
امروز برای یکی از ملاقات‌های معمولی‌مان به گلهای دیگر از اعضای مزرعه از منطقه‌ام خوش آمد گفتم. خورشید می‌درخشید، بنابراین ما می‌توانستیم بدون نیاز به پوشاندن تمام وسایل آب و هوای خیس، در میدان بگردیم!