آزمایشات بهار کالیفرنیا در نوسان کامل

تصاویر بیشتر از شرکت‌های پرورش دهنده و شرکت‌کننده، نمایشگاه‌ها، مکان‌ها و واریته‌ها در گزارش تصویری روز دوشنبه منتشر خواهد شد. و اگر در این رویداد شرکت می‌کنید یا از آن بازدید می‌کنید، می‌توانید عکس(های) خود را ارسال کنید.


آساف کوهن از نهالستان های پرورش کوهن در مهد کودک Suncrest در Watsonville.

برای اطلاعات بیشتر در مورد مکان ها اینجا را کلیک کنید.

رزرو لازم است
برای بازدید از شرکت ها ثبت نام الزامی است. می‌توانید با پیوند «اکنون کتاب» برای هر مکان، قرارهای جداگانه درخواست کنید.

تحمل گرما و خشکی، فشردگی، یکنواختی، گلدهی زودرس و طولانی، مقاومت در برابر بیماری، گل و برگ زیبا و غیره. همه ویژگی‌هایی که در طول آزمایش‌های بهار کالیفرنیا، که این هفته برگزار می‌شود، مهم و برجسته شده‌اند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد همه پرورش دهندگان شرکت کننده اینجا را کلیک کنید.

برای اطلاعات بیشتر:
آزمایشات بهار کالیفرنیا 2023
www.2023cast.com



منبع

ویدیوی نمایش کوهن.

هزاران تنوع به نمایش گذاشته شده است، و ما قبلاً چندین تصویر را در این هفته ارسال کرده ایم و در روز دوشنبه، 3 آوریل، گزارش تصویری کامل را منتشر خواهیم کرد که تصور خوبی از این رویداد ارائه می دهد. پس برای دیدن تصاویر بیشتر با ما همراه باشید، اما در حال حاضر، در اینجا یک نگاه دزدکی دیگر است.


همچنین در مهدکودک سانکرست، آساف و نیتزان نیر مهد کودک نیر.

این رویداد قبلاً به عنوان Pack Trials شناخته می شد که در آن پرورش دهندگان انواع خود را به مدت 2 هفته به نمایش گذاشتند و اکنون چندین سال است که یک رویداد 5 روزه است. امسال، چهارشنبه گذشته، 29 مارس آغاز شد و تا 2 آوریل ادامه خواهد داشت. تولیدکنندگان، توزیع کنندگان، خرده فروشان، و متخصصان بیشتری از سراسر کشور و خارج از کشور در حال یافتن راه خود به 10 مکان در سواحل کالیفرنیا هستند.


در ساکاتا در سالیناس، کریس کارلسون از ساکاتا و اسکات راش از اکسپرس، Supercal Premiun Red Maple جدید را در دست دارند. همانطور که گفته شد، بیشتر در مورد سفر اکسپرس آنها و تصاویر بعداً در FloralDaily.


Headstart Nursery در Gilroy، محصولات پلاگین و لاینر با کیفیت بالا خود را به تیم InFlora Cut Flowers شرکت اکسپرس سید نشان می دهد. اطلاعات بیشتر در مورد سفر تیم Express Seed بعداً در FloralDaily.