آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین (KuCoin) و بررسی ویژگی های آن

برای افزایش امنیت اکانت باید به قسمت Security Setting بروید، در این قسمت با تصویر زیر مواجه میشوید که از کاربر درخواست می کند، کدی که به ایمیل مورد نظر ارسال شده است را در باکس مشخص وارد کند. سپس با تصویر زیر مواجه میشوید که در آن از کاربر خواسته میشود، موردی که در آن درخواست شده است را کامل کند. سال 2017 سال آغاز به کار این صرافی در هنگ کنگ است و کوکوین توانسته از آن زمان تا به حال میلیون ها کاربر را از کشورهای مختلف در سراسر جهان جذب کند.

توصیه میکنیم هرگز حجم بالایی از سرمایه های خود را در حساب صرافی ذخیره نکنید و آن را به والت هایهای شخصی خود انتقال دهید (مثل والت های نرمافزاری و سختافزاری). در قسمت مشخصشده ابتدا میزان پولی خود را وارد کنید و اگر موقعیت شما خرید است Long و اگر انتظار کاهش قیمتها را دارید بر گزینه Short کلیک کنید. در آخر نیز پس از بررسی مجدد موارد بالا در صورت تأیید، جهت ورود به مراحل بعدی برداشت، بر روی گزینه “Submit” کلیک کنید. خب بریم سر اصل مطالب و توضیح اونا بعد از اینکه استفاده از صرافی بایننس برای ایرانیها ممنوع شد.(تقریبا در شهریور ماه 1400) سیر بسیار زیاد از کسانیکه در حوزه رمز ارزها فعالیت داشتند به سمت صرافی کوکوین روی آوردند که این صرافی خود اظهار داشته استفاده از خدمات آن برای ایرانیها ممنوع نشده است و به راحتی میتوانند از این صرافی استفاده کنند، به همین دلیل در این مقاله با نحوه ثبتنام و ساخت اکانت در صرافی کوکوین آشنا میشوید.

صرافی کوکوین (Kucoin) یکی از صرافیهای اکتیو در زمینه ارزهای دیجیتال است که قادر هستید در آن ارزهای دیجیتال مختلفی را ترید کرد. توکن اختصاصی این صرافی KuCoin shares نام دارد و کاربرانی که ترید می کنند می توانند برای پرداخت هزینه های تراکنش از این رمز ارز استفاده کرده و بدین صورت تخفیف کارمزد دریافت کنند. برای دریافت سهمی از این جوایز میتوانید در فعالیتهای زیر شرکت کنید:فعالیت ۱: مسابقه سپردهگذاری، با تقسیم ۲۰٬۰۰۰ USDT: – در طول دوره کمپین (۳۱ می تا ۱۵ ژوئن (۱۰ تا ۲۵ خرداد))، کاربرانی که حداقل ۱۰۰ دلار توکن OP به کوکوین واریز کنند، به عنوان کاربران واجد شرایط تشخیص داده میشوند و ۲۰٬۰۰۰ تتر بین آنها تقسیم میشود (۲۰۰ کاربر اول هر کدام ۵۰ تتر و ۱۰٬۰۰۰ تتر باقیمانده بین سایر کاربران به نسبت حجم واریز). ذکر شده که بیشتر از ۳۰۰ نفر در تمام جهان در شرکت Mek Global Limited مشغول به کار هستند.

و هیچ دیدگاهی مبنی بر این که ” بهترین است” وجود ندارد.

صرافی کوکوین از سطح امنیتی بسیار بالایی برخوردار است. صرافیهای بسیار متنوعی در ایران و در سطح بینالمللی در حال فعالیت هستند، تعدادی از آنها امنیت و رابط کاربری بسیار مناسبی را ارائه میدهند. این صرافی امکان خرید رمزارز با پول های فیات را برای کاربران فراهم کرده است و معاملات رمزارز به رمزارز نیز قابل انجام است و چنانچه قصد دارید که دارایی خود را از نوسان قیمت حفظ کنید، می توانید تتر را که یک استیبل کوین با پشتوانه دلار است انتخاب کنید. در ادامه قصد داریم تا به معرفی و آموزش صرافی کوکوین و بررسی مزایا و معایب آن بپردازیم. اگر قصد دارید تا نحوه کار و آموزش صرافی coinex را دریافت کنید. در صفحه ای که باز می شود شما می توانید بازار رمز ارزهایی که کوکوین ساپورت می کند را مشاهده کنید. 3. در این بخش باید قیمت مورد نظر و میزان ارز را وارد کند و سپس بر روی گزینه “Confirm” کلیک کند.

و دکمه ی Activate (فعال کردن) را میزنم. تا اینجا مراحل معمول ثبتنام را انجام دادیم از این پس موارد تکمیلی و امنیتی اکانت است که با رعایت کردن این موارد امنیت اکانت خود را افزایش میدهید و در برابر خطرات احتمالی محفوظتر میکنید، پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. ، را در حساب کاربری خود افزایش دهید. 1. وارد حساب CoinEx خود شوید و روی پخش Wallet واقع در نواربالا کلیک کنید. بعد از دانلود و نصب نرم افزار آن را باز کنید و روی عکس پروفایلی که در بالا سمت چپ وجود دارد بزنید.

بیش از 200 ارز دیجیتال را در بازار پشتیبانی میکند. پشتیبانی می کند و خدماتش را در اختیار آنها قرار می دهد. این موضوع امکان دارد کاربران تازه وارد را کمی گیج کند که چگونه ارز فیات خود را به ارز دیجیتال تبدیل کنند! نکته قابل تامل در خصوص صرافی کوکوین این است که این صرافی پذیرش ارز فیات را در سیستم خود ندارد، یعنی شما نمیتوانید با کارتهای بانکی خود خرید کنید. صرافی کوکوین تنها ارزهای دیجیتال میپذیرد بنابراین شما لازم است در یک صرافی که پذیرش ارز فیات دارد، سرمایه ی خود را به ارز دیجیتال تبدیل کرده و بعد به صرافی کوکوین منتقل کنید. به گفته بنیان گذاران Kucoin، تارگت آنها از تاسیس صرافی کوکوین این بوده که یک پلتفرم آسان و درعین حال مطمعن، برای همه ی مردم دنیا ایجاد آورند تا تریدران بتوانند تریدهای خود را در بازار ارزهای دیجیتال به شکل وسیع انجام دهند.

در ابتدا برای تنظیم و دریافت کد 2-FA بر روی Google Verification کلیک میکنیم. بعد از اینکه به قسمت Security Setting مراجعه کردید، باید اپلیکیشن Google authentication را دانلود کنید که لینک دانلود آن را در بالا قرار دادم، سپس در اپلیکیشن قسمت سمت راست پایین صفحه علامت ➕ بعلاوه را کلیک کنید و QR Code آن را اسکن کنید و کد یکبار مصرفی که اپلیکیشن نمایش میدهد را در باکس 2-FA Code قرار دهید و گزینه Activate را بزنید.

صرافی کوکوین چیست و چرا از صرافی کوکوین استفاده کنیم؟

به طور کلی در سال های گذشته، برخی از صرافی های خارجی به علت تحریم های کشور ایران، کاربران ایرانی را برای استفاده از خدمات صرافی ها محدود و مسدوده کرده اند. به گفته جانی لیو (Johnny Lyu)، مدیرعامل صرافی کوکوین (KuCoin)، پس از شناسایی مظنونین هک این صرافی پلیس وارد عمل شده و 204 میلیون دلار بازگردانی شده است. صرافی کوکوین ارز بومی خود را با نام Kucoin Shares (KCS) فراهم کرده. اگر در این زمان یک خریدار سفارشی را برای خرید BTC با قیمت درج شده شما ثبت کرده باشد، در این حالت صرافی فروشنده و خریدار را به هم ربط داده و مقدار بیت کوین شما به فروش می رود. اما اگر مرحله های احراز هویت را بگذرانید ، میتوانید از امکانات بیشتری بهرهمند شوید.

اما هم اکنون احراز هویت را برای همه ی کاربران اجباری نکرده. در واقع زمانی که می خواهید موجودی حساب خود را افزایش دهید نیاز به پرداخت هیچ کارمزدی نخواهد بود اما هنگام برداشت از حساب، کارمزد آن نسبت به توکن تعیین می گردد. در این قسمت می توانید با وارد کردن آدرس کیف پولتان ارز را برداشت کنید. برای ثبت نام از گزینه ایمیل استفاده کنید چرا که کد کشور ایران برای وارد کردن شماره موبایل وجود ندارد. صرافی کوکوین چیست و چرا از صرافی کوکوین استفاده کنیم؟ افراد می توانند برای داشتن تحلیل های عمیق برای استراتژی ترید خود، از نمودار های پیشرفته ای که در صرافی کوکوین وجود دارند استفاده کنند. شما می توانید نمودار هایی با فواصل مختلف پیدا کنید و در آن به اعمال انواع مختلفی از اندیکاتور ها بپردازید و به راحتی تصمیم نهایی خود را بگیرید.

در زمان نگارش این مقاله، سه سال از زمان تاسیس صزافی کوینکس میگذرد و یک صرافی به نسبت تازه در بازار کریپتو است که بیشتر از همه توجه ایرانیان را به خود جلب کرده است. صرافی کوکوین در حال حاضر احراز هویت را برای کاربران اجباری نکرده است؛ اما با توجه به افزایش سختگیری قانونگذاران در سراسر جهان، ممکن است این صرافی نیز بهزودی احراز هویت را برای کاربران خود اجباری کند. قبل از شروع کردن به معامله و ترید ابتدا نیاز است که ارز دیجیتال خود را وارد کوینکس کنید.(زیرا صرافی کوینکس از ریال پشتیبانی نمی کند که ما بتوانیم با عابربانک خودمان خرید انجام iranarzdigital (iranarzdigital.com) دهیم).

ورود به بخش معاملات اسپاتدر صفحه تریدینگ نمودار قیمت و در سمت چپ به ابزار های معاملاتی دسترسی دارید. کاربران میتوانند با خرید و ذخیره ارز KCS از تخفیف ۵۰ % در پرداخت کارمزد معاملات در Kucoin Exchange برخوردار شوند. کارمزد مبادله در صرافی کوکوین 0.1 درصد می باشد و اگر در حساب خود ارز Kucoin Shares داشته باشید، پرداخت کارمزد با استفاده از این کوین شامل 30 درصد تخفیف خواهد شد. نکته قابل توجهی که بسیاری از کاربران آن را به اشتباه کارمزد صرافی حساب میکنند، هزینه یا کارمزد انتقال شبکه ارزهای دیجیتال در شبکه بلاک چین است که بسته به نوع ارز، مقدار این کارمزد نیز مختلف است. علاوه بر 2FA ، صرافی همه داده ها و اطلاعات را از طریق یک شبکه امن HTTPS منتقل می کند.

بعد از انتخاب لینک با صفحه زیر روبرو میشید که تمام مراحل را از روی تصاویر توضیح میدم تا به راحتی بتونید، همراه من مراحل را انجام بدید. در مرحله بعد از کلیک بر روی Send Code ایمیل تاییدی برای شما ارسال میشود که باید کد ارسالی را در اینجا وارد کنید. و هیچ دیدگاهی مبنی بر این که ” بهترین است” وجود ندارد. در آینده هم کوکوین همچنان از کاربران محافظت خواهد کرد و مانند همیشه بهترین رمز ارزها را معرفی مینماید. کوکوین شایسته تقدیر است و بدون شک یکی از بهترین صرافیهای در دنیای جدید ارزهای دیجیتال است. این صرافی اکنون از 16 زبان پشتیبانی میکند.

اگر کاربر گوشی موبایل هستید، می توانید از این صرافی در سیستم عامل های اندرویدی ” Android ” و ای او اس ” IOS ” استفاده کنید. البته بازهم نمیتوان گفت که با انجام همه کارهای بالا 100 ایمنی صورت گرفته است چون با ارسال یک pocket به یا ساعت موبایل و یا سیستم شما و حتی سیمکارتی که از اینترنت آن استفاده شده است میتوان فهمید که شما از کدام کشور هستید. در صرافی کوکوین با ارزهای درون حساب اصلی (Main Account) خود نمیتوان مستقیما ترید زد. به حساب کاربری خود در KuCoin منتقل کنند. پس از خرید ارز و پیش از انجام معاملات در صرافی kucoin باید مرحله ی دوم ثبت نام را طی کنید. بخش ۵: امکان استفاده از امکاناتی مثل واریز و یا انتقال هر دو ارز مورد استفاده در نماد یا مشاهده نرخ کارمزد معاملات و تغییر در چیدمان بخشهای پنل معاملاتی به صورت افقی (Horizontal) یا عمودی (Vertical) و یا اضافه کردن نماد به لیست علاقهمندیها را فراهم میکند.

بایننس را معمولا به عنوان بزرگترین صرافی ارز دیجیتال در دنیا معرفی میکنند که روزانه میلیونها معاملهگر در سراسر به ترید کردن ارزهای دیجیتال خود در آن مشغول هستند. در ضمن قراردادهای معامله مارجین (COIN-margined) این پلتفرم هم از ارزهای بیت کوین، اتریوم، پولکادات و ریپل پشتیبانی میکنند. برای مثال با انتخاب ضریب ۱۰ شما قادر خواهید بود با ۱۰ برابر سرمایه خود وارد معامله شوید که یکدهم آن سرمایه شما و باقی سرمایه، همانی است که صرافی به شما قرض میدهد؛ درنتیجه با فرض اینکه شما ۱۰ دلار داشته باشید و ضریب مارجین ۱۰ را انتخاب کرده باشید، میتوانید با ۱۰۰ دلار معاملهای داشته باشید که ۱۰ دلار از این صد دلار سرمایه شخصی شما و ۹۰ دلار باقیمانده همان سرمایهای است که صرافی به شما قرض داده است.

علاوه بر اطلاعات بالا اطلاعاتی از قبیل کمترین و بیشترین قیمت معامله شده در ۲۴ ساعت گذشته و همچنین تعداد کوین های ارائه شده از کل کوین های موجود را نشان می دهد. در این قسمت اطلاعات کاملی از نوسانات، حجم خرید و فروش، قیمت های معامله ارز مورد نظر شما و … این وب سایت توسط یک پروتکل رمزنگاری شده محافظت میشود که اطلاعات حسابهای خصوصی را ایمن و محفوظ نگه میدارد. اگر شما رمزارز بومی صرافی را نگه دارید، در کارمزد، تخفیف خوبی به شما داده میشود و میتوانید رمزارز بیشتری به دست آورید. مراحل به اتمام رسید و تقریبا همه مراحل را توضیح دادم، بعید میدونم چیزی جا مونده باشه، موفق و پرسود باشید. 💭 توجه داشته باشید که در تمامی مراحل ترید و یا هرگونه فعالیت دیگر در این صرافی لازم است از ابزارهای تغییر آی پی مانند وی پی ان و یا وی پی اس استفاده کنید.