آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی کوینکس + 4.5% تخفیف کارمزد -ایران ارز دیجیتال

حساب اول که AMM نام دارد مربوط به حسابی است که شما برای تامین نقدینگی استخر های نقدینگی میتوانید ایجاد بکنید. ضرورت استفاده از VPN ها یا VPS ها با IP ثابت و علاوه بر آنها تحریمهای بین المللی علیه کشورمان همواره برای ، تریدرهای ایرانی دل مشغولیهایی ایجاد کرده است. برای اینکه بتوان در صرافی کوینکس به خرید و فروش ارز دیجیتال پرداخت و معاملات را در بازار ارز دیجیتالی انجام داد باید در ابتدا در صرافی کوینکس یک حساب ایجاد کرد و سپس احراز هویت کوینکس را انجام داد تا از سوی این صرافی اجازه معامله کردن رمز ارزهای مختلف به سرمایه گذاران داده شود که در نتیجه اینگونه احراز هویت در صرافی کوینکس اهمیت پیدا می کند. همچنین اگر به ارزهای دیجیتالی علاقه دارید، می توانید همه چیز درباره صرافی کوینکس را در این خصوص به صورت رایگان مطالعه فرمایید.

که در بالای صفحه و سمت راست است، کلیک کنید. یکی از مزیت های این ارز دیجیتال امنیت بالای آن می باشد و با داشتن سیستم ایمنی حفاظتی ull شما می توانید ارز خود را جا به جا کنید. در حوزه های مالی و اقتصادی همواره تبهکاران به دنبال اغفال و سودجویی از فعالان بوده و هستند. از 24 ژوئن 2019 ، CoinEx معاملات با استفاده از اهرم یا لوریج را راه اندازی کرد (در آن زمان فقط BTC / USDT امکان معامله با لوریج را داشت، اما جفت های معاملاتی بیشتری در ژوئیه 2019 برای معاملات لوریج به این پلتفرم اضافه شدند). CoinEx به شما یک مرکز راهنما (Help Center) ارائه می دهد، که به شما امکان می دهد تا در بین موضوعات فهرست شده گزینه مناسب را جستجو کرده و پاسخی را پیدا کنید که متناسب با نیازهای شما باشد. با وجود اینکه تنها چند سال از آغاز به کار این صرافی میگذرد اما تعدادی از بهترین متخصصان امور مالی و اینترنت را دور هم جمع کرده است و با توجه خدمات خوبی که به کاربرانش ارائه میدهد به سرعت در حال پیشرفت است.

خود صرافی کوینکس نیز یک توکن اختصاصی به نام CoinEx Chain دارد. CoinEx بسیاری از ارزهای دیجیتال را پشتیبانی می کند، به ویژه سکه هایی که رای مردم را کسب می کنند بیشتر به این پلتفرم ملحق می صرافی coinex شوند. در این رابطه لازم به ذکر است که اگر ایمیلی را در inbox ایمیل خود مشاهده نکردید، ممکن است که این ایمیل در داخل spam ها و هرزنامه های شما ذخیره شده باشد که در این صورت باید به این بخش مراجعه کنید تا ایمیل دریافتی را مشاهده کنید.

به عبارت دیگر انجام ترید در این پلتفرم فقط محدود به ارزهای (Currency) خاص نمی شود بلکه معاملات را می توان با استفاده از ارزهای دیجیتالی انجام داد. گفته شده است که این صرافی همچنان در حال پیشرفت است و در آینده قابلیت ها و شرایط بهتری را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد. پلتفرم کوینکس تمرکز اصلی خود را بر روی کاربران و سهولت استفاده آنها گذاشته است به گونه ای که حتی افراد تازه کار نیز می توانند به سادگی در این پلتفرم ترید کنند. برای خرید روی buy BTC و برای فروش روی sell BTC کلیک کنید.

در انتها پس از انجام دادن تمامی این امور اگر همه مراحل را به خوبی طی کرده باشید، باید در این بخش تیک مربوط به قبول قوانین وب سایت را بزنید و دکمه ثبت را فشار دهید تا با انجام این کار مراحل ایجاد حساب در صرافی کوینکس انجام شود و بتوانید به راحتی به انجام معاملات ارز دیجیتال در این صرافی بپردازید. صرافی کوینکس یک سیستم امنیتی همه جانبی بر روی پلتفرم خود راه اندازی کرده است به گونه ای که برای ارتقای بخش های متفاوت از پروتکل های امنیتی مختلف استفاده می کند.