آموزش ساخت API Key برای حساب کاربری در صرافی کوینکس استاک‌سرف

نرم افزار ارائه شده برای سیستم عامل های (اندروید) و ((IOS در صرافی بایننس و کوینکس موجود هستند. راهنمای فلش سبز، گزینه را در وسط صفحه زیر نشان می دهد، روی آن کلیک کنید. طبق تصویر زیر وارد صفحه (تائید برداشت) شده و وقتی همه چیز را بررسی کردید، گزینه (تائید) را در پایین صفحه و از سمت راست انتخاب کنید. باید درکادر سمت چپ کشورتان و در کادر سمت راست، شماره تلفن خودتان را تایپ کنید.

  • صرافی کوینکس هزینه‌های مختلفی را برای دو طرف معامله دریافت نمی‌کند.
  • علاوه بر این، مانند بسیاری از صرافی‌ها و به دلایل امنیتی، کوینکس از پروتکل HTTPS و روش ذخیره‌سازی کیف پول سرد استفاده می‌کند.
  • با لپ تاب با گوشی ، با اپراتورهای مختلف با فیتر شکن بدون فیلتر شکن اصلا نمیشه .
  • که مثل صرافی های بایننس که در جلسات بعد راجب آن صحبت میکنیم و یا Bitset در هنگ کنگ مستقر شده است.

یکی دیگر از مزایای کلیدی و مهم استفاده از این پلتفرم این است که اکثریت ارز های مهم در آن پشتیبانی می شوند و بسیاری از افراد با وجود همین مزیت به سمت این پلتفرم کشانده می شوند. دریافت ارز دیجیتال به واسطه رای مردم اطمینان بسیاری از افراد را برای انجام معاملات و گرایش به این صرافی بیشتر می کند. برای استفاده از تخفیف سه ماهه در کارمزد تراکنش ها در صرافی کوینکس از طریق لینک زیر ثبت نام کنید تا از این تخفیف بهره مند شوید. هر دو صرافی بایننس و کوینکس برای محافظت از دارایی کاربران به سیستم‌های امنیتی در سطوح بالا مجهز هستند.

سرعت پردازش تراکنش ها در کوینکس

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از Kucoin Exchange ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

کوینکس یک صرافی ارزدیجیتال است که به کاربران اجازه انجام معامله بر روی انواع مختلفی از ارزهای دیجیتال را می دهد. کاربرای کوینکس می توانند تعداد بسییاری از ارزهای دیجیتال را در کیف پول کوینکس خود، بخرند، نگه دارند و یا بفروشند و از معامله ی این ارزها، کسب درآمد کنند. صرافی کوینکس یا بایننس هر دو صرافی‌های مشهوری هستند که در بسیاری از موارد با یکدیگر تفاوت دارند. تفاوت‌هایی که از تعداد رمز ارزهای مورد پشتیبانی گرفته تا حجم معاملات گسترده می‌باشند. از این رو در این مقاله شما را ابتدا با این صرافی‌ها آشنا کردیم و سپس به مقایسه آن‌ها پرداختیم.

لطفاً سعی کنید پسورد خود را شامل اعداد (۱…۹) ، حروف کوچک انگلیسی (a, b, …) ، حروف بزرگ انگلیسی (A, B , …) و نمادها (@, #, %, $, …) باشد. فرض کنید اسم من سامان هست و می‌خواهم پسورد قوی انتخاب کنم پس مثلاً پسورد من این $ S@man021 می‌شود که پسورد قابل قبولی هست. یعنی ایمیل (یا جیمیل) خود را در این قسمت وارد کنید، حتماً ایمیل شخصی خود را وارد کنید که به آن همیشه دسترسی دارید. در زمان نگارش این محتوا قیمت هر ارز CET در حدود ۰.۰۲ دلار می‌باشد. ابتدا از سایت الکسا کمک می‌گیرم که تقریباً متخصصان سئو با آن آشنایی کافی دارند و برای بررسی این صرافی، می‌توان از آن کمک گرفت.

۱- بیشترین و کمترین کارمزد در صرافی کوینکس چقدر است؟

صرافی بین‌المللی کوینکس در دسامبر سال ۲۰۱۷ میلادی، کار خود را آغاز کرد. این صرافی که در شهر «هنگ کنگ» قرار دارد به دست فردی به نام «یانگ هایپو» راه‌اندازی شده است. صرافی coinex یکی از برندهای زیرمجموعه شرکت «ViaBTC» به شمار می‌رود. کسانی که تجربه همکاری با کوینکس و استفاده از خدمات این صرافی را دارند، دائماً باید اخبار را دنبال نمایند تا در صورت بروز هر مشکل خیلی زود برای اقدامات لازم وارد عمل شوند. اما با این حال نتیجه این بررسی نشان می دهد که کوینکس می تواند بهترین انتخاب برای کاربران ایرانی باشد.

آموزش ساخت API Key برای حساب کاربری در صرافی کوینکس استاک‌سرف