“آنچه برای یک برنامه مدیریت آب مطمئن در آینده نیاز دارید”

برای اطلاعات بیشتر:
ErfGoed
Bredeweg 59, 2751 GH
Moerkapelle، هلند
تلفن: +31 (0) 79 593 38 00
[email protected]
www.erfgoed.com



منبع

خشکسالی در تابستان گذشته یک مسئله مهم بود و انتظار می‌رود در سال‌های آینده خشکسالی‌های بیشتری رخ دهد. این بر تولیدکنندگان تأثیر خواهد گذاشت. برای کمک به آنها برای آماده شدن برای این امر، ErfGoed میزبان یک وبینار در 28 مارس است: “آنچه برای یک برنامه مدیریت آب مطمئن در آینده نیاز دارید.”

تأثیرات مقررات امروز و آینده چیست؟
در فرآیند توسعه شرکت شما، در نظر گرفتن قوانین و مقرراتی که ممکن است در راه باشد نیز ضروری است. گندزدایی ممکن است به زودی اجباری شود. اگر چنین است، فضایی را در اتاق آب فنی خود برای یک ضد عفونی کننده نگه دارید. اکنون ممکن است هزینه کمی بیشتر شود، اما بعداً آن پول را پس خواهید گرفت.

شما باید اینها را طوری قرار دهید که از فضای موجود استفاده بهینه بکنید. علاوه بر این، این مجموعه آب باید الزامات قانونی منطقه شما را برآورده کند و خوب است که حوضه یا سیلوها در آینده به راحتی قابل گسترش باشند.

همچنین ممکن است لازم باشد لوله کشی خود را برای نوع کف کشت که می خواهید در آینده روی آن سرمایه گذاری کنید، مناسب کنید. مطمئن نیستید این طبقه کدام طبقه خواهد بود؟ سپس یک لوله تخلیه بزرگتر را انتخاب کنید تا همه گزینه ها باز باشند. به این ترتیب، آزادی انتخاب نسبت به آینده ایجاد می کنید و از هزینه های احتمالی آینده جلوگیری می کنید.

در اینجا چند نمونه برای فکر کردن برای یک برنامه مدیریت آب در آینده وجود دارد:

برای ثبت نام اینجا کلیک کنید.

چقدر آب نیاز دارید؟
این مهم است که ابتدا بفهمیم چه مقدار آب برای پوشش دوره های خشک نیاز دارید. حفظ فضای کافی برای ذخیره آب کافی مهم است.

این وبینار مروری بر اجزای یک برنامه مدیریت آب در آینده ارائه می دهد. “بعد از وبینار، ابزارهایی برای آماده سازی شما برای کاهش تقاضای آب در آینده خواهید داشت.”

برنامه های شما برای آینده چیست؟
Machiel Paans، مدیر منطقه فروش ErfGoed، دوست دارد کارآفرینان را به چالش بکشد تا به طور جدی در مورد آینده فکر کنند. جرات رویاپردازی داشته باشید. این چیزی است که من اغلب وقتی با آنها در مورد توسعه آینده کسب و کارشان صحبت می کنم به کشاورزان می گویم. این سؤال اغلب کارآفرینان را تحریک می کند تا بیشتر فکر کنند، شروع به فکر کردن در مورد جایی که می خواهند با کسب و کار خود بروند و موانع عملی را کنار بگذارند.