آن همه آستر کجا رفتند؟


انواع و ارقام گیاهی درست مثل مد روز می آیند و می روند، اما وقتی به دنبال یک گیاه شناخته شده یا حتی یک جنس کامل از گیاهان هستید که فقط آن را بیابید، از فهرست گیاهان، وب سایت ها و کتاب های تازه منتشر شده ناپدید شده است. می تواند ناامید کننده باشد

با این حال، گاهی اوقات، گیاه یا گیاهان مورد نظر ناپدید نشده اند، بلکه فقط نام آنها تغییر کرده است. گیاه شناسان اکنون می توانند گیاهان را با دقت بسیار بیشتری نسبت به گذشته با استفاده از DNA و تکنیک های دیگر طبقه بندی کنند. در نتیجه، آنها توانسته‌اند برخی از جنس‌های گیاهی بسیار بزرگ را به گروه‌های کوچک‌تری از گیاهان نزدیک‌تر تقسیم کنند.

جنس Aster در سالهای اخیر دستخوش چنین طبقه بندی مجدد شده است. در هاردی، آنها اکنون سه جنس به جای Aster دارند.

ASTER به عنوان یک جنس هنوز وجود دارد، اما بسیار کوچکتر است. این شامل تمام ارقام ASTER amellus مانند ASTER amellus ‘King George’، A. amellus ‘Sonora’ و A. amellus ‘September Glow’ و غیره است.

همچنین همچنان شامل ASTER thomsonii و همیشه محبوب ASTER x frikartii ‘Monch’ است.

ASTER divaricata اکنون به دو متغیر EURYBIA تبدیل شده است. برای کسانی از شما که با آن آشنایی ندارید، این یک گیاه چند ساله فوق العاده است که در اواخر تابستان انبوهی از گل های سفید ستاره ای کوچک ارائه می دهد و با خوشحالی در یک مکان نیمه سایه رشد می کند.

در نهایت، یک زبانه جدید به نام SYMPYOTRICHUM که بسیاری از گونه های ASTER را در بر می گیرد که در مهد کودک رشد می کنند.

Aster novae-angliae (New England Aster/ Michaelmas Daisy) و Aster Novi-belgii (New York Aster/ Michaelmas Daisy) را می توان در زیر جنس SYMPHYOTRICHUM، همراه با Aster turbinellus، Aster ericoides، Aster later forum var.horizontalis یافت.

برای اطلاعات بیشتر:
گیاهان باغ کلبه هاردی
Priory Lane Nursery
پیشینیان آزاد
ویتچرچ
همپشایر
RG28 7FA
01256 896533
[email protected]
www.hardysplants.co.uk



منبع