آیا فکر نمی کنید می توانید یک سیستم خورشیدی برای مزرعه خود بخرید؟

این ادامه مقاله گسترش دانشگاه ایالتی میشیگان است: «در نظر گرفتن انرژی خورشیدی؟ این می تواند باعث صرفه جویی واقعی در هزینه مزرعه شما شود. مقاله اول سناریوهایی از صرفه جویی در هزینه در مزرعه از سیستم های انرژی خورشیدی را ارائه کرد. در این مقاله، ما بر روی فرصت هایی از طریق برنامه انرژی روستایی USDA برای آمریکا (REAP) برای کاهش هزینه های اقساط تمرکز خواهیم کرد.

وام های تضمین شده از طریق REAP
REAP همچنین وام های تضمین شده برای کمک به پوشش هزینه های نصب باقی مانده ارائه می دهد. مجموع کمک های مالی و وام های REAP می تواند حداکثر 75 درصد از کل هزینه های پروژه را پوشش دهد. برخلاف بخش کمک هزینه، بخش وام باید بازپرداخت شود. با کمک 50 درصدی، می توان برای 25 درصد هزینه های پروژه وام داد تا به حداکثر 75 درصد برسد. وام برای 25٪ از هزینه نصب، 7500 دلار از سیستم نمونه 30000 دلاری ما را پوشش می دهد. مدت وام می تواند تا 40 سال باشد. با وام دهنده خود کار کنید تا مشخص کنید که چه شرایط وام برای وضعیت مزرعه شما بهترین است. برای استفاده از کمک بلاعوض و وام تضمین شده، درخواست ها باید با هم انجام شود.

انرژی های تجدیدپذیر منطقه مورد علاقه بسیاری از مزارع در حال رشد است. به طور خاص، سیستم های انرژی خورشیدی خارج از شبکه به شکل محبوبی از انرژی های تجدیدپذیر تبدیل شده اند. سیستم های خارج از شبکه، واحدهای قدرت مستقلی هستند که به شبکه برق متصل نیستند. آنها به طور مستقیم از انرژی ایجاد شده از صفحات خورشیدی برای تامین انرژی سیستم های مزرعه استفاده می کنند و در نتیجه می توانند به کاهش هزینه های برق برای سیستم های متصل در مزارع کمک کنند. با این حال، یک مانع بزرگ برای نصب سیستم های خارج از شبکه هزینه آنها بوده است. با تصویب قانون کاهش تورم، هزینه های نصب به طور بالقوه بسیار قابل کنترل تر است.

از آنجایی که برنامه بودجه کمک بلاعوض و وام را به 75 درصد هزینه های نصب محدود می کند، 25 درصد باقیمانده هزینه ها همچنان باید به صورت نقدی پرداخت شود. در مزرعه نمونه ما، همانطور که در زیر نشان داده شده است، هزینه های باقیمانده 7500 دلار (25% x 30000 دلار) خواهد بود.

هزینه استهلاک یکی دیگر از ابزارهای مالیات بر درآمد است که می تواند به بازیابی هزینه های نصب کمک کند. سیستم های انرژی خورشیدی دارایی های قابل استهلاک هستند. توجه به این نکته مهم است که استفاده از اعتبارات مالیاتی ممکن است میزان هزینه استهلاک موجود را محدود کند. همچنین، کمک هزینه REAP درآمد مزرعه محسوب می شود. کشاورزان باید با کارشناسان مالیاتی خود بررسی کنند که چگونه این پیامدها ممکن است بر برنامه مدیریت مالیاتی آنها تأثیر بگذارد.

REAP بر سیستم های انرژی تجدیدپذیر و بهبودهای کارآمد انرژی تمرکز دارد. این بودجه به طور خاص برای تولیدکنندگان کشاورزی و مشاغل کوچک در مناطق روستایی برای نصب و اجرای سیستم های انرژی خورشیدی فراهم می کند. در سال 2022، قانون کاهش تورم بیش از 1 میلیارد دلار بودجه برای این برنامه فراهم کرد.

همچنین ممکن است اعتبارات مالیاتی اضافی 10% برای نصب سیستم انرژی خورشیدی در دسترس باشد. مزارع مستقر در یک جامعه کم درآمد ممکن است واجد شرایط دریافت پاداش کم درآمد باشند. جامعه کم درآمد به عنوان جامعه ای تعریف می شود که در آن متوسط ​​درآمد خانواده 80٪ یا کمتر از متوسط ​​درآمد در کل ایالت و/یا منطقه شهری باشد. علاوه بر این، اگر در ساخت و ساز منحصراً از نیروی کار خانگی و مواد ساخت ایالات متحده استفاده شود، پاداش محتوای داخلی ممکن است اعمال شود.

کمک هزینه های خورشیدی از طریق REAP
کمک های مالی REAP که از طریق توسعه روستایی USDA اداره می شود، می تواند تا 50 درصد هزینه های نصب خورشیدی خارج از شبکه را پوشش دهد. این کمک های مالی رقابتی هستند و تضمین نمی شوند. با این حال، در صورت دریافت، می توانند هزینه های نصب خورشیدی را تا حد زیادی کاهش دهند.

برای توضیح اینکه چگونه REAP می تواند به جبران هزینه های سرمایه گذاری خورشیدی کمک کند، اجازه دهید به یک مثال نگاه کنیم. مزرعه نمونه ما تصمیم به نصب یک سیستم 10 کیلوواتی (1 کیلووات = 1000 وات) گرفته است. با استفاده از میانگین 3 دلار در هر وات، نصب کامل این سیستم 10 کیلوواتی 30000 دلار هزینه دارد. مزرعه نمونه ما یک کمک هزینه REAP دریافت می کند که هزینه ها را 15000 دلار کاهش می دهد (50٪ x 30000 دلار). این هزینه 15000 دلار باقی می ماند. مزرعه نمونه ما از 3 دلار در هر وات برای محاسبه هزینه های نصب استفاده می کند که اغلب به عنوان نقطه شروع برای اکثر هزینه های طراحی سیستم استفاده می شود. هزینه های سیستم بسته به اجزا و اهداف مورد نظر مزرعه متفاوت است، که تعیین می کند چقدر خورشید مورد نیاز است. طراحی و هزینه یک سیستم خورشیدی نیز بر تامین مالی و بازده سرمایه گذاری تاثیر می گذارد.

توجه به این نکته مهم است که مزایای برنامه و پس انداز مالیاتی ممکن است پس از پرداخت نقدی برای نصب رخ دهد. برای اعمال مزایای برنامه کامل و صرفه جویی مالیاتی، شرایط مختلفی وجود دارد.

USDA به زودی درخواست‌هایی را برای رقابت برای کمک‌های مالی سال مالی 2024 REAP دریافت خواهد کرد. دور دوم درخواست ها در 31 مارس 2024 به پایان خواهد رسید. دور اول در سال 2023 تکمیل شد. الگوها در وب سایت برنامه توسعه روستایی USDA یا در دفاتر محلی موجود هستند.

صرفه جویی در مالیات برای تاسیسات خورشیدی
قانون کاهش تورم اعتبار مالیاتی سرمایه گذاری را پیش بینی می کند که به مشاغل اجازه می دهد تا 30 درصد از هزینه نصب سیستم انرژی خورشیدی را اعتبار مالیاتی دریافت کنند. اعتبارات مالیاتی با کاهش مستقیم بدهی مالیاتی مزرعه، هزینه ها را جبران می کند. صفحه وب وزارت انرژی ایالات متحده، اعتبارات مالیاتی فدرال خورشیدی، مبالغ اعتبار مالیاتی و الزامات واجد شرایط بودن را تشریح می کند. این اعتبارات مالیاتی مستلزم آن است که سیستم‌ها قبل از سال 2034 جدید و نصب شده باشند. این سیستم‌ها باید متعلق به شما به‌عنوان مالک کسب‌وکار باشند. سیستم های خورشیدی برای اجاره یا فروش برق واجد شرایط دریافت اعتبار مالیاتی نیستند. بعلاوه، الزامات رایج دستمزد و کار شاگرد اعمال می شود. برای تعیین اینکه آیا واجد شرایط دریافت این اعتبار هستید یا خیر، با تهیه کننده مالیات خود صحبت کنید.

برای نشان دادن مزایای بالقوه اعتبارات مالیاتی، اجازه دهید مزرعه نمونه خود را دوباره بررسی کنیم. مزرعه ما یک سیستم خورشیدی 10 کیلوواتی با هزینه پروژه 30000 دلار نصب کرده است. اعتبار مالیاتی برای 30 درصد هزینه های پروژه معادل 9000 دلار خواهد بود.

منبع: canr.msu.edu



منبع