ابعاد: 13.9 اینچ X 06.9 اینچ

چه کارت گرافیکی را انتخاب کنم؟ ما همچنین یک ابزار مقایسه قیمت داریم که به شما کمک می کند تا بهترین انتخاب را با توجه به بودجه خود داشته باشید. مشخصاتی که میتواند نیازهای یک گیمر را به طور کامل برطرف کند. این لپ تاپ قیمت بالایی دارد اما نسبت به مشخصاتی که ارائه میدهد واقعا ارزش خرید دارد! درنهایت، ما همه اینها را با یک لپ تاپ MSRP مقایسه کردیم که آیا قیمت با عملکرد آن مطابقت دارد یا خیر. همچنین، بدون نورپردازی RGB قابل تنظیم روی کیبورد، هیجانانگیزترین یا جذابترین نیست. همینطور، لپ تاپ های 15 اینچی دارای فضای مناسبی از صفحه نمایش هستند و در 15 اینچ، میتوانید پنجرههای مختلف را روی صفحه بهراحتی ببینید. برای سختافزار داخلی اصلی، ما آزمایشهای استانداردی را بر CPU و GPU اجرا کردیم که تولیدکنندگان مختلف لپتاپ، ازجمله GeekBench 5، CineBench، PCMark 10، 3DMark و Blender آن را تأیید کردهاند. اما این کمپانی قدرتمند جدیدا اقدام به تولید لپتاپ گیمینگ کرده تا افتخاری دیگر بر اقدامات خویش باشد و از این رو میتوان گفت بسیار هم موفق بوده است. در این رنج قیمت تمامی بزرگان صنعت لپ تاپ حضور دارند، از اپل تا لنوو اما به طور کلی میتوان گفت که برند های چون اپل، لنوو، ایسوس، اچ پی، ایسر از جمله برند های معتبری هستند که محصولاتی با کیفیت در این رنج قیمت را دارند.

لپتاپهای ساخت کمپانیHP، به ویژه لپتاپهای اداری/مهندسی، همیشه جزو تولیدات برتر و باکیفیت بازار بودهاند. لپتاپهایی با صفحهی نمایش 15.6 اینچی با روکشی مات، بدنهای با روکشی از جنس پلاستیک مقاوم مات و کیفیت ساخت بسیار خوب که به آسانی میتوانندهمهی نیازهای کاربران نیمه حرفهای اداری، دانش آموزان و دانشجویان را پوشش دهند. علاوه بر همه موارد ذکر شده باید به این نکته نیز توجه کرد که نوعی از لپ تاپ گیمینگ را خریداری کنید که قابل ارتقا باشد. آیا لپ تاپ 15 اینچی برای بازی مناسب هستند؟ زیرا در صورتی که صفحه نمایش از وضوح و رنگ مناسبی برخوردار نباشد کیفیت بازی را تحت تاثیر قرار خواهد داد. تمام این موارد میتوانند روی عملکرد لپتاپی که قصد خرید آن را داشته باشید تاثیر داشته باشند. افزون بر گیمینگ، پردازندهی قدرتمند حاضر در این محصول میتواند تمام برنامههای مهندسی و گرافیکی را اجرا کند. همچنین دریچههایی در لولا پنهان شده تا هوا را خارج کند. در راهنمای خرید لپ تاپ تا 30 میلیون تومان به سراغ یکی از محصولات جذاب سرفیس مایکروسافت میرویم. شرکتهای بزرگ و نامآشنای «لنوو» تولیدکنندهی لپتاپ با رقابت سختی که در طراحی سری محصولات حرفهای بهویژه بازی دارند، از این فرصت برای قدرتنمایی استفاده میکنند. ما همچنین نرخ فریم برخی از معیارهای بازیهای رایانهای مانند Total War: Three Kingdoms و Metro: Exodus را اندازه گرفتیم تا ببینیم CPU و GPU چگونه با هم کار میکنند تا صحنههای پیچیده سهبعدی را اجرا کنند چرا که برای یک مورد کاری خلاقانه هم به اندازه بازی مهم است.

بهطورکلی میتوان گفت بهترین لپ تاپ گیمینگ مدل Legion 5-BC یکی از گزینههای مطلوب و کارآمد برای افرادی که استفادههای تخصصی و حرفهای نظیر گیمینگ یا امور گرافیکی دارند مناسب است. بهترین مدل لپ تاپ گیمینگ این شرکت ROG Zephyrus G14 GA401QM-AB است که به مشخصات فنی قدرتمندی مجهز شده است. همانطور که در ابتدا اشاره شد شما بسته به نوع مصرفتان از لپ تاپ باید بهدنبال بهترین لپ تاپ زیر 40 میلیون باشید. لپ تاپ ایسوس از کارت گرافیک قدرتمند RTX 3050 انویدیا استفاده میکند که حافظه ۴ گیگابایتی دارد. پیشنهاد می کنیم دسته لپ تاپ های مهندسی را ببینید. شرکت ایسوس یکی از این دسته کمپانیها است.

نوع بازیهایی که انجام میدهید تعیین میکند که میخواهید روی چه نوع سختافزاری در لپتاپ بازیتان تمرکز کنید، بهخصوص اگر بازیهای روایی را در مقابل بازیهای رقابتی انجام میدهید که به نرخ تازهسازی و زمان پاسخدهی بالا نیاز دارند. ازآنجاکه نمایشگرها کوچکتر هستند، ویژگیهایی مانند نرخ تازهسازی (refresh) بسیار سریع و زمان پاسخگویی که معمولاً در مانیتور گیمینگ بیشتر زمان میبرد، با قیمت بسیار کمی در لپتاپ گیمینگ در دسترس شما است. درواقع، برخی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ مدلهای 15 اینچی هستند، مانند Asus ROG Zephyrus G15، بنابراین ما قطعاً میگوییم بله. یک نکته مهم وجود دارد که بعضی لپ تاپ ها بعد از سه یا چهار ساعت کار خاموش میشوند که باید حتماً از قبل بررسی شوند، بهویژه هنگامیکه حتی لپ تاپ سختافزار قوی داشته باشد.

خرید این لپتاپ برای آن دسته از کاربرانی که تنها به کارت گرافیک قدرتمندتری نیاز دارند توصیه میشود. نه تنها زیبایی ضخیم آن یادآور مدرسه قدیمی است، بلکه حمل آن را نیز دشوار می کند. باید به این نکته هم بپردازیم که GEFORCE GTX۱۶۵۰ میتواند تا آخرین حد کیفیت Full HD را برای شما پشتیبانی کند و ممکن است در حد ٤K کمی دچار کندی و کاستی باشد. بهترین لپ تاپ های گیمینگ سری TUF تا به امروز توانستهاند با استفاده کردن از ویژگیهای فنی مناسب، عملکرد بسیار خوب و مطلوبی داشته باشند. رم ٨ گیگابایت DDR٤ در کنار حافظه داخلی ۵١٢ گیگابایت SSD، از دیگر ویژگیهای در نظر گرفتهشده برای بهترین لپ تاپ گیمینگ با قیمت مناسب است. از دیگر امکانات جذاب دستگاه میتوانیم به کیبورد جزیرهای با نور پسزمینه رنگی و بلندگوهای استریو ساخت شرکت B&O اشاره کنیم؛ البته باید با ابعاد بزرگ و وزن زیاد پاویلیون گیمینگ ۱۶ کنار بیایید.

برای این دستگاه یک شیار کارتخوان، یک درگاه USB 2.0 ، HDMI ، Lan RJ45 ، دو پورت USB 3.2 و USB-C و سوکت هدست قرار گرفته است. لپ تاپ Zephyrus G14 ایسوس با توجه به نبود وبکم و پورت تاندربولت 3 یک محصول عالی نیست. اکیدا توصیه می کنیم اگر قصد خرید لپ تاپ بالای 25 تا 30 میلیون تومان را دارید، مقاله خرید لپ تاپ گیمینگ را از دست ندهید. وزن لپ تاپ های گیمینگ اکثرا بالای 2 کیلوگرم است و اگر لپ تاپ خود را زیاد حمل خواهید کرد، بهتر است از لپ تاپهایی با وزن کمتر استفاده کنید. مورد بعدی که از ویژگیهای خاص MGN93 است، کیفیت بالای اسپیکرهای آن است که با ترکیب نمایشگر IPS و همچنین کیفیت بالای نمایشگر اپل، میتواند آن را برای افرادی که به تماشای عکس و فیلم علاقه دارند، به گزینه بسیار مناسبی بهترین لپ تاپ گیمینگ 2022 بدل کند. این مدل یکی از لپتاپهای مقرونبهصرفه این شرکت است که از ویژگیهای فنی مناسب و خوبی بهره برده است. بهترین مدل لپ تاپ گیمینگ 15.6 اینچی لنوو جزء سریهای ردهبالای این شرکت قرار دارد. لیست ما گزینه های مقرون به صرفه و همچنین هزینه هایی دارد که مطمئناً هنگام دانلود جدیدترین نسخه AAA تحت تأثیر قرار می گیرند.

همین امر موجب شد که برخی تصمیم بگیرند که بهجای صرف هزینه در گیمنتها با خرید لپ تاپ گیمینگ در خانه با لذت و هیجان بیشتری بازی کنند. لپ تاپ TUF Gaming یک لپتاپ گیمینگ است که به نسبت هزینه پرداختی شما، امکانات بسیار خوبی را در اختیارتان میگذارد. جدای از این مشخصات قیمت این لپ تاپ گیمینگ نیز بسیار مناسب بوده و اگر قصد خرید لپ تاپ ایسوس دارید یکی از بهترین انتخاب ها محسوب میشود. در ادامه مطلب نمونهای از بهترین لپ تاپ گیمینگ ارزان و حرفهای که در بازار موجود هستند را برای شما لیست کرده و ویژگیهای مثبت و منفی آنها را بررسی کردهایم تا انتخاب برای شما آسان شود.

هنگام خرید لپ تاپ بازی حتماً توجه داشته باشید که انتخاب خوبی متناسب با نیاز خود خریداری کنید. دستگاههای سری Pavilion «اچپی» همیشه انتخاب مناسبی بهعنوان لپتاپهای چندمنظوره در محیطهای کاری و خانگی بودهاند. مانند عمر باتری طولانیاش، این بار به 10 ساعت نزدیکتر میشود، بنابراین اگر میخواهید برای کار نیز از آن استفاده کنید، انرژی کافی برای یک روز کاری کامل خواهید داشت. ما عمر باتری لپ تاپ را هم بررسی کردیم، زیرا لپ تاپ ها تا حدی دستگاههای همراه حساب میشوند. البته، عمر باتری افسانه ای وجود دارد که بین هشت تا نه ساعت در طول آزمایشات ما دوام می آورد و آن را در کنار Asus TUF Dash F15 قرار می دهد.

اگرچه نداشتن گرافیک مجزا EH1070WM را به یک مدل ایدهآل برای گیمرها مبدل نمیکند اما از پس اجرای بسیاری از برنامههای سنگین برخواهد آمد. سری گیمینگ لنوو با سی پی یو قدرتمند نسل دهم و گرافیک قدرتمند 4 گیگابایت قابلیت اجرای بازیهای سنگین گرافیکی آنلاین و غیرآنلاین و نرم افزارهای گرافیکیای همچون موشنگرافیها و نرمافزارهای ویرایش تصویر و ویدیو را دارد. سی پی یو: پردازنده core i5 1135g7 که از نسل پنجم سی پی های اینتل بوده و شامل ۴ هست پردازشی تا فرکانس ۴.۲ گیگاهرتز خواهد بود. بهره بردن از چنین نرخ بروزرسانی سبب خواهد شد تا صفحهنمایش لپتاپ nitro5 an515-55-53e5 توانایی ارائه عملکرد بهتری در گیمپلی به نسبت صفحاتنمایش با نرخ بروزرسانی 120 هرتز را داشته باشد.

یکی از ویژگیهای گیمینگ و کاربردی این لپتاپ، نمایشگر با رزولوشن 1440P با نرختازهسازی 144 هرتز است که موجب میشود هنگام بازی تصاویر روانتری را دریافت کنید. هنگام خرید لپ تاپ مخصوص بازی، موارد زیادی باید در نظر گرفته شود. اگر سیستم کولینگ لپ تاپ شما ضعیف باشد (البته در لپ تاپ های گیمینگ به ندرت این اتفاق می افتد) ، احتمال آسیب دیدن قطعات سخت افزاری شما بسیار زیاد است . درواقع میتوان سری ProBook 455 را جایگزین مدلهای ProBook 450 دانست که با سخت افزاری نیمه حرفهایتر اما با قیمتی کمتر برای دانش آموزان و دانشجویان قابل دسترس باشد. با ضخامت کمتر از یک اینچ و وزن کمتر از 5 پوند، این لپتاپ بازی است که میخواهید هر کجا که میخواهید با خود ببرید. و همچین ابعاد کوچک و وزن سبک آن باعث شده تا به راحتی بتوانید آن را با خودتان حمل کنید و در مکان های مختلف از آن استفاده کنید. زمانی که میخواهید لپتاپهای مختلف را بررسی کنید، شما وضوح صفحه نمایش را با نامهای مختلفی مشاهده خواهید کرد. در این قسمت از پست “بهترین لپ تاپ برای معماری” 6 مدل از بهترین و با کیفیت ترین لپ تاپ ها برای رشته معماری را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید آنها را مورد بررسی قرار دهید و بهترین را انتخاب کنید.