اتصال پرورش دهندگان گل کوچک و متوسط ​​با خریداران اروپایی

از اکوادور، IPD از پرورش دهندگان گل رز حمایت می کند، بلکه از تولیدکنندگان گل میخک و کالاس نیز حمایت می کند. “علاوه بر این، یک مزرعه در کشت پروتئا تخصص دارد که در غیر این صورت عمدتاً در آفریقای جنوبی کشت می شود.”

افزایش مجموعه با افزودن گل های کنیا
کنیا کشوری است که اخیراً به عنوان کشور شریک جدید IPD مورد استقبال قرار گرفته است. اولین “ماموریت حقیقت یاب برای گل های شاخه بریده” با گل های رز آلسترومریا و تنوع زیادی از گل های تابستانی که صادر شد بسیار موفق بود. “پیشنهاد کنیایی، عرضه فعلی IPD از اکوادور و کلمبیا را با انواع دیگری مانند هایپریکوم، پنجه های کانگورو علاوه بر گل رز و آلسترومریا تکمیل می کند.”

ورود به بازار اروپا به عنوان یک پرورش دهنده گل کوچک یا متوسط ​​می تواند یک چالش باشد. با این حال، برای خریدار، واردات از این مزارع خطراتی را به همراه دارد. به منظور حمایت از این مشاغل کوچکتر که می خواهند از بازار اروپا استفاده کنند و خریدارانی که می خواهند از این شرکت ها واردات داشته باشند، میز ترویج واردات (IPD) مستقر در آلمان تاسیس شد. اکنون بیش از 10 سال است که آنها در حال انجام یک عملکرد لولای بین شرکت های کوچک و متوسط ​​در بازارهای منتخب در حال ظهور و کشورهای در حال توسعه از یک سو و واردکنندگان اروپایی از سوی دیگر هستند. آنها بر روی گروه های محصول خاص تمرکز کردند و سه سال پیش گل های بریده را اضافه کردند. در طول سال گذشته، آنها تعهد خود را گسترش دادند زیرا کنیا را به عنوان شانزدهمین کشور شریک خود در برنامه تابستان امسال گنجاند. علاوه بر اکوادور و کلمبیا، این سومین کشور برای گل های شاخه بریده است.



منبع او ادامه می دهد که کلمبیا هنوز در اروپا کمتر به عنوان کشور مبدا گل های شاخه بریده شناخته می شود. “اما در اینجا نیز، طیف متنوع گل های داوودی، نفس های کودک و گل های هندی و کیفیت خوب آنها به ویژه قانع کننده است. هر سه کشور شریک IPD شرایط آب و هوایی عالی را برای کشت گل ارائه می دهند: آب و هوای گرم ثابت و ساعات طولانی آفتاب نه تنها تضمین می کند. ساقه های قوی و بلند، بلکه سر گل های بزرگ با رنگ های تند».

مزایا برای واردکنندگان اروپایی
از سوی دیگر، IPD در چارچوب نمایشگاه‌های تجاری، رویدادهای مجازی B2B و در بحث‌های فردی، تماس با تولیدکنندگان محلی را برای واردکنندگان اروپایی ترتیب می‌دهد. علاوه بر این، IPD سفرهای تدارکاتی را به کشورهای شریک IPD برای واردکنندگان سازماندهی می کند تا خریداران بتوانند مستقیماً در محل از کیفیت محصول و شرایط تولید برداشت کنند. “IPD تنها تولیدکنندگانی را به واردکنندگان معرفی می کند که بر اساس معیارهای تعریف شده بررسی و ارزیابی شده اند. این پیش انتخاب کیفی باعث صرفه جویی در زمان و هزینه معامله گران می شود و می تواند خطرات را هنگام جستجوی شرکای تجاری جدید کاهش دهد. خدمات ارائه شده توسط IPD رایگان است. برای واردکنندگان اروپایی.”

مزایا برای پرورش دهندگان
برای پرورش دهندگان، IPD فرصتی برای بهره برداری از بازار اروپا فراهم می کند. “به نمایندگی از وزارت همکاری اقتصادی و توسعه فدرال آلمان (BMZ)، IPD به شرکت های کشورهای شریک خود برای ورود به بازار اروپا کمک می کند. دکتر Andreas Gemaehlich کارشناس IPD می گوید. بنابراین، وقتی در مورد گل صحبت می شود، در اکوادور، کلمبیا و کنیا، تولیدکنندگان کوچک و متوسط ​​زیادی با کیفیت محصول فوق العاده بالا وجود دارند. IPD با این مزارع کوچک همکاری می کند و آنها را به بازار اتحادیه اروپا معرفی می کند. برای این منظور شرکت IPD شرکت ها را برای نیازهای بازار اروپا به ویژه آلمان به دقت آماده کرده است. تولیدکنندگان کوچک نیز از نظر لجستیک و حمل و نقل موقعیت خوبی دارند تا بتوانند به طور قابل اعتماد تقاضای فصلی در بازار اتحادیه اروپا را برآورده کنند.”

در IFTF که در اوایل این ماه برگزار شد، آنها انواع زیادی از گل های شاخه بریده از اکوادور، کلمبیا و کنیا را ارائه کردند. گل های رز، نفس نوزاد، گل های داوودی، گل های هندی، و چیزهای کمیاب مانند هلیکونیا، پروتئا و دیگر گونه های سبز برش غیرمعمول همگی به نمایش گذاشته شده بودند.


تیم IPD در غرفه EverBloom در طول IFTF در Vijfhuizen، هلند، که در اوایل این ماه برگزار شد. EverBloom یکی از مزارع اکوادور است که با IPD کار می کند.

به عنوان مثال، در ابتدای ماه اکتبر، چهار خریدار از آلمان و هلند به دعوت IPD به کلمبیا سفر کردند و در مدت پنج روز، از دوازده مزرعه گل در اطراف بوگوتا و در آنتیوکیا بازدید کردند. مزارع تنوع زیادی از گل‌هایی را که کلمبیا ارائه می‌کند، مانند گل داوودی، گچ، گل هندی، میخک، کراسپدیا، استر، آلسترومریا و غیره نشان می‌دهد. علاوه بر این، خریداران اروپایی با مدیریت کیفیت ویژه محصولات کوچک و متوسط ​​آشنا شدند. شرکت های بزرگ Robin Weisheit از Weisheit Blumengrosshandel گفت: “آشنایی با داستان پشت محصول و شرکت برای تجارت روزانه من بسیار ارزشمند است.” و این برنامه مسافرتی بلندپروازانه که توسط IPD به همراه سازمان ترویج صادرات ProColombia سازماندهی شده بود، نتیجه داد: اولین سفارشات به عنوان مثال گل داوودی، گل هندی، کراسپدیا و gypsophila مستقیماً در کلمبیا قرار گرفت و بلافاصله پس از آن به اروپا ارسال شد.

برای اطلاعات بیشتر:
میز تبلیغات واردات
دکتر آندریاس گمهلیچ
IPD Expert Sourcing + Markets
[email protected]
www.importpromotiondesk.de