ادای احترام به یادبود نیکلاس اول پل



منبع

ادای احترام به نیکلاس ایگناتیوس پل توسط جورجیانا و دنیس پل از طریق بنیاد گل‌های آمریکا (AFE) ایجاد شده است.

نیکلاس ایگناتیوس پل «نیک» (که همکارانش با محبت او را «رئیس» می‌نامند) از شرکت گل فروشی پال در 14 ژانویه 2023 در سن 82 سالگی درگذشت. او بیش از 60 سال از اعضای فداکار صنعت گل بود. روزهای آخر او مانند تمام زندگی اش با خانواده و دوستانش در کنارش سپری شد.

مکان اصلی شرکای عمده فروشی در خیابان I در واشنگتن دی سی به دلیل محدودیت فضا، ترافیک و پارکینگ برای خرید حضوری دشوار شده بود. مکان جدید و بزرگ‌تر در Eckington Place، NE ​​به هر کسب‌وکاری اجازه می‌داد تا فضای خود را داشته باشد و مالک آن باشد و به مرکز گل واشنگتن تبدیل شد.

در سال 1986، نیک در ایجاد یک رابطه اعتماد با شرکای عمده‌فروش شرکت که منجر به حرکت مشترک McCallum Sauber Florist Inc.، A. Gude Sons، بورس گل‌فروشان واشنگتن، و گلفروشی عمده‌فروشی پال شد، نقش بسزایی داشت. نیک از طریق کنار هم نگه داشتن این گروه برای حرکت، بخشی از حفظ سنت 70 ساله انجام تجارت در کنار هم بود.

پس از مرگ پدرشان در سال 1961، نیک و برادرش دنیس صاحب شرکت گل فروشی پالس شدند. آنها زندگی خود را وقف شرکتی کردند که توسط پدرشان در سال 1937 تأسیس شد. این میراث الهام بخش علاقه و تعهد نیک به صنعت گل بود.

برادران، نیک و دنیس، شرکای مشترکی در طول پروژه بودند، که در نهایت به راه اندازی توسعه تجاری و مسکونی معروف به خیابان شمالی ماساچوست (NOMA) امروز کمک کردند.

نیک به‌عنوان یک علاقه‌مند به صنعت، به‌عنوان مدیر سابق انجمن گل‌فروشان متحد واشنگتن بزرگ، از حامیان بنیاد گل‌فروشی آمریکا (AFE) و عضو انجمن عرضه‌کنندگان گلفروشی و گل‌فروشی عمده‌فروشی (WF&FSA) و انجمن گلفروشان آمریکایی (SAF).

نیک از همسر دوست داشتنی 39 ساله خود، ژوئن، به یادگار مانده است. دختران، مری الیزابت دوک (اندرو) و کاترین گیزلینگ. نوه ها، آن دوک و جیمز دوک؛ برادر دنیس پل (جورجیانا)، و توسط سایر اعضای خانواده که او بسیار دوستشان داشت. قبل از نیک، برادرزاده محبوبش جیمز دی. پل دوم (کریستیانا)، شریک تجاری او به مدت پانزده سال جان خود را از دست داد.

برای اطلاعات بیشتر
موقوفه گل آمریکایی
تلفن: +1 (703) 838-5211
www.endowment.org

نیک همچنین یک میسون درجه 32، عضو لژ شماره 11 سنت جان در واشنگتن دی سی و عضو مادام العمر باشگاه موتور سیکلت رامبلرز دی سی بود.

برادران پل از آنجایی که جوان بودند (و شاید ایده آل گرا بودند)، تصمیم گرفتند که اگر زندگی خود را در تجارتی که به ارث برده بودند بگذرانند، می خواستند یک رابطه کاری مناسب تری بین رقبای خود برقرار کنند. در میان بسیاری از چالش های دیگر در آن زمان، این مأموریت آنها بود.