ارزان ترین فرش ماشینی طرح 700 شانه کارخانه فرش کاشان

نقشه متفاوت از طرح های فرش 1500 شانه – فرش ماشینی 4500 تراکم گل برجسته با کیفیت و قیمت مناسب . بهترین نقشه فرش کاشان – طرح جانان 1500 شانه گل برجسته در 3 رنگبندی متفاوت . فرش با کیفیت به فرشی اطلاق میشود که از نخ ۱۰۰درصد اکریلیک و الیاف درجه یک استفاده شود و استانداردهای قالی بافی را رعایت کند. معمولا چنین فرش تولیدی چون هزینه تمام شده آن بالاست قیمت فرش هم زیاده ولی اگر بخواهیم همان فرش را ارزان تمام کنیم باید بعضی از پارامترها را دستکاری کنیم مثلا ورزن فرش را سبک کنیم . و یا از نخ درجه پایین تر استفاده کنیم میشود تا حدودی قیمت تمام شده را کم کرد و فرش ارزان قیمت با کیفیت تحویل داد. این نکته هم حائز اهمیت میباشد که وقتی در جامعه خرید فرش ارزان قیمت نسبت به سالهای قبل بیشتر شده است، یکی از دلایل آن صدق بر همین مطلب است که فرش ارزان قیمت که از فروشگاههای اینترنتی معتبر خریداری شده است مورد رضایت بیشتر مردم بوده است.

جنس نخ خاب بسیار در کیفیت فرش ماشینی اهمیت دارد چون 70 درصد از وزن این محصولات را نخ خاب تشکیل داده است. فرش های ماشینی 700 شانه به دلیل داشتن انواع مختلف با الیاف گوناگون بافته می‌شوند. فرش های 700 شانه واقعی به دلیل داشتن تراکم طولی 2250، 2550، 2700 یا 3000 با نخ خاب نازک باید بافته شوند از این رو مناسب ترین نخ و الیاف برای بافت این فرش های 700 شانه، نخ آکریلیک هیت ست شده است که از نظر ضخامت بسیار نازک تر از نخ پلی پروپیلن یا بی سی اف است.

فرش هفتصد شانه

محصولات 700 شانه در گذشته با تراکم طولی 1500 تا 2250 تولید می شد ولی امروزه تولید کنندگان برای بالا بردن ظرافت و زیبایی طرح و نگاره، فرش های 700 شانه با تراکم 3000 را نیز تولید کرده اند که بافته های بسیار زیبایی برای پذیرایی و مکان های لوکس نیز می باشد. همانطور که گفتیم طرح و نقشه هر خشت با خشت مجاور متفاوت است ولی در طرح های تلفیقی از قبیل فرش طرح افشان خشتی 700 شانه، ادامه طرح هر خشت در خست مجاور است و بدین صورت طرح و نقشه هر خشت با خشت مجاور آن ارتباط دارد. در این طرح تلفیقی، شاخه های اسلیمی، گل های افشان، قوس های دورانی در تمامی خشت ها طراحی شده اند و این طرح هم زیبایی طرح افشان را دارد و هم خاص بودن طرح خشتی را. فرش فیلی جزو بافته هایی است که از قدیم الایام مورد توجه است و قابلیت ست شدن با انواع رنگ ها را دارد. ترکیب فرش فیلی رنگ با سفید دکوراسیونی دلباز را ایجاد می سازد و برای دکوراسیون های مدرنیته مناسب است.

  • البته باید بدین موضوع نیز توجه نمایید که این تراکم نیز خود کاربری مشخصی را برای این محصولات به همراه دارد و سبب گشته تا از این چنین بافته هایی برای منازل پرجمعیت و پرتردد استفاده شود به ویژه برای خریدارانی که به نسبت مبلمان استفاده از فرش را ترجیح می‌دهند.
  • طرح های افشان جزو طرح هایی است که در آن گل های رز فرنگ، گل شاه عباسی، گل لاله و …
  • برخی از سودجویان، فرش طرح 700 شانه کاشان را به عنوان فرش 700 شانه به خریداران معرفی می کنند و ادعا می کنند که فرش 700 شانه را ارزان تر از همه جا، حتی ارزان تر از مجموعه قالی کاشان!
ارزان ترین فرش ماشینی طرح 700 شانه کارخانه فرش کاشان

همانطور که می بینید ما صادقانه تمامی مزایا و معایب یک محصول را ذکر می کنیم تا هر کسی با توجه به سبک زندگی ای که دارد بتواند بهترین فرش های ماشینی را برای منازل خود خریداری کنند. جهت اطلاع از قیمت فرش ماشینی ارزان می توانید به فروشگاه فرش کاشان به صورت حضوری از درب کارخانه و یا به صورت اینترنتی از طریق سایت مراجعه کرده و بهترین بافته ها را با قیمت ارزان خریداری کنید. فرش های 700 شانه موجود در فروشگاه اینترنتی قصر فرش گزینه بسیار خوبی برای افرادی است که به دنبال فرش های ارزان قیمت میباشند. قیمت فرش 700 شانه تراکم 1500 همان طور که بیان شد کم است و همین منجر به قرار گیری آن جزو دسته بندی های فرش ارزان قیمت شده است. یکی از پایه و اساس های تشکیل دهنده قالی های ماشینی، شانه و تراکم فرش است. فرش 700 شانه کاشان نسبت به دیگر فرش هایی که تراکم بالایی دارند دارای ضخامتی مناسب و سطحی بسیار نرم و لطیف می‌باشند.

• فرش 700 شانه ماشینی با تراکم های مختلفی بافته می‌شود که این تراکم های مختلف دست مشتری را برای انتخاب باز گذاشته، و مشتری هر کدام از این فرش های 700 شانه با تراکم های مختلف را بخواهد با توجه به سلیقه و بودجه ای که دارد خریداری می‌کند. هر از گاهی شرکت های تولید کننده فرش ماشینی اقدام به انبار گردانی می کنند در این مرحله فرش های باقی مانده در انبار یا فرش های موجود در نمایشگاه فرش را با قیمت پایین تر به فروش میرسانند. این گونه فرش ها ممکن است کمی دچار مشکل باشند و به همین دلیل با قیمت کمتری به فروش میرسد. 2550 تراکم ، طرح بی نظیر آرزو سرمه ای ، تمام اکرولیک هیت ست ، نخ آلمانی با ده سال ضمانت نامه فرش ۷۰۰ شانه ارزان قیمت کتبی . بهترین فرش ماشینی با اختلاف قیمت 20 تا 40 درصدی نسبت به نمایشگاها .

ویژگی‌های محصول