“ارسال سوالات آفات و بیماری خود برای ما مانند مراجعه به پزشک خانواده است”


اسکات می‌گوید: «متعلق بودن به شرکتی که حشرات مفید تولید می‌کند و همچنین مشارکت با شرکت‌های آفت‌کش‌های زیستی و مصنوعی و همچنین شرکت‌های کود و سایر تأمین‌کنندگان، ما را به تنها توزیع‌کننده گلخانه‌ای و زینتی تبدیل می‌کند که واقعاً راه‌حل‌های IPM کامل را به جای محصولات واحد ارائه می‌دهد». هاجنز، مدیر بازاریابی و توسعه تجارت در محصولات گیاهی – یکی از اعضای گروه Biobest.

محصولات گیاهی مدت‌ها پیشرو در مدیریت آفات و بیماری‌های گلخانه‌ای و زینتی در آمریکای شمالی بوده است، موقعیتی که تنها با خرید آن توسط گروه Biobest در سال 2022 و توسعه مداوم مشارکت‌های جدید با شرکت‌هایی مانند LumiForte، Lallemand Plant Care و Vestaron، در میان بسیاری دیگر.

“Plant Products تنها شرکتی است که می گوید ما متعلق به یک تولید کننده حشرات مفید هستیم و در عین حال روابط قوی با تامین کنندگان مواد شیمیایی داریم. ما به این فکر نمی کنیم که “من می خواهم محصول A را بفروشم.” ما در عوض با آنها صحبت می کنیم. پرورش دهندگان، در مورد نقاط درد در عملکرد خود بیاموزید و راه حلی برای آنها بیاورید. با کنترل های بیولوژیکی، آفت کش های زیستی، و آفت کش های مصنوعی در اختیار ما، راه حل هایی که ما ارائه می دهیم به صورت جداگانه برای چالش ها و سطوح تحمل منحصر به فرد در هر یک از امکانات مختلف طراحی شده است. ما با آن کار می کنیم.” اندرو بایفیلد، مدیر فروش ایالات متحده آمریکا می گوید.


کارلی شولتز، نماینده فنی فروش محصولات گیاهی، نکات دقیق تست شیر ​​را به اریکا لافرینر (سمت راست) و اسکایلار سویت (سمت چپ) از ساویر نورسری در هادسونویل، میشیگان نشان می دهد.

مانند برخی از مزایای خاص، محصولات گیاهی رویکردی کلی دارد
همانطور که اندرو و اسکات توضیح می دهند، بسیاری از تامین کنندگان نهاده محصولات کشاورزی یا روی جنبه شیمیایی یا جنبه مفید حشرات تمرکز می کنند. آنها این را با رساندن آسیب شما به یک جراح مقایسه می کنند، که به احتمال زیاد به جای برداشتن یک قدم به عقب برای دیدن کل تصویر، یک مسیر جراحی را برای حل مشکل توصیه می کند. آوردن سؤالات مربوط به آفات و بیماری های خود به محصولات گیاهی مانند مراجعه به پزشک خانواده است که کل پرونده شما را بررسی می کند و گزینه های مختلفی را برای مقابله با این موضوع در اختیار شما قرار می دهد، خواه این موضوع جراحی، تغییر رژیم غذایی، سبک زندگی و غیره باشد.

“به عنوان یکی از اعضای گروه Biobest، محصولات گیاهی نقش مهم کنترل های بیولوژیکی در برنامه IPM را درک می کند. برای داشتن یک برنامه موفق و مقرون به صرفه که مقاومت را به درستی مدیریت می کند، بهترین استراتژی اغلب یک رویکرد یکپارچه با استفاده از طیف گسترده ای است. اندرو توضیح می‌دهد که محصولات کنترل آفات و روش‌های عمل در دسترس کشاورزان امروزی است.

Biobest Academy: فروشگاه تک مرحله ای برای آموزش IPM
در گرین‌تک آمستردام، Biobest پلتفرم یادگیری آنلاین خود را Biobest Academy راه‌اندازی کرد که هدف آن تقویت درک مدیریت یکپارچه آفات برای هر کسی که علاقه‌مند به این حوزه است. 30 دوره آموزشی مدولار به طور خاص برای مدیران فنی و مشاوران طراحی شده است، اما این پلت فرم برای همه باز است.

اسکات توضیح می دهد: “آکادمی Biobest برای هر کسی که می خواهد درباره مدیریت یکپارچه آفات بیشتر بیاموزد باز است. صحبت با نماینده محصولات گیاهی راهی عالی برای شروع این سفر آموزشی است.”

“کار در ذهن همه است. با گردش مالی بالاتر در صنعت ما، پیدا کردن زمان برای آموزش کارکنان جدید برای سرپرستان می تواند دشوار باشد. آکادمی Biobest منبعی عالی برای آموزش نیروهای جدید و توسعه بیشتر اعضای تیم IPM موجود است. اندرو می‌گوید: ماژول‌های آموزشی طیف گسترده‌ای از موضوعات مرتبط با IPM را با سطوح مختلف یادگیری از ابتدایی تا پیشرفته بسته به نیاز فرد ارائه می‌دهند.

محصولات گیاهی – یکی از اعضای گروه Biobest در Cultivate ’23 در غرفه شماره 439 نمایشگاه خواهد داشت. محصولات گیاهی همچنین میزبان روز پرورش دهندگان خود در آون، اوهایو، در 17 اکتبر خواهد بود. اسکات و اندرو همچنین هر دو از اضافه شدن راه حل های جدید با فناوری پیشرفته به مجموعه محصولات گیاهی استفاده کردند. در ماه های آینده با ما همراه باشید!

برای اطلاعات بیشتر:
محصولات گیاهی
اسکات هاجنز، مدیر بازاریابی و توسعه کسب و کار
[email protected]
www.plantproducts.com
https://twitter.com/ProductsPlant

Biobest Group NV
[email protected]
www.biobestgroup.com





منبع