اریک لبات، بنیانگذار سیستم های کنترل آب و هوا، پس از 38 سال بازنشسته شد

امروز اریک لبات، بنیانگذار سیستم های کنترل آب و هوا، پس از 38 سال خدمت بی سابقه بازنشسته می شود. “این یک موقعیت مهم برای سازمان ما است، زیرا ما گرد هم می آییم تا درباره سفر باورنکردنی بنیانگذار خود فکر کنیم و با یک رهبر پیشگام خداحافظی کنیم که بخش قابل توجهی از زندگی خود را وقف رشد و موفقیت سیستم های کنترل آب و هوا کرده است.” تیم سیستم های کنترل آب و هوا می گوید.

“در نهایت، ما می‌خواهیم عمیق‌ترین قدردانی و قدردانی خود را از اریک ابراز کنیم، که چشم‌انداز و رهبری او برای دهه‌ها الهام‌بخش بوده است. ما مفتخریم که با فردی با چنین قد و قامت همراه هستیم و می‌دانیم که کفش‌های بزرگی برای پر کردن داریم. ما برای اریک آرزوی بازنشستگی شاد، سالم و کامل داریم و مشتاقانه منتظر ادامه میراث او با فداکاری و سربلندی هستیم. از شما برای تمام کارهایی که برای ما انجام داده اید متشکریم، و به شما برای موفقیت در حرفه تبریک می گویم.”



منبع

بازنشستگی اریک فرصتی برای جشن است، زیرا پایان یک فصل و آغاز فصل دیگر را نشان می دهد. “ما مطمئن هستیم که اریک در این فصل جدید از زندگی خود با خانواده، پرورش سبزیجات، گل و تلاش های شخصی رضایت و شادی خواهد یافت. میراث او به عنوان یک چراغ راهنما برای ما خواهد بود که ما همچنان در پیچ و خم ها حرکت می کنیم. وقتی با مردی بسیار محترم خداحافظی می کنیم، عهد می کنیم که به ساختن بر پایه ای که او ایجاد کرده است ادامه دهیم.

مسلماً غیرممکن است که تیم هنگام بازتاب دستاوردهای اریک احساساتی نشوند، زیرا اغلب دشوار است که 38 سال موفقیت و موفقیت را تنها در چند پاراگراف خلاصه کنیم. “اما این لحظه چیزی فراتر از آمار و نوآوری های تجاری است. درباره تاثیر قابل توجهی است که یک فرد بر کل یک سازمان گذاشته است و ما برای همیشه قدردان تعهد و تعهد بی دریغ او به سیستم های کنترل آب و هوا خواهیم بود.”

اریک از همان ابتدا قلب تپنده سازمان بوده و مسیر سیستم های کنترل آب و هوا را با بینش، آینده نگری و ابتکار هدایت می کند. آنها خاطرنشان می کنند: “او با ایجاد فرهنگ نوآوری، تعالی و سخت کوشی راه را نشان داده است که برای سال های آینده الهام بخش ما خواهد بود.” تعداد کمی از افراد می توانند به حرفه ای با چنین سطح از خودگذشتگی، اشتیاق و موفقیت مانند اریک ببالند. اریک در رساندن شرکت ما از روزهای اولیه به وضعیت فعلی آن به عنوان یک پیشگام شناخته شده و موفق در صنعت باغبانی نقش اساسی داشته است.