استارت آپ با تولیدکنندگان گل برای حذف پلاستیک از اقیانوس همکاری می کند

مقاله کامل را در www.universe.byu.edu بخوانید



منبع

پورتر گفت که هدف بازیافت مجدد هدف نه تنها حذف پلاستیک از اقیانوس‌ها، بلکه ایجاد مشاغل و فرصت‌های ثابت برای کسانی است که در کشورهای در حال توسعه دچار فقر هستند. پورتر پس از انجام یک ماموریت در گواتمالا و شرکت در یک ماموریت بشردوستانه به فیجی، گفت که علاقه مند به راه هایی است که بتواند به آن جوامع بازگردانده شود، بنابراین در طول سال های خود در BYU، Repurpose Recycling را ایجاد کرد.

استارت‌آپ بازیافت پلاستیک Repurpose Recycling اکنون با سامی ساچا فلاورز در بزرگترین مشارکت تا به امروز همکاری می‌کند. Repurpose Recycling که توسط جرمی پورتر فارغ‌التحصیل دانشگاه بریگهام یانگ تأسیس شد، به مردم پول می‌دهد تا محصولات پلاستیکی را از بدنه‌های آب جمع‌آوری کنند و با شرکت‌ها همکاری می‌کند تا زباله‌های پلاستیکی آنها را جبران کند.

تمکین گفت که حذف پلاستیک از اقیانوس ها و رودخانه ها و انجام کارهای خوب با آن پس از آن خوشحال کننده است. تمکین گفت: «زیبایی آن در همین جاست.

تمکین گفت که پلاستیک های چرخش شده را می توان فشرده کرد و به محصولاتی مانند بلوک های ساختمانی برای خانه تبدیل کرد.

او گفت: «ما در موارد مختلف به پلاستیک نیاز داریم. نه فقط در بسته بندی مواد غذایی، بلکه در کالاهای پزشکی. تمکین گفت سامی ساچا فلاورز باید از آستین های پلاستیکی برای نگه داشتن گل ها در طول حمل و نقل استفاده کند. تمکین گفت که سامی ساچا فلاورز برای دستیابی به استفاده خالص منفی از پلاستیک، از آنجایی که آنها نمی توانند استفاده از پلاستیک را در کسب و کار خود کاهش دهند، تصمیم گرفتند با Repurpose Recycling همکاری کنند.

Repurpose Recycling بیش از 131000 پوند پلاستیک متصل به اقیانوس را از محیط زیست حذف کرده است و امیدوار است تا پایان سال 2023 1 میلیون پوند حذف شود. سامی ساچا فلاورز یک شرکت تعاونی از مزارع گل است که در اکوادور واقع شده است. Noam Temkin، یکی از بنیانگذاران آن، گفت که این شرکت با Repurpose Recycling شریک شد زیرا آنها می خواستند استفاده لازم از پلاستیک در محصولات خود را جبران کنند.