استقبال گروه آرتکنو از مدیرعامل جدید

ون راین رئیس هیئت مدیره خواهد شد و در نتیجه تداوم سازمان را تضمین می کند. Van Rijn در درجه اول بر گسترش گروه Artechno در ایالات متحده و سایر کشورها تمرکز خواهد کرد و در توسعه تجارت در زمینه های مختلف فعال باقی خواهد ماند.

به عنوان بنیانگذار آن، Van Rijn در مهد گروه Artechno ایستاد. در درون مدیریت، تصمیم گرفته شده است که رشد بیشتری را محقق کرده و مدیریت را در De Lier گسترش دهیم.

علاوه بر این، van der Velden بر گسترش رشد جهانی گروه آرتکنو با تمرکز بر سیستم‌های کارخانه AVF⁺، استانداردسازی بیشتر محصولات و تحقق انتقال به مکان جدید در Maasdijk تمرکز خواهد کرد.

یک شرکت منحصر به فرد پر از پتانسیل
ون در ولدن در مورد نقش جدید خود مشتاق است و پتانسیل های زیادی می بیند: “به نظر من، گروه آرتکنو پتانسیل بسیار زیادی برای تحقق ماموریت خود دارد. این بدان معنی است که با محصولات و خدمات خود، می توانیم سهم مهم تری داشته باشیم. ما این کار را با ارائه راه حل های کشاورزی عمودی به روشی منحصر به فرد انجام می دهیم.

اهداف بلندپروازانه
فن درولدن در پست جدید خود چندین گل به ثمر رسانده است. او هم رابط و هم سازنده سازمان خواهد بود. به عنوان مثال، او مشتریان و متخصصان آرتکنو را گرد هم می آورد تا به فرصت های جدید پاسخ دهند.

استقبال گرمی از ون درولدن صورت گرفت: “ما از ورود مارکو بسیار خرسندیم. ما متقاعد شده ایم که او با فلسفه و DNA گروه آرتکنو مطابقت دارد و تحت رهبری او، رشد شرکت ادامه خواهد داشت.” آرت ون راین و رود یانسن گفتند.

مدیرعامل جدید برای رشد بیشتر گروه آرتکنو
مارکو ون در ولدن بیش از 25 سال تجربه در سمت های مختلف مدیریتی در شرکت های مختلف صنعتی و کشاورزی و غذایی دارد. اخیراً، او مدیرعامل گروه Berg Hortimotive، بخشی از Royal Brinkman بود.

منحصر به فرد در این واقعیت است که گروه آرتکنو در هسته رشد، یعنی کارخانه آغاز شد. آنها شرایط رشد عالی را در اطراف آن ایجاد کردند. در ترکیب با اتوماسیون تطبیقی، این کارخانه ایده آلی را برای مشتری ارائه می دهد.”

ون در ولدن گفت: “با سالها تجربه در بخش های فناوری پیشرفته و کشاورزی و مواد غذایی، مطمئن هستم که می توانم به گروه آرتکنو در دستیابی به تمام اهداف خود کمک کنم.”



منبع

از اول سپتامبر، Art van Rijn باتوم را تحویل گرفت و با آن، گروه Artechno یک مدیرعامل جدید دارد: Marco van der Velden. Van der Velden بسیار مشتاقانه منتظر نقش جدید خود است و کاملاً متعهد به رشد بیشتر Artechno Growsystems خواهد بود.