اعضای GCA برای بحث در مورد پایداری و شنیدن نظرات کارشناسان در طول وبینار

شرکت کنندگان در وبینارها علاوه بر امکان گفتگو بین خود، می توانند از نمایندگان سایر مراکز عضو نیز بشنوند که اهمیت محیط زیست و پایداری را برای کسب و کار خود توضیح دهند.

Iain اضافه می کند: “اعضای ما باید قبلاً دعوت نامه هایی برای پیوستن به وبینار دریافت کرده باشند، اما در غیر این صورت، می توانند از طریق [email protected] با ما تماس بگیرند تا پیوند را دریافت کنند.”

اعضای انجمن مرکز باغ (GCA) این فرصت را خواهند داشت تا در طی یک وبیناری که در ماه جاری (ژوئیه 2022) برگزار می شود، درباره رویکرد مرکز خود به پایداری با سایر اعضا و کارشناسان صنعت بحث کنند.

“برخی از اعضا، قبلاً طبق قانون، باید ردپای کربن خود را اندازه گیری کنند، اما وقتی گزارش هایی در این مورد دریافت می کنید، دشوار است بدانید که چه کاری را خوب/بد انجام می دهید، بنابراین مقایسه این گزارش ها با همکاران در GCA به درک همه چیز کمک می کند. .

لیز ویلیامز از HTA نیز در طول وبینار ارائه خواهد کرد. HTA نقشه راه پایداری را به عنوان چارچوبی برای کمک به اعضا برای افزایش ارزش تجاری، زیست محیطی و اجتماعی کسب و کار خود ایجاد کرده است. هدف آن ایجاد رویه خوب مشهود در میان اعضای HTA است که صنعت باغبانی و محوطه سازی بریتانیا را در لبه پیشرو تجارت پایدار قرار می دهد.

همچنین ارائه‌ای از Hannah Dean-Wood از Planet Mark ارائه خواهد شد که به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا تغییراتی ایجاد کنند که دنیای پایدارتری را شکل دهد.

Iain Wylie، مدیر اجرایی GCA، می‌گوید: «محیط زیست و پایداری بزرگترین نقطه بحث در جلسه استراتژی ما در سال 2021 بود و یک موضوع بزرگ در آینده خواهد بود.

ما علاوه بر میزبانی وبینار پایداری، راهی برای ارتباط از طریق گروه جدید تبادل GCA محیط زیست و پایداری به اعضا ارائه می دهیم. ما پیشنهاد می‌کنیم که هر مرکز یک قهرمان محیط‌زیست منصوب کند، اما همچنین به یک نفر ارشد در هر کسب‌وکار نیاز داریم که در جریان باشد. ما سعی نمی کنیم کاری را که HTA انجام می دهد با نقشه راه پایداری خود تکرار کنیم، اما در همان پنج حوزه – ذغال سنگ نارس، پلاستیک، حفاظت از گیاهان، آب و ردپای کربن – کار خواهیم کرد و به طور منظم با تیم HTA در ارتباط خواهیم بود. اطمینان حاصل کنید که آنها از حمایتی که بخش مرکز باغ صنعت به آن نیاز دارد آگاه هستند.

هانا در مورد دلایل اخلاقی و تجاری برای پایدارتر بودن صحبت خواهد کرد.

«هر عضو از مکان متفاوتی شروع می‌کند، به‌عنوان مثال، سن و نوع ساختمان‌ها و زیرساخت‌ها، اما تا زمانی که از جایی که به صورت فردی هستیم پیشرفت کنیم، پیشرفت خواهیم کرد. مقیاس چالش می تواند دلهره آور به نظر برسد، و در نتیجه به راحتی دچار بی تحرکی می شوید، بنابراین خوب است که بتوانید از دیگران الهام بگیرید. با به اشتراک گذاشتن ایده‌ها و بهترین شیوه‌ها، ما به‌عنوان کسب‌وکارهای فردی و همچنین به‌طور جمعی به‌عنوان یک صنعت در جایگاه بهتری قرار می‌گیریم. این البته ماهیت GCA است.

برای اطلاعات بیشتر:
انجمن مرکز باغ

01244 952170
[email protected]
gca.org.uk



منبع

باغبانی از نظر محیطی یک نیروی خوب است و ما احمقانه خواهیم بود که این فرصت را هدر دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که جهان بزرگتر درک می کند که رشد چیزها چگونه به سیاره کمک می کند. با این حال، مناطقی وجود دارد که ما به عنوان یک صنعت از نظر زیست محیطی چندان مناسب نیستیم و به این مناطق نیاز داریم تا به بخش سبزانگشت بخش خود برسیم. و ما باید این کار را انجام دهیم، قبل از اینکه قانون یا افکار عمومی مجبور به انجام آن شویم، که هم از نظر اخلاقی و هم از نظر تجاری رویکرد صحیحی است.

GCA میزبان یک وبینار پایداری در 27 جولای است و سخنرانی هایی از هانا دین وود از Planet Mark و لیز ویلیامز، مدیر اجرایی پایداری در انجمن تجارت باغبانی (HTA) خواهد داشت.