افتتاح رسمی گلخانه فتوولتائیک – Les cagettes de Noël


در ماه مه، Biobest در افتتاحیه رسمی گلخانه فتوولتائیک Les Cagetes de Noel شرکت کرد، جایی که حشرات و کندوهای مفید آنها برای تولید میوه‌ها و سبزیجات ارگانیک با کیفیت به کار گرفته می‌شوند.

این شرکت واقع در روستای کوچک Rians، در منطقه Provence-Alpes-Côte d’Azur در جنوب شرقی فرانسه، 1.5 هکتار از محصولات گیاهی ارگانیک را در مزارع باز و گلخانه فتوولتائیک با فناوری پیشرفته خود می‌کارد.

Angela Camelo از Biobest توضیح می دهد: «Les Cagetes de Noël طیف متنوعی از محصولات میوه و سبزیجات از سیب زمینی، پیاز، لوبیا و مارچوبه گرفته تا توت فرنگی، کدو سبز و گوجه فرنگی تولید می کند. “Noël Arènes مشتری Elliot Burlats از Racine Saint Maximin – توزیع کننده ما در منطقه است.”

آنجلا توضیح می‌دهد: «در حین استخدام افراد محلی، این پروژه نوآورانه از سلول‌های فتوولتائیک روی سقف گلخانه استفاده می‌کند که انرژی حرارتی را به برق تبدیل می‌کند. با تامین انرژی گلخانه، برق کافی برای بیش از 200 نفر تولید می کند – در حالی که نسبت به گلخانه های معمولی آب و نیتروژن کمتری مصرف می کند.

چندین محصول مختلف در یک گلخانه رشد می کنند. برنامه IPM – شامل محصولاتی از جمله Macrolophus-System، Swirskii-Breeding-System، Aphidius-System، و Phytoseiulus-System- همراه با نصب کندوهای زنبور عسل ما تضمین می کند که محصولات زراعی هستند. به خوبی گرده افشانی شده و در برابر طیف وسیعی از آفات محافظت شده است. در فصل اول آن، ما هیچ مشکل بهداشت گیاهی نداشتیم.”

در نتیجه، نوئل منبع فراوانی از سبزیجات و میوه‌های 100 درصد ارگانیک را برداشت کرده است.»

“ما از شرکت در این رویداد افتتاحیه خوشحال بودیم و مشتاقانه منتظر همکاری نزدیک با نوئل، الیوت و راسین سنت ماکسمین در آینده برای اجرای برنامه های IPM و ارائه پشتیبانی فنی لازم برای موفقیت مستمر این پروژه الهام بخش هستیم.”

برای اطلاعات بیشتر:
Biobest Group NV
T: +32 14 25 79 80
[email protected]
www.biobestgroup.com



منبع