افراد جدید به هیئت مدیره HortNZ می پیوندند

داگ می‌گوید: «تولیدکنندگان در صنعت باغبانی در زمان‌های اخیر با چالش‌های مهمی مواجه شده‌اند. “نقش HortNZ هرگز در ادامه حمایت از منافع پرورش دهندگان در حالی که محیطی پایدار برای فعالیت و پیشرفت صنعت ایجاد می کند، حیاتی نبوده است.”

“من فکر می کنم ما باید از نزدیک به نحوه کار خود به عنوان یک صنعت نگاه کنیم. ما باید ببینیم که چگونه می توانیم با سایر صنایع – نه فقط در بخش اولیه – تعامل داشته باشیم تا صدایی بلندتر برای ایجاد تغییر و کاهش تکرارها ایجاد کنیم و از مالیات اطمینان حاصل کنیم. وجوه به مقرون به صرفه ترین راه خرج می شود.”

هیو می‌گوید: «من نگران این هستم که توانایی ما برای تأثیرگذاری بر اصلاحات سیاسی مهمی که با آن‌ها مواجه هستیم، کاهش یابد. این به دلیل تلاش یا قدرت استدلال نیست، بلکه به دلیل تغییر شیوه کار سیاست است.

برای اطلاعات بیشتر:
HortNZ
www.hortnz.co.nz



منبع

آلیستر قبل از شروع شغل مدیریتی و مشاوره ای در گروه شرکت های Turners and Growers و Freshmax سمت های ارشد داشت. سایر کارگردانی‌های او شامل Turners Automotive Group، Darling Group Holdings و Bartel Holdings است، در حالی که او در حال حاضر نقش‌های مشاوره‌ای را برای Pamu و Foodchain بازی می‌کند.

داگ بیش از 35 سال در رهبری تجارت کشاورزی فعال بوده است. داگ به همراه برادرانش یک کارخانه تولید لبنیات و کیوی را اداره می‌کند – گله‌ای 3000 نفری و بیش از 100 هکتار تولید کیوی در سراسر Te Puke، Opotiki و Gisborne، از جمله سرمایه‌گذاری مشترک با مائوری‌های محلی در Te Kaha.

داگ براون و آلیستر پتری چهره های جدید هستند، در حالی که هیو ریچی چهره آشنا است.

هیو مدیر عامل مزارع درامپیل است، مزرعه ای خانوادگی در خلیج هاوک که بیش از 2050 هکتار از کشت مخلوط و دام را در بر می گیرد. بیش از 700 هکتار در محصولات زراعی، از جمله غلات، دانه‌ها، و سبزیجات فرآوری شده کاشته می‌شود و از توازن آن برای تکمیل گوشت بره و گاو استفاده می‌شود.

آلیستر می‌گوید: «من اعتقاد قوی دارم که ارگان‌های تولیدکننده/صنعت باید با ذینفعان خود مرتبط باشند و باید جلوتر از منحنی رشد کنند تا اطمینان حاصل شود که ارزش افزوده دارند. “ادغام سریع، نوآوری و مقیاس بسیاری از تولیدکنندگان به این معنی است که تمرکز بدنه‌های صنعت با ساختار 20 سال پیش متفاوت است. من معتقدم که می‌توانم در این تکامل کمک کنم.”

HortNZ از دو چهره جدید و یک چهره آشنا به هیئت مدیره خود استقبال می کند.

بری می‌گوید: «خوشحالم که هیئت مدیره HortNZ توانسته است چنین افراد با تجربه و پرشوری را جذب و حفظ کند. “نیاز به حکمرانی قوی و قاطع هرگز بالاتر نبوده است، زیرا صنعت باغبانی راه خود را از طریق چالش ها و فرصت هایی که دهه آینده ارائه می دهد طی می کند، زیرا ما با شرایط آب و هوایی متغیر، روش های رو به رشد و ترجیحات مصرف کنندگان سازگار می شویم.”

بری اونیل، رئیس هیئت مدیره HortNZ می‌گوید این صنعت به دلیل رویدادهای نامطلوب آب و هوایی، افزایش هزینه‌های تولید و حاشیه‌های کمتر تحت فشار زیادی قرار دارد.