افزایش نقش باغبان در بازار انرژی با سیستم های ذخیره انرژی

Hortipower.nl یک ابتکار جدید توسط KG Greenhouses است و تعدادی سیستم باتری نوآورانه را ارائه می دهد. باغبانی در حال حاضر نقش مهمی در بازار انرژی ایفا می کند و با گزینه نصب سیستم های باتری می توان این نقش را بیشتر گسترش داد.

بیشترین بهره را از انرژی خورشیدی ببرید
سقف های تجاری بیشتر و بیشتری با پانل های خورشیدی نصب می شوند و اولین پانل های خورشیدی هم اکنون روی حوضچه های آب نصب می شوند. در زمان اوج مصرف، زمانی که آفتاب زیاد است، قیمت انرژی گاهی اوقات حتی به مقادیر منفی کاهش می یابد. در حال حاضر، پنل های خورشیدی در چنین مواقعی به طور خودکار خاموش می شوند، بنابراین انرژی قابل تولید در این نقطه از بین می رود. اگر ذخیره‌سازی باتری وجود داشته باشد، این انرژی که در غیر این صورت از دست می‌رود می‌تواند در باتری ذخیره شود. پرورش دهنده می تواند بعداً از انرژی ذخیره شده استفاده کند، مثلاً برای روشن کردن روشنایی در عصر.

با توجه به استفاده از تیتانیوم به عنوان جزء اصلی، SuperTitan توسط صنعت به عنوان ایمن ترین باتری شناخته می شود و بنابراین به راحتی می توان آن را بیمه کرد.

تجارت در بازارهای انرژی
ذخیره انرژی این امکان را فراهم می کند که تولید را از مصرف جدا کرده و با فروش انرژی ذخیره شده در زمانی که قیمت بالاتر است، بازگشت به شبکه بهینه شود. سیستم ذخیره‌سازی انرژی Hortipower.nl را می‌توان در تمام بازارهای انرژی مربوطه (روز آینده، درون روز، عدم تعادل) و همچنین بازارهای متعادل کننده FCR و FRR استفاده کرد. هزینه های مربوطه برای یک مورد تجاری جالب ایجاد می کند. علاوه بر این، از 1 ژانویه 2022، مالیات بر انرژی هنگام شارژ مخزن ذخیره انرژی متصل به شبکه برق لغو می شود.

دو نوع باتری
Hortipower.nl فروشنده انحصاری Zenon Energy برای صنعت باغبانی ملی و بین المللی است. Zenon Energy سیستم های باتری را در کارخانه جدید خود در آرنهم طراحی و می سازد. سیستم های ذخیره انرژی در قالب کانتینری استاندارد آماده استفاده هستند. یک انتخاب بین دو نوع باتری وجود دارد.

Hortipower.nl سیستم های ذخیره انرژی را به عنوان راهی برای استفاده از نوسانات در بازار انرژی ارائه می دهد. به این ترتیب آنها فرصتی برای تولید درآمد بیشتر به تولیدکنندگان می دهند.

علاوه بر این، Hortipower.nl در حال بررسی این است که آیا فضای کافی روی ترانسفورماتور وجود دارد یا خیر، آیا نیاز به ایجاد یک قرارداد تجاری وجود دارد یا خیر، و همچنین بررسی می کند که چگونه می توان سیستم را تامین مالی کرد.

انتقال انرژی به این معنی است که تولید برق می تواند از ساعت به ساعت متفاوت باشد. در حال حاضر، عرضه و تقاضا همچنان می تواند با تنظیم نیروگاه های گازی و زغال سنگ در تعادل حفظ شود. اما در آینده، تولید برق بیشتر و بیشتر به میزان باد و خورشید در آن لحظه بستگی دارد. این بدان معنی است که دیگر تضمین نمی شود که عرضه با تقاضا پاسخ دهد، اما به همین راحتی می تواند اتفاق بیفتد که عرضه بیش از تقاضا باشد. سیستم برق تنها زمانی عمل می کند که عرضه و تقاضا (تغذیه و تغذیه) با یکدیگر برابر باشند. اگر عرضه و تقاضا از یکدیگر منحرف شوند، سیستم نامتعادل می شود. بنابراین، ترفند این است که همواره عرضه و تقاضا را با یکدیگر متعادل کنیم. به دلیل ماهیت ناپایدار منابع انرژی تجدیدپذیر، نیاز زیادی به انعطاف پذیری در سیستم انرژی وجود دارد. ذخیره سازی برق یکی از راه های رفع این نیاز است. بنابراین انتظار می‌رود که ذخیره‌سازی برق در سال‌های آینده رشد قابل‌توجهی داشته باشد.

با همکاری شرکا، Hortipower.nl می تواند کنترل خودکار سیستم ذخیره سازی را ارائه دهد. این شامل پیش بینی دقیق قیمت های عدم تعادل و مدیریت دقیقه به دقیقه این قیمت های عدم تعادل است. با بهینه سازی شارژ و دشارژ سیستم باتری درآمدزایی می شود.

برای اطلاعات بیشتر:
Hortipower.nl
مارکو ون تریگت
T: +31 (0) 10 52 12 644
E: [email protected]
www.hortipower.nl



منبع

SuperStrata
به عنوان یک جایگزین ارزان‌تر، Superstrata به شکل نسل جدید باتری لیتیوم فسفات (LFP) وجود دارد. طول عمر باتری LFP ده سال است. این باتری برای استفاده در یک سیستم ذخیره سازی برای افزایش ظرفیت یا ذخیره تولید انرژی خود از پنل های خورشیدی بسیار مناسب است.

سوپر تیتان
این باتری ها که از ترکیبی از مواد عمدتاً بر پایه تیتانیوم تشکیل شده اند، دارای طول عمر 25 سال هستند. SuperTitan برای تجارت در بازارهای انرژی بسیار مناسب است. باتری می تواند با تعداد چرخه های بسیار بالایی کنار بیاید، به این معنی که می توان آن را چندین بار در روز بدون افت کیفیت شارژ و دشارژ کرد. ارکان اصلی سیستم ذخیره سازی با باتری های سوپر تایتان، طراحی فنی ساختمان، سیستم خنک کننده منحصر به فرد و سیستم مدیریت کنترل است.

مارکو ون تریگت اکنون در حال انجام گفتگوهای اولیه با مشتریان مختلف در مورد اینکه کدام نوع باتری برای مکان خاص آنها مناسب است و چگونه می توان سیستم ذخیره انرژی را تا حد امکان بهینه سازی کرد، انجام می دهد.