انجمن مرکز باغ برای استقبال از مشاور گنجاندن و تنوع در کنفرانس 2023

مشاور، سخنران عمومی و نویسنده Linbert Spencer OBE در کنفرانس سالانه انجمن مرکز باغ (GCA) در بلک برن در ژانویه (22 ژانویه تا 25، 2023) ارائه خواهد شد.

تامی وودهاوس، رئیس GCA، توضیح می‌دهد: «لینبرت بیش از 30 سال است که به سازمان‌ها و افراد کمک می‌کند تا خود را متحول کنند. او در گنجاندن، رهبری، مدیریت عملکرد، توسعه شخصی، و مربیگری تخصص دارد، که برای سخنرانی های دوشنبه ما، جایی که سخنرانان بر جنبه عملیاتی کسب و کار اعضای ما متمرکز هستند، مناسب است.

او که یک بازیگر حرفه‌ای، ورزشکار بین‌المللی و مجری تلویزیونی سابق بود، در سال 1990 شرکت مشاوره لینبرت اسپنسر را تأسیس کرد، در سال 1986 بورسیه ویندزور و در سال 2017 مرکز رهبری فراگیر را پایه‌گذاری کرد و در بسیاری از سازمان‌های دیگر نیز سمت‌های مدیرعاملی داشته است.

او همچنین یک سخنران عمومی پرکار است که واقعاً با شرکت کنندگان ما تعامل خواهد داشت و کارگاه هایی را در سراسر جهان در بیش از 20 کشور و همچنین در سراسر بریتانیا رهبری کرده است. سطح تخصص او از طریق کتاب هایش، کتاب جیبی تنوع، نحوه ساختن یک کلیسای چند قومیتی، و چگونگی ایجاد محیط های فراگیر منتقل شده است. او همچنین در تعدادی از نشریات دیگر همکاری داشته است.»

او همچنین در بسیاری از مستندها و برنامه های تلویزیونی و رادیویی، از جمله دو حضور در زمان پرسش بی بی سی وان ظاهر شده است.

تامی می‌افزاید: «ما بسیار مشتاقانه منتظریم تا لینبرت روی صحنه برود و دانش خود را به اشتراک بگذارد.

برای اطلاعات بیشتر:
انجمن مرکز باغ

01244 952170
[email protected]
gca.org.uk



منبع لینبرت رئیس All We Can Y Care International است – یک سازمان غیردولتی بین‌المللی و دارای سمت‌های متولی دیگر، از جمله Trustee of HEART Academies Multi-Academy Trust و Harpur Trust، یک تراست کمک‌هزینه با مسئولیت چهار مدرسه مستقل در بدفورد. .

صاحبان مراکز باغ، مدیران، و تیم های آنها در روز دوشنبه، 23 ژانویه، نظرات لینبرت را می شنوند و می آموزند که چگونه می توانند از تنوع برای ارتقاء فرهنگ سازمانی و نتایج تجاری سازمان خود استفاده کنند.

صنعت ما بسیار متنوع است و شنیدن اینکه چگونه مراکز باغ و تیم‌های آنها می‌توانند به بهترین شکل از استراتژی‌ها و روابط تجاری خود در خارج، با عموم مردم حمایت کنند و در عین حال اعتماد داخلی را نیز به دست آورند، جذاب خواهد بود.