“انرژی در اولویت IPM Essen خواهد بود”

DryGair راه حل خود را در نمایشگاه آینده ارائه خواهد کرد و تیم برای بحث و مشاوره در دسترس خواهد بود. غرفه DryGair، مشترک با رویال برینکمن، در سالن 3، پایه 3D34 است.

“انرژی بدون شک بزرگترین چالش برای تولیدکنندگان گلخانه ای در این زمانه است. افزایش قیمت ها و عدم قطعیت عرضه به بسیاری از تولیدکنندگان ضربه زده است و حتی باعث شده است که برخی از چرخه رشد زمستانی به طور کلی بگذرند. بنابراین طبیعتا انرژی در ذهن همه در نمایشگاه آتی IPM در اسن»، Ziv Shaked با DryGair می گوید. یکی از فناوری های صرفه جویی در انرژی که در دستور کار بسیاری از بازدیدکنندگان قرار دارد، رطوبت گیرهای DryGair است.

برای اطلاعات بیشتر یا تعیین وقت جلسه:
انرژی های DryGair
8 خیابان هامانوفیم، هرتزلیا
تلفن: 7730989-9-972+
[email protected]
www.drygair.com



منبع فناوری DryGair بیش از یک دهه است که در پروژه های باغبانی تجاری برای کنترل رطوبت، جلوگیری از بیماری ها و صرفه جویی در انرژی استفاده می شود. Ziv محاسبه می‌کند: “در طول این مدت، نشان داده شده است که تولیدکنندگان گلخانه‌ای تا 70 درصد در مصرف کل انرژی صرفه‌جویی می‌کند. در بازار انرژی امروز، این می‌تواند به معنای بازگشت سرمایه بسیار سریع 1-3 سال باشد.”

ممکن است بسیاری از سرمایه گذاری های کلان در این شرایط اقتصادی احتیاط کنند. اما به نظر می رسد سرمایه گذاری در بهره وری انرژی بهترین راه برای تضمین کسب و کار سودآور در سال های آینده باشد.